اخبار جدید از لیست 22 تیم حاضر در شروع مجدد فصل NBA

از جمله فعالیت های انجام شده در طول پنجره نقل و انتقالات ، این است که تیم ها به دنبال نهایی کردن لیست بازیکنان خود هستند تا با از سرگیری فصل NBA در والت دیزنی ورلد در اورلاندوی فلوریدا بازیکنان نهایی خود را مشخص کنند .

فصل NBA 2019-20 به صورت آزمایشی قرار است در تاریخ 30 ژوئیه در مجموعه تفریحی  والت دیزنی ورلد در اورلاندوی فلوریدا از سر گرفته شود.

از هم اکنون و پس از آن ، ما این پرونده را با اخبار و به روزرسانی های 22  تیمی که برای شرکت در بازگشت به فصل ، از جمله فعالیت های انجام شده در پنجره نقل و انتقالات انجام می شود ، به اطلاع می رسانیم .

 

بروکلین نتس

بازیکن پست شوتینگ گارد تیم نتس اعلام کرد با تصمیم پزشكان این تیم زمانی که نتیجه آزمایش ویروس کرونای او برای بار دوم مثبت اعلام شد ، در شروع مجدد فصل در اورلاندو شركت نخواهد كرد .

طبق ادعای آدریان وویناروفسکی از ESPN ، تایلر جانسون موافقت کرده است که با نتس قرارداد امضا کند. جانسون در این فصل در  31 بازی با فینیکس سانز ظاهر شد و قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات ، جدا شد.

 

 

 

هیوستون راکتس

یک منبع آگاه از پیوستن لوک مباح ، مهاجم مطرح به این تیم خبر داد.  بازیکن کامرونی در 61  بازی با 15 شروع بازی برای هیوستون در فصل 2017-18 حضور پیدا کرد.

طبق گفته های شمس چارنیا از اتلتیک ، راکتس با دیوید نوا بر سر قرار دادی دو ساله به توافق رسیده اند .  نوا در این فصل در 20 بازی برای نتس بازی کرده است.

طبق گفته های کلی ایکو از اتلتیک ، تیم راکتس یکی از بازیکنان خود به نام ایزیا هارتنستین را کنار گذاشته است.  تایسون چندلر اکنون تنها بازیکن میانی واقعی است که در فهرست هیوستون باقی مانده است.

 

 

واشنگتن ویزاردز

باشگاه ویزاردز اعلام کرده است که بردلی بیل به دلیل آسیب دیدگی شانه در اورلاندو بازی نخواهد کرد.

بیل در این فصل با  کسب 30.5  امتیاز در هر بازی دومین گلزن برتر NBA است.

 

 

لس آنجلس کلیپرز

کلیپرز در تاریخ 9 مارس ، تنها چند روز قبل از تعلیق این فصل ، با یواکیم نوا  قراردادی 10 روزه را امضا کرده و به توافق رسیده بودند .  طبق گفته اهم یانگمیزوک از ESPN ، این قرارداد جدید ،  نوا را با کلیپرز برای باقی مانده از فصل 2019- 20  و همچنین فصل 2020-21  ( بدون ضمانت ) نگه می دارد.

 

ممفیس گریزلیز

یک منبع آگاه از امضای قرارداد آنتونی تولیور، مهاجم 6 فوت و 8 اینچی، با تیم ممفیس برای بقیه فصل 2019-20  خبر داد.  وی پیش تر در تاریخ 2 مارس قراردادی 10 روزه با این تیم امضا کرده بود .

 

 

 

ایندیانا پیسرز

در بیانیه ای ، مدافع تیم پیسر، ملکوم بروگدن، اعلام کرد که وی اخیراً نتیجه آزمایش ویروس کرونای او مثبت شده است و او هم اکنون در قرنطینه است.  او می گوید هنوز هم برای از سرگیری فصل NBA قصد دارد به هم تیمی های خود در اورلاندو بپیوندد.

 

 

لس آنجلس لیکرز

طبق ادعای ESPN  و به طور خاص آدریان وویناروفسکی ، اوری بردلی با استناد به دلایل خانوادگی ، از حضور در بازی های اورلاندو کناره گیری می کند.  طبق گزارش ها ، جی آر اسمیت کاندیدای پیشرو برای جایگزینی وی است.

 

 

دالاس موریکس

طبق گفته های شمس چارانیا از  اتلتیک ، تری بورک موافقت کرده است تا بقیه فصل را با موریکس طبق قرارداد جدید ادامه دهد .  بورک در این فصل در 25  بازی با تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز با میانگین 5/9 امتیاز ، 2.1 پاس گل و 1.4 ریباند در 13.2 دقیقه در هر بازی کار خود را به اتمام رساند .

 

 

 

دنور ناگتس

طبق گفته های شمس چارنیا از اتلتیک ، ناگتس در حال امضای قرارداد پی جی دوزیر با یک قرارداد کامل NBA  است  و لیست نهایی خود را تکمیل می کند.  دوزیر پیش از این نیز قراردادی دو طرفه داشت.  وی در این فصل در 21  بازی با ناگتس ظاهر شده است و میانگین 4.1 امتیاز ، 1.4 ریباند و 1.4 پاس گل در 11.1 دقیقه در هر بازی را دارد.

 

 

سن آنتونیو اسپرز

طبق گفته های شمس چارانیا از اتلتیک ، اسپرز برای بقیه فصل قراردادی با تایلر زلر را امضا می کند.  زلر آخرین بار در فصل 2018-19 برای آتلانتا هاوکس و ممفیس گریزلیز بازی کرد.

 

 

 

ساکرامنتو کینگز

باشگاه کینگز اعلام کرد که با کوری برور برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند ، او در فصل 2018-19 در 24 بازی برای کینگز با میانگین 4.1 امتیاز ، 2.5 ریباند و 1.2 پاس گل در 14.7 دقیقه در هر بازی به میدان رفت.

جباری پارکر در بیانیه ای اعلام کرد که اخیراً نتیجه آزمایش ویروس کرونای او مثبت شده است و در حال حاضر در شیکاگو در قرنطینه شخصی به سر می برد .  او می گوید حال عمومی او خوب است و روندش رو به پیشرفت می باشد او همچنین اعلام کرد بی صبرانه  منتظر پیوستن به هم تیمی هایش در اورلاندو است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *