استفن کری: من اولین بازیکن NBA بودم که تست کرونا دادم

استفن کری ، بازیکن گلدن استیت واریرز می‌گوید او اولین بازیکن لیگ NBA بود که برای ویروس کرونا تست داد.

مصاحبه استفن کری

در مقاله‌ای که او برای تایم نوشت احساسش را نسبت به تست ویروس کرونا تشریح کرد. او به تازگی از مصدومیت شکستگی دستش بازگشته بود و به انجام بازی‌های فکر می‌کرد اما ناگهان با احتمال بیماری روبرو شد که ممکن بود او و همچنین خانواده‌اش را بکشد. او این‌گونه موضوع را تشریح کرد:

ششم ماه مارس! این همان تاریخی بود که همه چیز به واقعیت تبدیل شد. من تازه اولین بازی خود را بعد از بازگشت از مصدومیتم انجام می‌دادم و صحبت‌هایی مطرح شده بود مبنی بر این‌که این ویروس چه معنایی می‌تواند برای لیگ داشته باشد. احساس کردم مریض شده‌ام. تب به سراغم آمد. اول ۳۷ درجه ، بعد به ۳۸ تبدیل شد. اولین فکری که کردم این بود: چه شانسی دارم؟ آیا واقعاً ممکن است مبتلا شده باشم؟ بعد از شکستگی دست و انجام دو عمل جراحی و دو ماه انتظار برای ورود به میادین فقط می‌خواستم بازی کنم. اما تهدید این بیماری رمزآلود من را در تختخوابم نشاند تا از همه اطرافیانم حفاظت کنم: همسرم، بچه‌ها، هم‌تیمی‌ها و هواداران. من اولین بازیکن در لیگ NBA بودم که برای ویروس کرونا تست می‌داد. خوشبختانه جواب آزمایش منفی بود. اما آن تجربه به من ضربه زد و این ضربه سنگین بود.

استفن کری

کری تقریباً در تاریخ ۶ مارس تست داد، ۵ روز قبل از آن‌که رودی گوبر، بازیکن یوتا جاز قبل از بازی بیمار شود. بیماری گوبر و (در نتیجه تست مثبت او) منجر به تعلیق لیگ NBA گردید و دیگر لیگ‌های ورزشی معتبر دنیا نیز به همین سرنوشت دچار شدند. استفن کری، بعد از تست خود را در اتاق خوابش قرنطینه کرد تا اگر جواب تست او مثبت درآمد از تماس با همسر و فرزندانش بر حذر باشد. خوشبختانه جواب تست او منفی بود.

روزی که استفن کری تست کرونا داد، اتبلا به این بیماری از همیشه برای او بسیار واقعی‌تر می‌نمود. از آنجاییکه لیگ NBA بازی‌های خود را لغو کرد، در حالی که کری و همسرش آیشا، با ایمنی کامل خود را در خانه و با بچه‌ها قرنطینه کرده بودند، بر روی کمک به غذارسانی به بچه‌ها و خانواده‌های اوکلند، جایی‌که برای ۱۰ سال در آن‌جا ساکن بودندتمرکز کردند. نهاد بخورید، بازی کنید و یاد بگیرید آن‌ها به فراهم‌آوردن ۱ میلیون وعده غذایی کمک کرده بود و آن‌ها برنامه داشتند تا ۳۰۰ هزار وعده غذایی را در یک هفته به ساکنین اوکلند ارائه کنند که این کار با همکاری Oakland Unified School District، Alameda County Community Food و World Central Kitchen انجام می‌شد. استفن کری مقاله خود را با بحث بر سر تمرکز بر روی کارهای کوچکی پایان داد که ما می‌توانیم برای کمک دیگران در این لحظات چالش‌برانگیز و سخت انجام دهیم و نوشت:

ما فرصت منحصربه فردی برای اتحاد با یکدیگر و پل زدن به انسانیست داریم و آینده جهان ما بستگی به کاری است که شما در مرحله بعد انجام می‌دهید. ما می‌توانیم با خون‌رسانی، اهدای غذا، بررسی حال همسایه‌های پیر و حتی در خانه ماندن به آینده کمک کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *