لبران جیمز شماره ۲۳ خود در لیکرز را به آنتونی دیویس خواهد داد

لس آنجلس لیکرز یکی از بزرگترین ترید های این چند سال اخیر را با انتقال آنتونی دیویس از نیواورلینز پلیکانز به تیم خود به ثبت رساند. ستاره ای که شماره ۲۳ می‌پوشد و شش بار متوالی و از سال ۲۰۱۴ در تیم منتخب فصل یا آل استار NBA قرار گرفته است.

آنتونی دیویس در لس آنجلس لیکرز شماره ۲۳ را بر تن خواهد کرد

قرارداد آنتونی دیویس با لیکرز تا ششم جولای به رسمیت خواهد رسید و سنتر- مهاجم ۲۶ ساله را از این پس باید در جمع زردپوشان لیکرز مشاهده نماییم. هنگامی که AD به لیکرز پیوندد او همچنان می‌تواند پیراهن شماره ۲۳ خود که در پلیکانز می‌پوشید را در تیم جدیدش نیز بر تن نماید. بر اساس گزارش کریس هاینس از یاهو اسپورتس، لبران جیمز شماره ۲۳ خود را به ستاره جدید لیکرز خواهد داد تا دیویس نیز به مانند او دوره جدیدی را در این تیم سرشناس کنفرانس غرب آغاز نماید. آنتونی دیویس شماره ۲۳ را در طور هفت فصل بازی در تیم پلیکانز پوشیده و ستاره سرشناس بسکتبال NBA علاقه خاصی به این شماره دارد.

آنتونی دیویس

بر طبق قراردادی، دیویس در ازای لانزو بال، برندن اینگرام، جاش هارت و ۴ پیک راند اول درفت لس آنجلس لیکرز که یکی از آن ها، پیک چهارم امسال این تیم است، به لیکرز منتقل شده است. از آن سو شاه جیمز نیز شماره ۲۳ را در طول سالیان متمادی و از زمانی که در کلیولند بازی می‌کرد، می‌پوشید و حال پس از پیوستن آنتونی دیویس به لیکرز او شماره دلخواه خود را به AD تحویل خواهد داد. جیمز در طول چهار سال حضورش در میامی هیت شماره ۶ را می‌پوشید و حال این احتمال وجود دارد که جیمز پس از تحویل شماره ۲۳ به دیویس، مجددا شماره ۶ را در لیکرز برتن نماید. در تیم لس آنجلس لیکرز شماره ‌های ۸، ۱۳، ۲۲، ۲۴، ۲۵، ۳۲، ۳۳، ۳۴، ۴۲، ۴۴ و ۵۲ در گذشته، به احترام بازیکنانی که آن ها را برتن می کردند، بایگانی شده است و در آخر باید دید که شاه جیمز چه شماره ای را در این تیم خواهد پوشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *