سوالات کلیدی از تیم های بسکتبال ان‌ بی‌ ای قبل از شروع فصل

با تمام شدن فصل تابستان زمان تمرین تیم های بسکتبال در باشگاه‌ها فرا می‌رسد و صدای تفریح و خنده بچه‌ها جای خود را به صدای کتانی‌های بازیکنان تیم های بسکتبال در سالن و سوت داوران می‌دهد. فصل بازی‌ها تا ۲۲ اکتبر شروع نمی‌شود ولی تا آن زمان تیم‌ها می‌توانند فعالیت‌های بیشماری را از قبیل تمرین برای آماده شدن و انجام اردوهای تدارکاتی قبل از بازی‌ها داشته باشند. سوالاتی که ممکن است در خلال بازی‌ها پیش آید در اردوهای تدارکاتی باید حل شوند. جایگاه بازیکنان و توانایی آنها در ایفای نقش در این جایگاه‌ها باید قبل از بازی‌های اصلی مشخص شود. همان‌طور که  تیم های بسکتبال برای رقابت‌های ان‌بی‌ای آماده می‌شوند لازم است برای سوالاتی هم که در این مسیر پدید می‌آید جواب داشته باشند.

سوالات کلیدی از تیم های بسکتبال

آتلانتا هواکس

سوالات کلیدی از تیم های بسکتبال

توانایی کم ردیش در چه حدی است؟
تیم هواکس با ایده خوبی از سمت تراعه یانگ و جان کالینز روبه‌رو شد و آن هم انتخاب بازیکن شماره ۴ برای این تیم با نام آندره هانتر بود. سوال بزرگ از هواکس در نظر گرفتن بازیکنی با نام ردیش به عنوان پتانسیلی برای آینده این تیم است. محصول دوک که بعضی‌ها معتقدند بهترین بازیکن در حد ژیون ویلیامز، ژا مورانت و آرجی برت باشد. ردیش توانست رأی زیادی را به عنوان بازیکن خارجی به خود اختصاص دهد. نام او باعث شد تا بیشترین پاسخگویی اختصاص به این سوال که« روکی در کدام پست می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد؟» یابد. به عقیده بعضی از رأی دهندگان اگر او بتواند یک سری نقاط ضعف خود را اصلاح کند تیم هواکس می‌تواند در پایا فصل مسابقات در شرق به عنوان یک مدعی در پلی آف ظاهر شود و آینده این تیم بسیار درخشان خواهد شد.

بوستون سلتیکس

چه کسی بازیکن اصلی خواهد بود؟
می‌توانید چیزهای زیادی درباره زمان حضور کیوری ایروینگ در بوستون بگویید ولی نمی‌توانید نزاع و تلاش او را در پایان بازی‌های با نتیجه‌های نزدیک به رغیب انکار کنید. اکثر افراد انتظار داشتند که کمبا واکر بعد از رفتن ایروینگ جای او را بگیرد ولی برخلاف عملکرد او در زدن شوت‌های بزرگ نتایج آنچنان که باید نشد. او نمی‌توانست شوت‌هایی مانند ایروینگ را در زمین پیاده کند. همچنین اختلاف سایز او با ایورینگ باعث ایجاد فضا در زمین می‌شد. با ورود جیسون تتوم و گوردون هیوارد که از جمله بازیکنان بلند برای بازی در یال‌های زمین به شمار می‌رفتند می‌توانستند در نقش‌های اصلی در زمین بازی کنند. همراهی کردن این دو برای تیم بستگی به میزان پیشرفت آنها در تیم داشت. تتوم با بالا رفتن سن و باتجربه‌تر شدن توانست پیشرفت زیادی داشته باشد. او قبل از آسیب دیدگی‌اش به عنوان بازیکن اصلی تیم جز بازی می‌کرد. تمام این ۳ بازیکن به عنوان گزینه‌ای برای انتخاب بودند. اما همان‌طور هم که در بیسبال می‌بینیم نقش اصلی به یک بازیکن تعلق می‌گیرد. تیم سلتیک با استفاده از یک دوره آموزشی می‌تواند تصمیم بگیرد که چه کسی می‌تواند نقش اصلی را در زمین بازی کند؟

بروکلین نتس

نقش کیوری ایروینگ برای این تیم چیست؟
در فصل گذشته این تیم قدم‌های بسیاری را براساس ساختار و فیزیک بازیکنان خود برداشته است و در این میان هیچ بازیکنی به اندازه ایروینگ برای تیم نقشی دوگانه را نداشته است. از یک طرف کش مکشی بین مربی و او برای آشکار ساختن مهارت این بازیکن در حرکات بدون توپ در زمین وجود دارد. این مسئله در نوع خود بد نیست ولی نیازمند صرف زمان برای رسیدن به یک نظر واحد خواهد بود. این تیم در پاس دادن در بین تیم‌های ان‌بی‌ای مقام هشتم را دارا بود ولی در عملکرد انفرادی رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. این مسئله به معنی این است که ایروینگ در نقشی که به جای آنجلو راسل بازی می‌کرد خوب عمل کرده است ولی تا زمانی که در زمین بازی نکرده بود این نکته نامشخص بود. با توجه به غیبت کوین دورانت در کل فصل باید نمایش ایورینگ را برای این تیم بررسی کرد. فقط باید ببینیم که او چگونه ایفای نقش می‌کند.

شارلوت هورنتس

چه کسی امتیاز می‌آورد؟
تیم‌های بسیار کمی در ان‌بی‌ای حضور دارند که شما با دیدن آنها نتوامید بهترین بازیکن آنها را تشخیص دهید. اما شارلوت زمانی که واکر به بوستون رفت یکی از این تیم‌ها بود. هورنتس او را با تری روزیر براساس یک قرار داد تعویض کرد. اما هیچ نظری درباره نحوه ایفای نقش او در این تیم نخواهیم داشت. مدیر کل هورنتس میچ کوپچاک و سرمربی جیمز بورگو براساس یک تعهد نامه اظهار کردند که برای افراد جوانی مانند مایلز بریج ، ملک مونک ، داوین بیکن ، دونتونته گراهام و شماره ۱۲ این تابستان پی.جی واشنگتن وقت بگذارند اما آنها کارآموزانی مانند نیکلاس باتوم ، مایکل کید-گیلچریست ، ماروین ویلیامز و کودی زلر را هم در این ترکیب قرار می‌دهند. نمی‌توانید ویژگی‌های این بازیکنان را لیست کنید چراکه ممکن است در نگاه اول این تیم را با کمبود امتیاز مواجه کند. نکته‌ای که بایید به آن توجه کرد این است که چه کسی برای انداختن توپ در سبد در اردوی هورنتس باید در اولویت قرار گیرد.

شیکاگو بولز

شیکاگو بولز

چگونه بازیکنان با استعداد در تیم قرار می‌گیرند؟
این تیم بازیکنان بااستعداد خوبی در فهرست خود دارد. کارآموزانی مانند تادئوس یانگ و توماس ستورانسکی برای همراهی و یک‌پارچه شدن تیم به نفرات مرکزی تیم که شامل زاک لاوین ، لاری مارکانن و اتو پورتر میشوند ، اضافه شدند. اینکه چگونه این افراد باهم و هماهنگ عمل کنند داستان دیگری است. شماره ۷ این تیم کوبی وایت یک سانتر جنگجو مانند لاوین ، ستورانسکی و کریس دان است. مارکانن ،یانگ و وندل کارتر باید دقایق اولیه را به عنوان تأثیرگذارترین بازیکنان بازی کنند. بولز در جمع کردن بازیکنان خوب کنار یکدیگر خوب عمل کرده است. بنابراین فقط باید برای هماهنگی آنها تلاش کرد.

کلولند کاوالیرز

آیا دو سانتر جوان این تیم می‌توانند باهم بازی کنند؟
این تیم کسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد که در لیست منخب ژوئن خود پنجمین نفر بود. اما داریوس گارلند کسی بود که در نقش بازیکن شماره ۸ سال گذشته این تیم با نام کالین سکستون قرار گرفت. از آنجا که سکستون نقش خود را بسیار عالی در این تیم ایفا کرد و پرتاپ‌های فوق‌العاده‌ای از ناحیه ۳ امتیازی انجام می‌داد. او با همراهی دو بازیکن دیکر این امتیازات را بدست آورد اما مسئله اساسی این قسمت نحوه جایگیری این بازیکنان کنار هم بود چراکه نحوه جایگیری آنان باعث می‌شد تا دفاع تیم به مشکل بربخورد. گزارش‌ها درباره گارلند حاکی از آن است که او مانند سکستون یک سانتر امتیاز آور است تا یک تنظیم کننده روند بازی. شما نمی‌توانید ساختار تیمی را که متشکل از بازیکنان بااستعداد است زیر سوال ببرید ولی باید این امید را داشت که نظم و هماهنگی بین بازیکنان تیم در اردوهای تمرینی بهبود یابد.

دالاس ماوریکس

برنامه این تیم برای کریستاپس چیست؟
دالاس نسبت به چشم‌انداز حضور بازیکنانی مانند لوکا دنچیک و کریستاپس پورزینگز امیدوار است. ولی نمی‌توانیم نظری درباره نحوه عملکرد پورزینگز بعد از بهبود آسیب دیدگی رباط پایش بدهیم. بازیکنان ان‌بی‌ای اکثراً در سال اول بازگشت خود بعد از عمل جراحی رباط پای خود دچار مشکل می‌شوند. بنابراین انتظار می‌رود که ماوریکس چند دقیقه برای این تیم بازی کند؟ قطعاً مدیران و مربیان این تیم درگیر وضعیت جسمانی پورزینگیز در اردوها خواهند شد.

دنور ناگتس

آیا مایکل پرتر آماده همکارب با این تیم است؟
تیم ناگتس برروی پتانسیل این بازیکن سرمایه گذاری کرده است و با وجود نگرانی‌هایی که در رابطه با سلامتی او وجود دارد ، او را به خدمت گرفته است. بعد از گذراندن یک سال بدون حضور در رقابت‌ها او اکنون برای این فصل آماده است. انتظار می‌رود که این تیم همراه با بازیکنان خود در رقابت‌های غرب حضوری پررنگ داشته باشد و وجود بازیکنانی ماهر کار را برای کنار گذاشتن نیمکت نشینی پورتر سخت می‌کند. نیکولا جوکیچ ، پل میلساپ ، جرامی گرانت و میسون پلملی دقایق زیادی را در کنار خوبی را با توری کریگ، گری هریس ، ویل بارتون ، ملک بیسلی و خوانوان هرانگومز در یال‌های زمین کنار یکدیگر گذراندند. اما با این حال اگر پورتر استعدادی را که در تیم دبیرستان خود به نمایش گذاشت، در تیم دانشگاهی خود به کار ببرد، کار برای تیم دنور در خارج از زمین نگه داشتن او سخت خواهد شد.

دیترویت پیستنز

دیترویت پیستنز
چه کسی روی یال زمین بازی می‌کند؟
رگی جکسون ، بلیک گریفین و آندره دراموند در ترکیب اصلی دیترویت جزء بازیکنان اصلی و شروع کننده هستند، اما دو بازیکن دیگر همچنان نامشخص هستند. بروس براون فصل گذشته ۵۶ بازی را به عنوان تازه کار آغاز کرد اما در پایان حملات تقریباً نامرئی می‌شد. او توسط لوک کنارد که در وقت‌های اضافه در زمین بازی کرد و ۴۳ درصد شوت‌هایش به سمت حلقه بود، به بازی گرفته می‌شد. آنها کنارد را در فصل گذشته روی نیمکت نگه داشتند اما با اضافه شدن دریک رز به عنوان بازی‌ساز، از کنارد ممکن است در خط اول شروع بازی استفاده شود. همچنین تونی اسنل بازیکن خارج از فصل توانست مالکیت ۴۰ درصد از شوت‌های ۳ امتیازی سمت حلقه را به در ۳ فصل میلواکی را به خود اختصاص دهد و توانست خود را به عنوان یک فوروارد به خوبی نشان دهد. تنها دو نفر از این ۳ بازیکن با نام‌های براون ، کنارد و اسنل شروع کننده خواهند بود. بنابراین دوین کیسی باید مشخص کند که کدام ترکیب بهترین عملکرد را برای شروع خواهند داشت.

هوستون راکتس

زمانی که جیمز هاردن ایزوله می‌شود، راسل وست بروک چه می‌کند؟
تمایل برای مالکیت توپ بین دو بازیکن با نام‌های هاردن و وستبروک زیاد است ، اما زمانی که کریس پل به تیم راکتس پیوست همین نظرات هم درباره او بیان شد. وستبروك مطمئناً عناصری از سرعت ، مهارت و فشار را اضافه می كند كه هوستون فاقد آن بود. اما در نیمه زمین چه چیزی روی می‌دهد؟ هاردن بهترین بازیکن انفرادی شوت‌زن است. بنابراین تصور اینکه مایک دی آنتونی از کارآمدترین اسلحه این تیم فرار کند دشوار است. بنابراین زمانی که هاردن انفرادی عمل می‌کند، وستبروک چه می‌کند؟ او فصل گذشته تاریخچه خوبی در زدن شوت‌های ۳ امتیازی نداشته است و اگر از او به عنوان کاتر استفاده شود، راه هاردن را برای نفوذ به ناحیه دانکر می‌بندد. آنتونیو چینش تیم خود را براساس بازیکنان سابق قرار داده است و باید منتظر باشیم تا برنامه او را برای دو سوپراستارش ببینیم.

ایندین پسرز

آیا مایلس ترنر و دمانتاس سابونی می‌توانند باهم بازی کنند؟

بزرگترین سؤال برای پسرز این است كه ویكتور اولادیپو چگونه از آسیب دیدگی خود باز خواهد گشت، اما مسئول این تیم کوین پیچارد اخیراً بیان کرده است که سانترهای ستاره تیمش از دسامبر تا ژانویه در این تیم حضور نخواهند داشت بنابراین این مسئله نمی‌تواند در اردوی این تیم مشکل بزرگی ایجاد کند. به جای آن این تیم بر روی بازیکنان بزرگ خود به نام‌های ترنر و سابونی تمرکز خواهد کرد. ایندیانا می تواند به دنبال این باشد که آنها را در کنار یکدیگر در بازی‌ها قرار دهد، ولی این کار مشکلات خود را در بازی‌های ان‌بی‌ای به همراه می‌آورد. اما در فصل گذشته آنها ۴۲۹ دقیقه در کنار یکدیگر حضور داشتند که توانستند در خط شروع امتیاز خالص ۲.۸ را کسب کنند. کارشناسان می‌گویند که پسرز باید بازیکنی را انتخاب کند که این تیم را به پیش ببرد بنابراین لازم است تا ترکیب ۲ نفره از این بازیکنان را شناسایی کند و برای آنها برنامه ریزی کند.

لس آنجلس کلیپرز

سلامت پل جورج برای بازی در این تیم چقدر است؟
این تیم دنیای ان‌بی‌ای را نه تنها با نبستن قرارداد با کواهی لئونارد شوکه کرد ،بلکه معامله بزرگی را برای بدست آوردن پل جورج نیز انجام داد تا یک ترکیب ۲ نفره با قدرتی را در تیم ایجاد کند. ولی ی با این حال، تمام مدت آنها را با قدرت و عملکردی خوب در زمین نمی‌بینیم. لئونارد به عنوان مدیر این تیم در این باری نظر خاصی ندارد و جورج بر روی هر دو شانه خود عمل جراحی انجام داده است. زمان بندی بازی‌های جورج همچنان مشخص نیست ، اما طبق گزارشات رسیده او ۲ هفته از اول فصل را از دست خواهد داد. این به این معنی است که تیم کلیپرز زمانی مناسب را برای هماهنگی بین ۲ ستاره این تیم و سیستم جدید عملکرد خود را زیر نظر مربی «داک ریورز» از دست می‌دهد.

لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز
چه کسی به عنوان سانتر جلو بازی خواهد کرد؟
لیکرز ۲ نفر از ۵ نفر برتر بسکتبال ان‌بی‌ای با نام‌های لبرون جیمز و آنتونی دیویس در اختیار دارد.اما بع غیر از این دو بازیکن بازیکنان دیگر این تیم سرشناس نیستند. دیویس هنوز هیچ علاقه ای به بازی کردن در مرکز ندارد ، این به این معنی است که که لبرون به عنوان بازیکن سوم زمین و حتی دیوایت هوارد یا جاوال مک‌گی در مرکز باید بازی کنند. در این صورت کیل کوزما روانه نیمکت می‌شود. در حالی که لبرون وظیفه نگه داری از توپ را در زمین به عهده دارد، اما سانتر جلوی این تیم همچنان نامعلوم است. این تیم مدافعی به نام پاتریک بورلی را در اختیار دارد. آیا راجون روندو می‌تواند از عهده نقش سانتر جلو برآید؟ کوین کوک می تواند توپ را سمت حلقه شوت کند و لحظات خوبی را در کنار وریرز تجربه کرد اما آیا برای بازی در دقایق نخستین بازی آماده است؟در نهایت ، برای تیمی که آرزوهای قهرمانی دارد ، لیکرز همچنان بازیکن سانتر جلوی مشخصی ندارد. بهتر است آنها این بازیکن را در اردوهای تمرینی خود پیدا کنند.

ممفیس گریزلیز

جی‌جی‌جی چقدر می‌تواند با سرعت عمل کند؟
این تیم به خاطر حضور جرن جکسون جی‌آر نمی‌توانست بیشتر از این خوشحال باشد. او دومین فصل بازی خود را به عنوان یک بازیکن جوان پشت‌سر گذاشت. این تیم بعد از مسدوم شدن جکسون به برگشت او بعد از از‌دست دادن ۲ ماه پایانی از آخرین فصل بازی‌ها همراه با آسیب‌دیدگی امیدوار است. سرمربی جدید ممفیس تیلور جنکینز اعلام کرد که می‌خواهد در این فصل همراه با جا مورانت سرعت کسب نتایج تیم خود را افزایش دهد. در این صورت جکسون وارد مرحله دیگری از حمله می‌شود. تیم گریزلی هیچ برنامه‌ای برای مسابقات خارج از فصل ندارد. بنابرایم مهم‌ترین مسئله آن این است که جکسون تا چه حد قدرت شکوفایی استعداد خود را دارد.

میامی هیت

با جاستیز چه می‌توان کرد؟
با کنار گذاشته شدن گوران دراگیک در بخش عمده‌ای از فصل گذشته به جای او جاستیز وینسلو در نقش او برای تیم بازی کرد. اما اکنون با بازگشت دراگیگ به تیم و سلامت او، وینسلو موقعیت کمتری برای کسب توپ پیدا می‌کند. زمانی که بازیکن دیگری برای هدایت توپ وجود داشته باشد خبر از جذب جیمی باتلر وجود ندارد. داشتن بازیکنان زیادی که توانایی بازیسازی را در زمین داشته باشند برای مربی اریک اسپولسترا مشکل خوبی است ولی باید در اردوها برای بدست آوردن بالانس و هماهنگی مناسب بسیار تمرین کرد.

میلواکی باکس

چه کسی مالکوم بروگدون را تعویض کرد؟
انتظار می‌رود که که باکس بتواند مدعی قهرمانی در کنفرانس شرق شود اما از دست دادن بروگدون،به همراه ۱۵.۶ امتیاز در هر بازی همراه با ۵۰-۴۳-۹۳ شوت ، ضربه مهمی است. مهمتر از همه اینکه، باکس نتوانست جایگزینی برای او پیدا کند و این باعث می شود گروه جورج هیل ، پت کونشنون ، استرلینگ براون و وسلی متیوز با بازیکن ضعیفی مواجه شوند. سیستم باکس به هر بازیکن جوانی اجازه ورود و بازی در آن را می‌دهد اما مربی بودن‌هولزر با دستانی پر تلاش می‌کند که چگونه برای بروگدون جایگزینی انتخاب کند.

مینه‌سوتا تیمبرولوز

مینه‌سوتا تیمبرولوز
آیا کی‌ای‌تی می‌تواند دفاع خود را بچیند؟
کارل‌ آنتونی تونز یکی از بی نظیر‌ترین مردان بزرگ در حمله است که تاریخ ان‌بی‌ای به خود دیده است و تصور می شود که در پنجمین فصل خود حتی بهتر نیز باشد. اما حمله مشکل ولوز در سال‌های گذشته به حساب نمی‌آید. آنها از زمان ورود تاونز به لیگ در رده ‌بندی تیم‌ها از لحاظ دفاعی در رتبه هفتم قرار گرفته‌اند. با تمام این نشانه‌ها تاونز آماده هدایت تیم برای گرفتن نتایج بهتر در فصل رقابت‌ها می‌باشد اما مسئله اساسی این تیم به دفاع مربوط می‌شود.

پلیکان‌های نیواورلئان

آیا براندون اینگرام قدم بعدی را برمی‌دارد؟
ژیون ویلیامز به عنوان یک تازه کار یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان لیگ خواهد بود و لونزو بال به افزایش سرعت حملات تیم کمک خواهد کرد. اما سرنوشت پلیکان دوباره احیا شده ممکن است که برشانه‌های براندون اینگرام قرار داده شود. علیرغم نتایج خوبی که در سه فصل حضورش در تیم لیکرز بدست آورد، نتوانست در این تیم راه خود را پیدا کند. نیواورلئان امیدوار است که او بتواند پتانسیل بازیکن شماره ۲ بودن را درک کند و از عهده آن برآید.

نیویورک نیکس

آیا آنها می‌توانند که فرهنگ درستی را بسازند؟
به نظر می‌رسد که برنده شدن به هر روشی برای تیم نیکس اهمیتی ندارد. بنابراین لازم است تمرکز این تیم بر روی بالا بردن سطح بازیکنان بااستعداد جوان و ساختت فرهنگی قوی در بین بازیکنان تیم باشد. البته که این کارها زیر نظر مالک این تیم جیمز دولن سخت است، اما با تعویض کریستاپس پورزینگیز و سوپراستارهای آزاد ، مربی دیوید فیضدال در اصل با گروهی از بازیکنان جوان ممتاز و مملو از استعداد مانند آرجی برت، کوین نکس، میشل رابینسون، دنیس اسمیت و فرانک تیلینکینا شروع به کار می‌کند که در نوع خود بد نیست.

اوکلاهاما سیتی

آیا آنها به مرحله پلی‌آف می‌روند یا تغییر ساختار تیم را فراموش می‌کنند؟
این تیم پل جورج و راسل وستبروک را از دست داد ، اما هنوز دارای فهرستی از بازیکنان است که می‌تواند با آنها خود را به مرحله پلی‌آف غرب برساند. کریس پاول و دانیلو گالیناری باید سالم بمانند ، البته که در این زمینه تاریخچه تضمین کننده‌ای ندارند. این دو به همراه استیون آدامز و شای گیلگوز-الکساندر هسته‌ای کاملاً محکم را تشکیل می‌دهند. این تیم با داشتن چنین بازیکنانی به عن.ان گنجینه خود باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد با این بازیکنان به رقابت بپردازد و یا ااز بازیکنان جوان و کارآموز برای بازسازی تیم خود استفاده کند. ما تیم‌هایی مانند کلیپرز و و سلتیک را دیده‌ایم در حالی که زمان کمی با مسابقه آنها باقی مانده بود ، حتی در پرواز چینش تیم را تغییر دادند ، بنابراین ممکن است این طرح هم در توکلاهاما سیتی دنبال شود.

اورلاندو مجیک

اورلاندو مجیک
مارکله فولتز برای این تیم چه کاری می‌تواند انجام دهد؟
بعد از اینکه فولز به عنوان بازیکن شماره یک این تیم در ان‌بی‌ای ۲۰۱۷ انتخاب شد ، متاسفانه اتفاقات خوبی برای او نیفتاد. ترکیب صدمات شانه و محدودیت‌های حرکتی او باعث بی‌نتیجه شدن شوت‌های پرشی او شد. همین امر باعث آمدن سیکزرز به تیم مجیک شد. اورلاندو به اندازه کافی به او اعتماد دارد برای چهارمین سال با پرداخت ۱۲.۳ ملیون دلار او را برای تیم خود به خدمت گرفت. ممکن است که در این بین توانایی‌های جسمی و مهارتی او در شوت زدن توجه شما را به خود جلب کرده باشد. اگر فولتز بعد از بهبودی به این تیم بازگردد می‌تواند این تیم را با موج جدیدی از موفقیت در کنفرانس شرق روبه‌رو کند.

فیلادلفیا ۷۶

آیا بن سیمون واقعاً توپ را شوت می‌کند؟
ویدئوهایی از بازی‌های تابستان سیمون موجود است که در آن براحتی توپ‌ها را روانه سبد بسکتبال می‌کند ، اما آیا او واقعاً در این فصل این بازی را انجام می‌دهد؟ ما تاثیر اعتماد به نفس را هر چند کم و ناچیز در شوت زدن دیده‌ایم و بسیاری امید دارند که او بتواند مهارتش را در شوت‌های واقغی نشان دهد. سیکزرز جزو محبوب‌ترین‌ها در شرق است ولی این تیم به وجود سیمون برای تأثیر هرچه بیشتر در نیمه زمین نیاز دارد. یک پرتاپ کننده تمام مشکلات را حل نمی‌کند ولی می‌تواند برای تیم یک شروع خوب باشد.

فونیکس سانز

قدم بعدی برای دوین بوکر چیست؟
فصل گذشته بوکر به لبرن جیمز ، جیمز هاردن ، راسل وستبروک ، استفان کاری ، دامیان لیلارد و مایکل آدامز پیوست و به عنوان تنها بازیکنان تاریخ ان‌بی‌ای به طور متوسط بیش از ۲۶ امتیاز و۶.۵ پاس گل را در بیش از ۵۰ بازی در کارنامه خود ثبت کردند. اما همچنان تعداد اندکی از افراد بوکر را به عنوان بازیکن نخبه می‌شناسند. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که: بوکر چگونه می‌تواند با مهارت بیشتری در زمین عمل کند و به برد سانز کمک کند؟ بوکر ۳۳ درصد از ۶.۵ پرتاپ ۳ امتیازی خود را گل کرد . او توانست ۲۹.۵ درصد پرتاپ‌های آزاد ۳ امتیازی را وارد سبد کند. در این صورت جایگاه او زیر کوین ناکس و بالای هریسون بارنز قرار گرفت. این تیم مشتاق است بداند که بوکر چگونه می‌تواند پرش‌های یک سوپراستار را داشته باشد.

پرتلند تریل بلازرز

بازی آزمایشی حسن ویتساید چگونه خواهد بود؟
هیچ کس شماره‌هایی را که این بازیکن به تن کرده است را انکار نمیکند. لازم به ذکر است که او بازی خود را با تیم میامی هیت شروع کرده است. با بیرون بودن جوسوف نورکیک در بیرون از زمین، پرتلند نقش او را به تریل داد. در جریان بازی‌ها و در زمین توسط دمین لیلارد و سی‌جی مک کالوم حمایت می‌شد. زاک کلینز قدم بزرگ روبه جلویی را در سال گذشته برداشت و درنتیجه دقایق بیشتری را در زمین بازی کرد. بنابراین طریقه تقسیم دقایق توسط مربی تری استات بین دو بازیکن بزرگ او بسیار جالب است. ممکن است از هردو آنها باهم در زمین استفاده کند. و اگر وایتساید نتواند به اندازه شایستگی خود در زمین بازی کند، تا چه مدت می تواند نارضایتی خود را مهار کند؟

ساکرامنتو کینگز

ساکرامنتو کینگز
آیا ماروین باگلی یک فوروارد قدرتی است یا یک بازیکن مرکزی؟
باگلی به عنوان یک فوروارد قدرتی کار خود را در این تیم شروع کرد ، اما از اینکه چقدر در مرکز زمین می‌تواند مفید باشد تعجب خواهید کرد. اگرچه برای قرار دادن باگلی در مرکز زمین عجله‌ای وجود ندارد ولی قرار دادن او به همراه فاکس ، بادی هیلد و بوگدانویچ ترکیب جالبی را در خط شروع ایجاد خواهد کرد. باگلی پیش از این خود را به عنوان یک امتیاز گیرنده در اطراف سبد و یک ریباندر می‌دانست ، بنابراین اگر بتواند نقش دفاعی خود را خوب ایفا کند ، می‌تواند برای تیم کینگز بیشتر در مرکز بازی کند.

سن آنتونیو اسپرز

کیفیت کار دیجونت موری چگونه است؟
قبل از از دست دادن کامل فصل به دلیل پارگی رباط ، موری یک بازیکن خوب با قابلیت بالا به خاطر قد بلند ، سرعت و توانایی دفاعی به حساب می‌آمد. غیبت او به دریک وایت اجازه داد تا جایگاه و نام او را در فصل پر کند. در حال حاضر هر دو بازیکن در این تیم بازی می‌کنند. این فرصتی برای موری است تا بتواند پتانسیل و سلامت خود را در بازی به اثبات برساند.

تورنتو رپتورز

آینده بازیکنان جوان این تیم چگونه است؟
ادعای قهرمانی این تیم دچار تهدید شد. اما این امر به دلیل رفتن کواهی لئونارد به لس آنجلس اتفاق نیفتاد. به نظر می رسد تورنتو احتمالاً یک تیم پلی آف خواهد بود ، اما رئیس جمهور ماسای اژیری تصمیم به تعویض بازیکنانی که قراداد آنها رو به اتمام بود مانند کایل لوری ، مارک گاسول و سرگ ایباکا با بازیکنان جوانی مانند پاسکال سیاکام ، فرد ون ولت و اوجی آنونبی گرفته است. در این صورت لزوماً رپتورز لازم نیست تا این کار را انجام دهد ولی باید درباره آن به خوبی فکر کند.

یوتا جاز

چگونه مایک کانلی و دونووان میشل ارزیابی می‌شوند؟
روی کاغذ داشتن اسم کانلی به عنوان بازیکنی که توپ را کنترل می‌کند و پرتاپ کننده را کنار می‌زند تا در کنار میشل قرار بگیرد، حس خوبی را می‌دهد. اما میشل عادت کرده است که در دو فصل اول خود در جز به عنوان یک بازیساز اصلی ایفای نقش کند ، بنابراین نیازمند یک هماهنگی با همنیمی جدید خود می‌باشد. در صورت تمرین و ایجاد این هماهنگی این تیم پتانسیل رسیدن به خانه‌های بالایی کنفرانس غرب در فصل غیر مسابقات را دارد اما بخش عمده آن به نحوه همزیستی کانلی و میشل بستگی دارد.

واشنگتن ویزارد

واشنگتن ویزارد
بردلی بیل تا چه مدت در دی سی می‌ماند؟
در شرایط فعلی ان‌بی‌ای تصور کردن بازیکنی در حد استعداد بیل، به عنوان یک بازیکن بیکار کار بسیار دشواری است. شاید او به اندازه کافی صبور باشد که فکر کند وقتی جان وال (امیدوارم) فصل بعد برگردد، این تیم مدعی عنوان قهرمانی شود اما این می‌تواند یک قمار بزرگ قلمداد شود. سناریو دیگر این است که بیل ، بی سر و صدا یا علنی ، خواستار مبادله خود با یک مهاجم شود. با توجه به توانایی که در شوت زدن و بازی سازی دارد، نگه داشتن او و انتخابش کاملاً به ویزارد بستگی دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *