بررسی بازیکنان واریرز؛ دی آنجلو راسل ، عنصر جدید گلدن استیت

ترکیب گلدن استیت واریرز بسیار متفاوت‌تر از زمان مشابه در فصل گذشته است. گلدن استیت با مصدومیت کلی تامپسون و بدون بازیکنان اصلی خود نظیر کوین دورانت، آندره ایگودالا و شان لیوینگستون پای به عصر جدیدی در چیس سنتر می‌گذارد. واریرز در حال سپری کردن پیش‌فصل خود است و بر این تیم متحول شده مروری خواهیم داشت. این قسمت: دی آنجلو راسل

دی آنجلو راسل ، بازیکن جدید گلدن استیت

قرارداد وی با واریرز چهار ساله به ارزش ۱۱۷.۳۲۵.۵۰۰ دلار است. دی آنجلو راسل فصل گذشته میانگین ۲۱.۱ امتیاز و هفت اسیست را در ۸۱ بازی با بروکلین نتس به خود اختصاص داد. راسل در بهترین فصل حضورش به عنوان بازیکن حرفه‌ای در تیم آل استار NBA قرار گرفت و در رای‌گیری تعیین ارزشمندترین بازیکن بازی لیگ در جایگاه دوم قرار گرفت. در دومین فصل حضورش در ترکیب بروکلین نتس این تیم را که از سال ۲۰۱۴ به مرحله پلی‌آف صعود نکرده بود به این مهم نائل آورد اما آن‌ها در شش بازی به فیلادلفیا سونی سیکسرز باختند. همچنین عملکرد او موجب شد تا درباره تمدید طولانی مدت با بروکلین نتس مذاکراتی داشته باشد اما با حضور بازیکنان بزرگی چون کوین دورانت و کایری اروینگ، شمارش معکوس روزهای حضور دی آنجلو راسل در این تیم آغاز شد. ساعاتی پس از اینکه کوین دورانت در تاریخ ۳۰ ژوئن برای حضور در کنار کایری اروینگ به بروکلین نتس پیوست، نتس و رسواریرز برای انتقال دی آنجلو راسل به گلدن استیت واریرز به توافق رسیدند.

دی آنجلو راسل گلدن استیت واریرز را انتخاب کرد زیرا می‌دانست که آن‌ها در مسیر قهرمانی قدم برمی‌دارند. سه هفته قبل از این انتقال، رباط صلیبی کلی تامپسون پاره شد و دوران ریکاوری خود را شروع کرد که ممکن است تا ماه مارس به طول بیانجامد. تامپسون در اکثر بازی‌ها به میدان رفت و حالا کوین دورانت به شرق آمده تا این وظیفه را به دوش بکشد.

گلدن استیت دی آنجلو راسل

گلدن استیت واریرز به این پرسش رسیده بود که چگونه دو نفر را در کنار هم در زمین مسابقه قرار دهد تا ۴۷ امتیاز در هر بازی را کسب کنند. به محض اینکه دی آنجلو راسل به گلدن استیت واریرز پیوست شایعاتی مبنی بر فروش او در همین فصل شنیده شد. اما وقتی از این شایعات سوال شد، باب میرز، مدیر ورزشی واریرز این گزارشات را تکذیب کرد.

میرز در این باره گفت:

می دانم که این مسئله را رسانه ها نوشتند و این خوب است. کار رسانه‌ها همیشه همین است. ما دی آنجلو راسل جذب نکردیم که به فکر فروش او باشیم. ما حتی بازی او را در لباس تیم خود ندیده‌ایم و حالا افراد زیادی درباره ترید او صحبت می‌کنند. نگرش ما به این صورت نیست.

جذب دی آنجلو راسل به منظور ایجاد تغییر در خط حمله گلدن استیت واریرز انجام شد. سبک بازی راسل با آرایش هجومی گلدن استیت همخوانی نداشت و به همین منظور این بررسی با جذب ویلی کالی استین انجام شد و انتظار می‌رود این بازیکن در کنار راسل بازی کند. هر اتفاقی که بیفتد، با اضافه شدن دی آنجلو راسل به گلدن استیت واریرز این تیم با همان تعداد آل استار فصل قبل خود، بازی‌ها را آغاز خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *