نگاهی به آمار و مصاحبه ها پس از دومین دیدار فیلادلفیا سیکسرز برابر تورنتو

تیم بارسلونا بسکنبال

در بازی انجام شده رقابت های پلی آف ۲۰۱۹ NBA بین تیم های فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز تیم فیلادلفیا موفق شد با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۵ رپترز را شکست دهد و پس از پیروزی سونی سیکسرز مقابل تورنتو رپترز در بازی سوم نیمه نهایی کنفرانس شرق ، بازیکنان و مربیان این دو تیم در کنفرانس خبری حاضر شدند و مصاحبه هایی را انجام دادند که بر طبق گزارش سایت رسمی بسکتبال NBA به شرح زیر می باشد:

نیک نرس مربی تورنتو رپترز:

به جز لنارد و سیاکم از دیگر بازیکنانم راضی نیستم. فیلادلفیا نمایش نا امید کننده ای برای کمک به این دو بازیکن داشتند.در لحظاتی که توپ دست دیگر بازیکنان بود هی با خودم می گفتم که این توپپ برای ما امتیاز می آورد ولی باز همه به هم دیگر پاس می دادند و هیچ کس از فرصت های خود نتوانست استفاده کند. آن ها حتی نمی توانستند کمکی به لنارد که این همه خوش درخشید بکنند. متاسفانه آن ها ضعیف ظاهر شدند و مسئولیت خود را به دیگری محول می کردند. در صورتی که می توانستند با دقت بیشتنر نتیجه بازی را به نفع ما تمام کنند.

برت براون، مربی فیلادلفیا سونی سیکسرز:

فیلادلفیا تورنتو

ما در کوارتر سوم برای مهار لنارد دچار مشکل شدیم، ولی امبید به خوبی توانست او را کنترل کند هر چند او ما را دچار مشکل کرد. ما در مقابل او باید تغییر تاکتیک می دادیم. تصمیم گرفتم که هر جوری هست او را مهار کنیم باید این کار را می کردیم. جوئل [امبید] مهره اصلی ما در دفاع است و باعث شد بتوانیم این کار را ممکن سازیم. جوئل هم در حمله به ما کمک می کند و هم در دفاع و در دفاع به خوبی ظاهر شد و توانست توپ ها را مهار و یا بلوکه کند.

جیمی باتلر:

من فکر می کنم تصمیمات در بازی بسکتبال از اهمیت بالایی برخوردار است.این که شما تصمیم می گیرید که با دیگران هماهنگ باشید یا کاری را با توپ انجام دهید که انتظار می رود که درست باشد و به بهترین شکل انجام شود. اینکه تصمیم می گیرید چه موقع توپ را پرتاب کنید یا پاس بدهید. این ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. من فکر می‌کنم هماهنگی واژه خوبی نیست. مثلا همه می‌خواهند راجع به هماهنگی تیم ما صحبت کنند چون فکر می‌کنند بسکتبال بازی ساده است. ولی گاهی اوقات ما خودمان تصمیم می گیریم که کار را دشوار کنیم و همین کار را سخت می کند زیرا همه از آن تصمیم تبعیت می کنند.

جوئل امبید:

من در بازی به حرکات موزون احتیاج دارم. همه من را می شناسند که باید برای ابراز خوشحالی و گرفتن روحیه احساساتم را بروز بدهم وگرنه نمی توانم روحیه خود را حفظ و به کار خودم ادامه دهم. فکر می‌کنم همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من به این چیزها نیاز دارم. من با شاد بودن می توانم همه چیز را تغییر دهم حتی سبک بازی ام را. زمانی که بازی بدی می کنم نمی توانم بخندم و این بیانگر این است که روز خوبی نداشته ام. با شادی پس از بازی یا شوت هایم باید خوشحالی کنم و شاد باشم وگرنه نمی توانم موثر واقع شوم.من این سبک بازی و روحیه را می پسندم و از آن انرژی مضاعف برای ادامه کار می گیرم.

کایل لاوری، پوینت گارد رپترز:

درسته من مورد انتقادات زیادی برای کمک نکردن به لنارد قرار گرفتم و این را قبول دارم. ما باید به لنارد کمک کنیم، مخصوصا خود من، باید به او کمک کنم تا بتواند امتیازات بیشتری را کسب کند زیرا به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد چون بسکتبال یک بازی تیمی است. همه ما باید وقتی که در لنارد در زمین حضور دارد به او کمک کنیم. لنارد این روزها بسیار زیبا و درخشان بازی می کند و من به نوبه خود هیچ کمکی به او نکردم و این قضیه را می پذیرم و در صدد جبران آن بر خواهم آمد.

دنی گرین بازیکن رپترز:

من فکر می‌کنم خودمان کار آسان را ول می کنیم و کار سخت تر را انتخاب می کنیم. در این بازی ما راه سخت را انتخاب کردیم.ما باید از اولین موقعیت شوت زنی بتوانیم استفاده کنیم ولی شوت زدن را به تاخیر می انداختیم. در ادامه روند بازی تعلل می کردیم.توپ را در دستانمان بیش از حد نگه می داشتیم که همین کار را برای ما مشکل کرد. به نظر من در این بازی تعلل بیش از حد ما برایمان دردسر ساز شد و نتوانستیم از موقعیت های بوجود آمده در زمان خودش استفاده کنیم.

ترکیب دو تیم در ابتدای بازی :

  • فیلادلفیا سونی سیکسرز: توبایاس هریس، جیمی باتلر، جوئل امبید، بن سیمنز، و جی جی ردیک.
  • تورنتو رپترز: کوای لنرد، پاسکال سیاکم، مارک گسول، کایل لاوری، و دنی گرین.

 

در زیر نتیجه کوارترها و جمع امتیازات را مشاهده کنید:

تیم

کوارتر اول

کوارتر دوم

کواتر سوم

کوارتر چهارم

مجموع امتیازات

فیلادلفیا سونی سیکسرز

32

32

29

27

116

تورنتو رپترز

29

24

28

14

95

آمار و ارقام کلی بازی:

تیم

درصد پرتاب موفق

درصد پرتاب سه امتیازی

ریباند

اسیست

بلاک

توپ ربایی

ترن‌ور

فیلادلفیا سونی سیکسرز

51.2

43.5

45

29

8

4

13

تورنتو رپترز

42.9

25.9

35

15

4

7

9

بهترین بازیکنان دو تیم:

بازیکن

دقایق بازی

ریباند

اسیست

امتیاز

جوئل امبید

28

10

3

33

کوای لنرد

37

4

3

33

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *