درصورت شکست در جذب ستارگان بزرگ؛ نیویورک نیکس به دنبال دمارکوس کازینز

تیم نیویورک نیکس در تابستان سال جاری برای تقویت تیم خود به دنبال جذب ستارگان بزرگ بوده و یکی از آن ستارگان بزرگ، کوین دورانت است. به غیر از دورانت، آن ها خواهان به خدمت گرفتنِ کایری اروینگ، ستاره ناراضی بوستون سلتیک نیز هستند. دمارکوس کازینز هم جزو گزینه ها است.

دمارکوس کازینز پلن B تیم نیویورک نیکس

هرچند خبرها از تمایل اروینگ به حضور در تیم بروکلین نتس می‌دهند. در واقع جذب دورانت و اروینگ در پلن A تیم نیویورک قرار داشته و در صورت شکست در جذب این دو ستاره، آن ها به سراغ پلن B خود یعنی دمارکوس کازینز ، سنتر ۲۸ ساله تیم گلدن استیت وریرز خواهند رفت. مارک استاین از نیویورک تایمز، گزارش می دهد که مدیران نیویورک نیکس به فکر حضور دمارکوس کازینز در تیم شان درصورت شکست در جذب کوین دورانت و کایری اروینگ هستند. آن ها به کازینز، بازیکن فری ایجنت گلدن استیت، پیشنهاد قابل توجه یک ساله خواهند داد. مدیران نیکس به این دلیل به کازینز پیشنهاد دستمزد یک ساله خواهند داد، چون آن ها برای جذب بازیکنان آزاد سال ۲۰۲۰ سقف مجاز دستمزد قابل پرداخت خود را خالی نگه خواهند داشت. این تیم حتی به دنبال بازیکنانی چون کمبا واکر و توبیاس هریس نیز در تابستان پیش رو خواهد بود.

دمارکوس کازینز

کازینز در ۳۰ بازی فصل گذشته برای گلدن استیت به میدان رفته که به طور متوسط در هر بازی توانست ۱۶ امتیاز کسب نماید. هرچند مصدومیت های پیاپی، دوران حرفه ای این بازیکن را تحت تاثیر قرار داده و او به آن شکل نتوانسته در ترکیب طلایی پوشان خوش بدرخشد. کازینز حتی پس از بازگشت از مصدومیت، نتوانست به آن شکل برای گلدن استیت در بازی های فینال موثر واقع شود و به همین دلیل هم او به عنوان بازیکن آزاد از جمع بازیکنان وریرز جدا خواهد شد. مصدومیت های گاه و بیگاه کازینز و همچنین ناآماده بودن این بازیکن خود دلیلی شده که تیم های خواهان او نیز قراردادی بیشتر از یک سال با وی به امضا نرسانند. نیویورک نیکس و هوادارانش، فصل ۱۹-۲۰۱۸ را به بدترین شکل ممکن پشت سرگذاشتند. آن ها به مانند شش سال گذشته از رسیدن به مراحل حذفی بازماندند و آمار ۱۷ پیروزی و ۶۵ شکست را در فصل گذشته از خود برجای گذاشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *