تایسون چندلر و آنتونی بنت با قراردادی یک ساله به هیوستون راکتس پیوستند

سنتر کارکشته NBA که بازیکنی آزاد بود، با سران باشگاه هیوستون راکتس برای قراردادی یک ساله به توافق رسید.

تایسون چندلر 36 ساله، بیشتر فصل گذشته را به همراه لبران جیمز و لس آنجلس لیکرز بود و آمار متوسط او برای هر بازی، 5.6 ریباند و 3.1 امتیاز در16.4 دقیقه بود.

تایسون چندلر

به عنوان یک بازیکن با تجربه، از او به عنوان یک مدافع خوب و ریباندر بسیار عالی در لیگ یاد می شود و همینطور تسلط او در رختکن نیز بسیار زبانزد است. این همینطور دومین حضور چندلر تحت نظر سرمربی هیوستون راکتس، مایک د آنتونی است و در فصل 2011-12 نیز زمانی که د آنتونی سرمربی نیویورک نیکس بود، این دو در آن تیم حضور داشتند.

چندلر انتخاب دوم درفت در سال 2001 است که توسط لس آنجلس کلیپرز به NBA آمد. وی در همان ابتدا به شیکاگو بولز ترید شد و پس از این تیم، در تیم های نیوارلانز، شارلوت، دالاس، نیکس، فینیکس و لس آنجلس لیکرز عضویت داشت. او همینطور در سال 2011 به همراه دالاس، موفق شد تنها قهرمانی دوران ورزشی خود را به دست آورد. وی همینطور یک بار تجربه حضور در آل استار، یک عنوان بهترین بازیکن دفاعی و یک حضور در ترکیب فصل NBA را در کارنامه خود دارد.

همینطور هیوستونی ها، با آنتونی بنت نیز برای بستن قرارداد به توافق رسیدند. بنت که انتخاب اول درفت در سال 2013 توسط کلیولند کاوالیرز است، هیچگاه نتوانست درخشش خودش را داشته باشد و پس از یک سال، برای کوین لاو به مینسوتا ترید شد. او تنها 151 بازی در کارنامه خود ثبت کرده است که آخرین بازی های وی در سال 2017 برای بروکلین نتس بوده است.

تایسون چندلر

آنتونی بنت 26 ساله، چند فصل است که در G League به میدان می رود و برای تیم کلیپرز در این لیگ، موفق به کسب متوسط 12.2 امتیاز و 4.6 ریباند شده است.

این دو بازیکن در شرایطی امروز به جمع راکتس پیوستند که سران راکتس دیروز نیز در یک ترید، راسل وستبروک، فوق ستاره بسکتبال NBA، را در ازای کریس پال به تگزاس آوردند تا شانس قهرمانی هیوستون بسیار بیشتر شود.

باید دید که تاثیر این بازیکنان جدید به همراه ثباتی که هیوستون در نگه داشتن تمام بازیکنان فصل قبلش داشته است، چگونه خواهد بود و آیا این تیم می تواند بالاخره به عنوان قهرمانی دست یابد؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *