• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • راسل وستبروک نتوانست نوار سه بازی با کسب حداقل ۳۰ امتیاز خود را ادامه دهد

راسل وستبروک نتوانست نوار سه بازی با کسب حداقل ۳۰ امتیاز خود را ادامه دهد

هیوستون راکتس یک هفته پس از آنکه توانست اختلاف ۲۵ امتیازی با حریف خود را جبران کند و یک رکورد تاریخی رقم بزند، نزدیک بود مقابل ساکرامنتو کینگز و در حالی که با اختلاف زیادی از آن‌ها پیش بود بازی را از دست رفته ببیند. راسل وستبروک در این دیدار نتوانست به روند خوبش ادامه دهد.

عملکرد راسل وستبروک برابر ساکرامنتو

اما در حالی که خط حمله هیوستون راکتس در این بازی ضعیف ظاهر شد این دفاع آن‌ها بود که پیروزی را به هیوستون هدیه داد. جیمز هاردن ۳۴ امتیاز بدست آورد، راسل وستبروک ۲۸ امتیاز کسب کرد و هیوستون راکتس با رقم زدن بدترین کوارتر چهارم فصل خود دوشنبه شب با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۴ بر ساکرامنتو کینگز غلبه کرد. راسل وستبروک در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم کار دفاعی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم، با خودمان صادق بودیم و از دفاعمان درس گرفتیم نه از خط حمله. ما هر شب از دفاع خود چیزهایی می‌آموزیم. مشخصاً خط حمله فوق‌العاده‌ای نیز داریم. یک خط حمله مرگبار اما از دفاع خود می‌آموزیم.

کلینت کاپلا ۱۵ امتیاز و ۱۴ ریباند بدست آورد و هفتمین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را کسب کرد. اما این پیروزی آسان بدست نیامد. دو هفته پس از باخت به ساکرامنتو کینگز، هیوستون راکتس در حالی که با ۲۵ امتیاز اختلاف از حریف پیش بود تا پایان بازی این برتری را تا حدود زیادی از دست داد. این دقیقاً نقطه مقابل بازی هیوستون راکتس با سن آنتونیو اسپرز در تاریخ ۱۶ دسامبر بود، جاییکه راکتس اختلاف امتیازات زیاد خود را جبران کرد و با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۷ حریف خود را از پیش رو برداشت. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس در پایان بازی اظهار داشت:

برتری ۱۰ یا ۱۵ امتیازی مانند برتری ۵ امتیازی می‌ماند. آن‌ها تشنه امتیازگیری بودند و همان چیزی را انجام دادند که باید انجام می‌دادند. ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم اما یک پیروزی در اینجا هم به معنی یک پیروزی خوب است.

هیوستون راکتس علیرغم این‌که در کوارتر چهارم ۳ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب خود داشت در این دیدار پیروز شد. همه این سه پرتاب موفق پرتاب‌های سه امتیازی بودند که یکی از آن‌ها پرتاب سه امتیازی راسل وستبروک بود که موجب شد راکتس با حساب ۱۰۷ بر ۹۶ از حریف خود پیش بیفتد. جیمز هاردن یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و پس از آن دو پنالتی لحظه آخری را وارد سبد کرد.
هاردن در پایان بازی اظهار داشت:

ما در این بازی محتاط نبودیم. این طبیعت یک انسان است. شما ۱۸ تا ۲۰ امتیاز جلو هستید و شروع به انجام کارهایی می‌کنید که مانع از پیروز شدنتان می‌شود. این‌ها اتفاق می‌افتد.

راسل وستبروک

دی آرون فاکس با کسب ۳۱ امتیاز با بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود برابری کرد و ۹ ریباند و ۶ پاس گل نیز در کنار آن برای ساکرامنتو کینگز به ارمغان آورد. ریچائون هولمز ۱۲ امتیاز و ۱۴ ریباند کسب کرد. ساکرامنتو کینگز چهارمین بازی متوالی خود را هم باخت. لوک والتون، سرمربی ساکرامنتو کینگز در پایان بازی اظهار داشت:

برای پیروزی در این بازی، ما امشب به اندازه کافی از عهده انجام کارهای کوچک برنیامدیم.

علیرغم شروع نه چندان خوب جیمز هاردن و راسل وستبروک، هیوستون راکتس در کوارتر اول برتری ۱۶ امتیازی نسبت به حریف داشت. این دو بازیکن در کوارتر ابتدایی روی هم رفته تنها ۵ پرتاب موفق داشتند و جمعاً ۹ امتیاز بدست آوردند. دو بازیکن بزرگ هیوستون راکتس بعد از آن موتورشان روشن شد. هاردن ۱۳ امتیاز و راسل وستبروک ۱۰ امتیاز در کوارتر دوم کسب کردند. هیوستون در کوارتر سوم کاملاً سوار بر بازی شد و با پرتاب جیمز هاردن برتری ۸۶ بر ۶۱ را پیش روی خود دید.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: نوار کسب ۳۰ امتیاز یا بیشتر توسط راسل وستبروک بعد از سه بازی پاره شد. بن مک لامور ۸ امتیاز در مقابل تیم سابق خود بدست آورد. مک لامور در سال ۲۰۱۳ پیک راند اولی ساکرامنتو کینگز بود.

ساکرامنتو کینگز: تروور آریزا ۱۲ امتیاز و ۶ ریباند به عنوانی یار تعویضی کسب کرد. بوگدان بوگدانوویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این دیدار حاضر نبود. بادی هیلد امتیازآورترین بازیکن ساکرامنتو کینگز است اما تمام طول کوارتر چهارم را از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد هم‌بازی‌های خود بود. او با کسب ۱۰ امتیاز و ۳ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب به کار خود در این بازی پایان داد.

بازی بعدی:

هیوستون راکتس: روز چهارشنبه در سان فرانسیسکو به مصاف گلدن استیت واریرز خواهد رفت. هیوستون ۶ بازی از ۸ بازی قبلی خود مقابل واریرز را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

ساکرامنتو کینگز: پنجشنبه در گلدن وان سنتر مقابل مینسوتا تیمبرولوز صف‌آرایی خواهد کرد. این دو تیم در فصل قبل ۴ تقابل با یکدیگر داشتند که سهم هر یک از آن‌ها ۲ پیروزی بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *