گنتری،مربی پلیکانز:با استخدام ریچ پال،دریافتم که آنتونی دیویس قصد خروج دارد

آنتونی دیویس بر روی استخدام ریچ پال، مدیربرنامه‌های لبران جیمز و شخصی که مهارت خاصی در مذاکرات پرحاشیه و رسانه‌ای دارد پافشاری کرد، اما این بدان معنی نبود که او می‌خواهد پلیکانز را ترک کند.

مربی پلیکانز می‌دانست که آنتونی دیویس قصد جدایی از این تیم را دارد

البته که آنتونی دیویس درخواست جدایی داد و منطقاً این درخواست برای لیکرز بود. ریچ پال مشتریان خود را به لس آنجلس لیکرز هدایت می‌کرد تا همبازی لبران جیمز شوند. اما این مسئله را اثبات نمی‌کند که آنتونی دیویس ، پال را برای خروج از پلیکانز استخدام کرد. اما ظاهراً این‌گونه برداشت شده و حتی مربی پلیکانز، آلوین گنتری هم بر روی آن صحه گذاشته و در گفتگو با مک مالان از رسانه ESPN در این باره گفت:

من یک واقع‌گرا هستم. وقتی آنتونی با کلاچ اسپرت قرارداد امضا کرد، فهمیدم که قضیه رفتن او اتفاق می‌افتد. آن‌ها به من گفتند: نه، ما درصدد این نیستیم که او را جدا کنیم، اما این موضوع به زمان بستگی دارد. متوجه می‌شوم که بعضی بازیکنان نیاز دارند تا به تیم دیگری منتقل شوند. اما در مورد دیویس این مسئله می‌توانست به شیوه متفاوتی رقم بخورد. من باید رفتن او را تایید می‌کردم.

آنتونی دیویس

بعد از اینکه آنتونی دیویس، ریچ پال را استخدام کرد، گنتری نیز از نیواورلینز پلیکانز تعهد گرفت که دیویس این تیم را ترک نمی‌کند. گنتری این مسئله را به مدیران گفت و سعی کرد تا آرامش خود را حفظ کند. نقش او به عنوان یک مربی تمرکز تیم روی پیروزی بود و برای این مسائل حواسش نباید پرت می‌شد. اما اگر گنتری باور داشت که درخواست جدایی آنتونی دیویس غیرقابل اجتناب بود، نمی‌توانستیم به خصیصه پویایی تیم گنتری اطمینانی داشته باشیم. لازم به ذکر است آنتونی دیویس در مراسم درفت سال ۲۰۱۲ توسط نیواورلینز انتخاب شد و در ترکیب این تیم توانست ۶ بار آل استار شود. وی در نقل و انتقالات فصل ۲۰-۲۰۱۹ به لس آنجلس لیکرز پیوست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *