کلی تامپسون: هوشمندانه نیست که دوران گلدن استیت را تمام شده بدانیم

گلدن استیت واریرز ممکن است امسال دچار مشکل شود. کوین دورانت به بروکلین نتس پیوسته است و کلی تامپسون مدت زیادی از فصل بعد را باید صرف ریکاوری پارگی رباط صلیبی‌اش کند که مقابل تورنتو رپتورز در فینال ۲۰۱۹ NBA دچار آن شد.

کلی تامپسون معتقد است که گلدن استیت بازهم می‌تواند موفق شود

اما هنوز گلدن استیت بازیکنان مستعد زیادی دارد. استفن کری، دریموند گرین، دی آنجلو راسل و کوون لونی قابلیت این را دارند که در ترکیب فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازیکنان تأثیرگذاری باشند. همچنین این که مصدومیت کلی تامپسون پارگی رباط صلیبی است، برای هواداران گلدن استیت واریرز خبر خوبی است چرا که این مصدومیت می‌توانست بسیار جدی‌تر از این ها باشد. این مصدومیت برای این لیگ فشرده بسیار طبیعی است و بازیکنان با همان قدرت از آن بازخواهند گشت.
برای این منظور، تامپسون فکر می‌کند که مردم نباید واریرز را دست کم بگیرند. کلی تامپسون در گفتگو با ESPN گفت زود است مردم تصور کنند فقط از آنجاییکه کوین دورانت به ساحل شرقی رفته، دوران شکوه واریرز نیز تمام شده است و افزود:

فکر می‌کنم برای گفتن این که دوران گلدن استیت تمام شده، کمی زود است. ما هنوز استفن کری را داریم که دو بار MVP شده است. دریموند گرین بازیکن دفاعی سال NBA است. دی آنجلو راسل خرید باورنکردنی برای ما بود. منظورم این است که بازیکنان در این لیگ در قامت یک سوپربازیکنان شکوفا خواهند شد. از آنجایی که من قصد دارم تا با قدرت بیشتری برگردم، صحبت از تمام شدن دوران گلدن استیت عبث و بیهوده است. هوشمندانه نیست که گلدن استیت را تمام شده بدانیم.

گلدن استیت کلی تامپسون

سوالات زیادی پیرامون این تیم وجود دارد. بازیکنان پیرتر می‌شوند، کلی تامپسون از یک مصدومیت می‌آید و آن‌ها سرسنگین‌تر از همیشه هستند. اما اینکه واریرز نمی‌تواند برد در فینال را در هر سال تضمین کند معنایش این نیست که دوران آن‌ها تمام شده است. واریرز هتوز هم در کورس رقابت برای قهرمانی با رقیبان مختلف خود می‌جنگد. ما باید گلدن استیت را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های کنفرانس غرب در ۳ یا ۴ سال گذشته درنظر بگیریم. حتی اگر خلاف آن توسط آن‌ها ثابت شود مجبوریم بگوییم این سلسله ادامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *