کمبا واکر :سازمان بوستون سلتیکس پیروزمندانه است و من هم دنبال پیروزی هستم

بوستون سلتیکس پس از خروج کایری اروینگ در انتقال آزاد، کمبا واکر گارد رأس آل استار را جایگزین او کرد. معارفه کمبا واکر در کنفرانسی مطبوعاتی انجام شد و وی دلیل عقد قرارداد با سلتیک را تمایل برای پیروزی عنوان کرد.

کمبا واکر ، بوستون سلتیکس را به چه دلیل انتخاب کرد؟

کمبا واکر گفت:

تیم بوستون سلتیکس چندین سال پیروز بوده است. شما تمامی بنرهای نصب شده روی پله‌ها و محوطه را می‌بینید. سازمان این تیم پیروزمندانه است و من هم به دنبال پیروزی هستم. این همان دلیلی است که در طول دوران حرفه‌ای بسکتبال به دنبال آن بودم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، نتوانسته‌ام همواره پیروز باشم و می‌خواهم طعم آن را بچشم و فکر می‌کنم اینجا بهترین مکان برای انجام این کار باشد.

همانگونه که کمبا واکر می‌گوید، او نتوانسته در طول دوران حرفه‌ای‌اش در NBA همواره پیروز باشد. وی در هشت فصل حضورش، فقط ۲ بار توانست با شارلوت بابکتس به مرحله پلی آف صعود کند و هر دو بار به دست میامی هیت در راند اول حذف شد. کمبا در دوران بازی‌اش میانگین ۱۹.۸ امتیاز، ۵.۵ اسیست و ۳.۸ ریابند را از خود به جای گذاشته در حالی که ۳۵.۷ شوت از پشت قوس داشته است. در هر یک از سه فصل گذشته، این بازیکن حداقل ۲۲.۱ امتیاز، ۵.۵ اسیست و ۳.۱ ریباند را ثبت کرده و حاقل ۳۵.۶ پرتاب سه امتیازی داشته است.

بوستون سلتیکس کمبا واکر

بوستون سلتیکس نگاه بسیار متفاوتی به این بازیکن دارد و او را مانند اروینگ، ال هورفورد، مارکوس موریس و آرون بینز که تیم را ترک کردند می‌پندارد. اما، واکر با حضور در گارد رأس به بازی سلتیکس ثبات می‌بخشد و تصور می‌شود که او امتیازآورنده‌ترین بازیکن تیمش باشد کاری که ایروینگ در طول دو فصل حضورش در بوستون سلتیکس انجام داده بود.روز چهارشنبه، بوستون سلتیک انس کانتر را نیز معرفی کرد که به نظر می‌رسد جایگزینی برای هورفورد در ترکیب ابتدایی باشد. تلفیق واکر و کانتر همان موردی است که سلتیکس با علم اینکه کوای لنارد تورتو راپتورز را به مقصد لس آنجلس کلیپرز ترک کرده در کنفرانس شرق بر روی آن سرمایه‌گذاری خواهند کرد.واکر قبل از ورود به NBA رکوردی را از خود به جای نگذاشت. واکر در طول سه فصل حضورش در دانشگاه کانکتیکوت، موجب شد تا تیم هاسکیس در فصل ۱۱-۲۰۱۰ قهرمانی ملی بدست آورد. حالا او به مکانی بازگشته که بیشترین موفقیت دوران ورزشی خود را در آنجا دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *