• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

به گزارش بسکتفا تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی بسکتبال که شب گذشته اعلام شد، یک پله نزول پیدا کرد و در جایگاه ۲۳‌ ام جهان قرار گرفت. در ادامه خبر برای اطلاع از آخرین رده بندی جهانی بسکتبال همراه ما باشید.

ورود به سایت بتکارت

در ابتدا دانستن این نکته خالی از لطف نیست که اگر شما عزیزان علاوه بر اخبار بسکتبال ایران و جهان ، به مقالات آموزشی نیز علاقه دارید، بسکتفا بهترین مقالات آموزشی رشته بسکتبال را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیگر اخبار بسکتبال ایران : کاپ آسیا | تیم بسکتبال ایران درچه حالتی به آسیا صعود می‌کند؟

همان طور که در اخبار بسکتبال ایران در خبرهای گذشته بسکتفا مشاهده کردید، تیم بسکتبال ایران که به تازگی در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا فصل ۲۰۲۰- ۲۱ کار خود را با یک پیروزی مقابل عربستان و یک شکست مقابل سوریه به اتمام رساند و برای صعود به کاپ آسیا باید منتظر دیدارهای پنجره سوم باشد. شما عزیزان از طریق لینک‌های زیر می‌توانید عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران را در انتخابی کاپ آسیا مطالعه فرمایید:

در جدیدترین رنکینگ تیم های ملی بسکتبال جهان که شب گذشته توسط فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام شد، تیم بسکتبال ایران در رده ۲۳‌ جهان ایستاد.

بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

در این رنکینگ جهانی بسکتبال تیم بسکتبال آمریکا به صدرنشینی خود ادامه داد و تیم های اسپانیا و استرالیا در رده دوم و سوم رده بندی جهانی قرار گرفتند. بد نیست بدانید تیم بسکتبال ایران که‌ پیش از این در رنکینگ قبلی رتبه ۲۲ را به خود اختصاص داده بود، با ۴۳۲ امتیاز و یک پله نزول در جایگاه بیست و سوم جهان و دوم منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت و دلیل این موضوع نیز عملکرد و کسب امتیاز در انتخابی کاپ آسیا است. تیم‌های نیوزلند (۲۵)، چین (۲۸)، کره جنوبی (۳۰)، فیلیپین (۳۱) ، اردن (۳۸) و ژاپن (۴۱) در رتبه‌های سوم تا هشتم منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارند.

اخبار بسکتبال | ساخت حلقه بسکتبال هوشمند توسط هوش مصنوعی

لازم به ذکر است بنا بر اعلام جدیدترین رنکینگ جهانی بسکتبال بانوان نیز، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در رنکینگ جدید فیبا با ۸ پله سقوط در جایگاه ۸۱ جهان و ۱۴ آسیا قرار گرفت و از لحاظ میزان سقوط از همه تیم‌های حاضر بیشترین نزول را به رتبه‌های پایین جدول داشت.

دیگر مطالب آموزشی که می‌توانید در سایت بسکتفا بخوانید:

برای اطلاع یافتن از اخبار بسکتبال ایران و بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران همراه سایت بسکتفا باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *