• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اخبار بسکتبال | آخرین وضعیت جدول NBA در کنفرانس غرب و شرق

اخبار بسکتبال | آخرین وضعیت جدول NBA در کنفرانس غرب و شرق

جدول-رده-بندی-NBA-2021

به گزارش بسکتفا – رقابت‌های بسکتبال NBA در کنفرانس غرب و شرق با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هر روزه در چند مسابقه برگزار می‌شود و در ادامه این خبر قصد داریم به آخرین وضعیت تیم‌ها در جدول رده بندی NBA فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ بپردازیم.

ورود به سایت بتکارت

آخرین وضعیت جدول NBA در فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در آخرین وضعیت جدول کنفرانس غرب و با توجه به دیدارهای برگزار شده شب گذشته، لس آنجلس لیکرز قهرمان فصل گذشته بسکتبال NBA با ۱۳ پیروزی در صدر جدول قرار گرفته است و یوتا جاز و لس آنجلس کلیپرز با ۱۲ برد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

جدول-کنفرانس-غرب-NBA

بر همین اساس و در جدول رده بندی کنفرانس شرق نیز همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در جدول کنفرانس شرق لس آنجلس فیلادلفیا با کسب ۱۲ پیروزی در صدر جدول قرار گرفته است و میلواکی باکس و ایندیانا اسپرز با ۹ برد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

جدول-کنفرانس-شرق-NBA

همان طور که می‌دانید در پایان مسابقات دور اول در مجموع شانزده تیم، هشت تیم اول جدول از کنفرانس غرب و هشت تیم اول از کنفرانس غرب به مرحله بعدی موسوم به پلی آف مسابقات قهرمانی NBA صعود می‌کنند تا رقابت خود را دو به دو در گروه خود تا فینال ادامه داده تا تکلیف قهرمان کنفرانس غرب و کنفرانس شرق به صورت جداگانه مشخص گردد و در نهایت نیز قهرمان کنفرانس غرب و قهرمان کنفرانس شرق با برگزاری شش مسابقه، قهرمان نهایی NBA را مشخص کنند.

همان طور که گفته شد لس آنجلس لیکرز ( قهرمان کنفرانس غرب ) در فصل گذشته موفق شد با شکست میامی هیت ( قهرمان کنفرانس شرق ) به مقام قهرمانی NBA دست پیدا کند.

مطالب آموزشی که می‌توانید در بسکتفا مطالعه فرمایید: پنج گام اولیه تبدیل شدن به یک بازیکن بسکتبال

اگر به اخبار بسکتبال و مقالات آموزشی بسکتبال علاقه‌مندید، بسکتفا بهترین انتخاب برای شماست
همچنین برای شرط بندی مسابقات بسکتبال در معتبرترین سایت ایرانی همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *