• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش بردلی بیل و کولاک نیمکت ذخیره ویزاردز در شب پیروزی مقابل فینیکس

درخشش بردلی بیل و کولاک نیمکت ذخیره ویزاردز در شب پیروزی مقابل فینیکس

واشنگتن ویزاردز یک شب پس از انجام بدترین بازی این فصل خود، با انجام یکی از بهترین بازی‌های فصل همه چیز را به دست فراموشی سپرد. بردلی بیل در این دیدار عملکرد درخشانی داشت.

درخشش بردلی بیل برابر فینیکس

شاگردان اسکات بروکس چهارشنبه شب توانستند با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۲ بر فینیکس سانز فائق آیند. بردلی بیل، گارد واشنگتن ویزاردز پس از پایان بازی اظهار داشت:

بروکس کار خود را به عنوان یک سرمربی به خوبی انجام داد و انتظارات خود را از بازیکنان پایین آورد. این چیزی است که به آن نیاز داریم. ما امشب به نتیجه خوبی نیاز داشتیم.

بردلی بیل ۳۵ امتیاز کسب کرد، توماس برایانت ۲۳ امتیاز بدست آورد و واشنگتن ویزاردز دومین برد از چهار بازی خارج از خانه خود را بدست آورد. واشنگتن ویزاردز در حالی پای به این میدان گذاشت که سه شنبه با ۱۳ امتیاز اختلاف به دنور ناگتس باخت و ۵۷ درصد پرتاب موفق از فیلد داشت و ۱۹ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی انجام داد. بروکس پس از پایان بازی گفت:

شما روز به روز رشد می‌کنید، در ۲۴ ساعت شبانه روز این اتفاق برای شما می‌افتد. ما همیشه می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است این فرآیند رشد را تسریع ببخشیم اما سخن از پیشرفت هر روزه است.

دوین بوکر با ۲۷ امتیاز بیشترین امتیازآور فینیکس سانز بود و ۸ بازیکن نیز موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند اما آن‌ها نتوانستند ویزاردز را متوقف کنند. مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز پس از پایان بازی گفت:

به بچه‌ها گفتم این امتحان بزرگی برای ما است، برای شخصیت، تمامیت و سخت‌کوشی ما! حدود یک هفته و نیم قبل همه هیجان‌زده شده بودند و همهمه‌ای شده بود و همه چیز تمام شد. حالا باید سر بلند کنید و همبازی‌های خوبی باشید و همان مجموعه‌ای باشیم که در تمرینات نشان می‌دهیم و باور داریم که ما همان‌ها خواهیم بود.

واشنگتن ویزاردز نیمه اول با نتیجه ۷۴ بر ۶۹ پیش افتاد. تعداد امتیازات عناصر غیرهجومی واشنگتن ویزاردز ۴۳ امتیاز از ۷۴ امتیاز بود که ایش اسمیت ۱۴ امتیاز کسب کرد، گارد سابق فینکس سانز در پایان ۲۱ امتیاز در این بازی بدست آورد. واشنگتن ویزاردز ۱۰ امتیاز در ۱:۳۳ اول کوارتر سوم بدست آورد تا بعد از سه کوارتر با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۵ از حریف خود پیش بیفتد. فینیکس سانز در سه دقیقه پایانی بازی اختلاف نتیجه را به ۱۲۴ بر ۱۲۰ تغییر داد و پس از آن بردلی بیل ۲ پرتاب آزاد انجام داد تا به این ماراتن پایان دهد. ایسیا توماس، یکی دیگر از گاردهای سابق فینیکس سانز در موقعیت بعدی به دست آمده یک پرتاب سه امتیازی دیگر انجام داد تا اختلاف به ۹ امتیاز افزایش یابد. فینیکس سانز بعد از یک شروع سورپرایز کننده و ثبت رکورد ۷ پیروزی و ۴ شکست، ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود را باخت.

بردلی بیل

دوین بوکر پس از پایان بازی گفت:

ما یکی از آن تیم‌هایی نیستیم که بتواند همه چیز یک بازی را برگرداند و یک بازی را تمام کند. ما به این هدف نزدیک بودیم و اختلاف را به ۴ امتیاز رساندیم اما اگر این کار را زودتر انجام بدهیم در کل طول بازی در موقعیت بهتری قرار می‌گرفتیم.

بردلی بیل ۱۱ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب فیلد خود داشت و ۶ پاس گل نیز به آمار خود اضافه کرد. برایانت ۹ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب داشت.

نیمکت واشنگتن با ۵۹ امتیاز شب پرباری را پشت سر گذاشت. اسمیت با ۲۱ امتیاز بیشترین امتیاز را بدست آورد و دیویس برتانز ۱۶ امتیاز و جردن مک رائه و موریتز واگنر هر دو ۱۱ امتیاز کسب کردند. مک رائه پس از پایان بازی گفت:

ما به حضورمان در این بازی و سخت‌کوشی خود افتخار می‌کنیم و نیمکت ذخیره واقعاً توپ را به خوبی به حرکت درآورد.

یکی از نکات امیدوار کننده برای فینیکس سانز پیشرفت بازی شیخ دیالو بود که به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند در ۲۳ دقیقه بازی به نام خود ثبت کرد. او ۷ پرتاب موفق از ۸ پرتاب فیلد خود داشت.

نکات بازی

واشنگتن ویزاردز: سی جی مایلز در باخت به دنور ناگتس از ناحیه مچ دست چپ آسیب دید. بروکس درباره او گفت که در بازی‌های خارج از خانه باقیمانده به میدان نخواهد رفت و جواب MRI به زودی مشخص خواهد شد.

فینیکس سانز: دی آندره آیتون شانزدهمین محرومیت از ۲۵ بازی محرومیت خود به دلیل نقض قانون مبارزه با دوپینگ را پشت سرگذاشت و در تاریخ ۱۷ دسامبر و بازی مقابل لس آنجلس کلیپرز در دسترس خواهد بود.

بازی بعد

واشنگتن ویزاردز: جمعه شب به مصاف لس آنجلس لیکرز خواهند رفت.

فینیکس سانز: جمعه شب از دالاس ماوریکس پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *