آنتونی دیویس:اگر زمان بازنشستگی قهرمانی NBA نداشته باشم،احساس شکست می‌کنم

آنتونی دیویس در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و حالا به لس آنجلس لیکرز پیوسته است.

آنتونی دیویس خواهان قهرمانی در بسکتبال NBA است

آنتونی دیویس ، جدیدترین عضو لس آنجلس لیکرز در کنار نام خود مدال قهرمانی المپیک را می‌بیند، با کنتاکی قهرمانی NCAA را تجربه کرده و یکی از برترین بازیکنان NBA در طول هفت سال حضورش در لیگ به شمار می‌رود.

اما این بازیکن ۲۶ ساله روز دوشنبه در گفتگو با سارا اسپین خبرنگار راسنه ESPN گفت:

من هنوز از تاریکی می‌ترسم. زمانی که به رختخواب می‌روم تلویزیون باید روشن باشد و لامپ حمام و بعضی از روشنایی‌های دیگر هم همینطور! آرزو می‌کردم که از تاریکی هراسی نداشته باشم…فیلم‌های ترسناک زیادی در دوران بچگی دیدم و بر روی زندگی‌ام تأثیر منفی گذاشت.

علیرغم این‌که وی شش بار در لیست آل استار NBA حضور داشته، دیویس هنوز به دنبال قهرمانی NBA است. حتی به قهرمانی نزدیک هم نشده است. وقتی دیویس در پلیکانز حضور داشت، فقط دو بار توانستند در مرحله پلی آف حاضر شوند و فقط ۲ برد به دست آوردند. اما حالا او در لس آنجلس لیکرز با لبران جیمز همبازی شده است و عنوان قهرمانی NBA برای آنتونی دیویس از همیشه امکانپذیرتر است.

آنتونی دیویس

لیکرز هدف این فصل خود را قهرمانی در NBA ترسیم کرده و نگرش آن‌ها رسیدن به این امر را تسهیل می‌کند. راب پلینکا، مدیر ورزشی لس آنجلس لیکرز در اوایل تابستان گفته بود که همه چیز در این فصل در قهرمانی خلاصه می‌شود و هر چیز دیگری به منزله شکست خواهد بود. اگرچه دیویس هنوز در فشار قهرمانی قرار نگرفته است اما خوب می‌داند که در کارنامه خود یک عنوان قهرمانی را کم دارد و تا لحظه‌ای که در میادین حاضر باشد آماده است تا برای آن بجنگد.

وی دراین باره می‌گوید:

من هیچ‌وقت فکر نمی‌کنم که تا این لحظه شکست خورده‌ام. اگر تا پایان دوران حرفه‌ای خود قهرمانی را بدست نیاورم، که بدست خواهم آورد، احساس خواهم کرد که این بزرگترین شکست من است. اما در برهه کنونی، من هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در دنیای بسکتبال دارم. بنابراین احساس شکست نمی‌کنم. فقط به این فکر می‌کنم که تا بدست آوردن قهرمانی باید به این مسیر ادامه دهم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *