• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بسکتبال ایران | ابتلای پنج بازیکن تیم آفتاب زاگرس به کرونا

بسکتبال ایران | ابتلای پنج بازیکن تیم آفتاب زاگرس به کرونا

بسکتبال ایران آفتاب زاگرس

همان طور که خبرهای قبلی بسکتبال ایران سایت بسکتفا خواندید، هر روزه جواب تست بسکتبالیست‌های حاضر در تیم‌های ایرانی مشخص می‌شود که شب گذشته اعلام شد پنج بازیکن تیم آفتاب زاگرس نیز تست کرونا آنها مثبت شده است و با اعلام این خبر داستان جدیدی برای برگزاری رقابت‌های لیگ بوجود آماده است.

ورود به سایت بتکارت

مطالب آموزشی که می‌توانید در سایت بسکتفا بخوانید: یادگیری ورزش بسکتبال برای مبتدیان به زبان ساده

همان طور که می‌دانید حدود ۹ ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان همگی فعالیت‌های اجتماعی از جمله مسابقات ورزشی با مشکل مواجه شده و رشته بسکتبال و مسابقات بسکتبال ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و با مشکلات زیادی در این راه مواجه شده است. به خصوص این که وضعیت کشور ایران در مورد ابتلا و شیوع ویروس کرونا بسیار بحرانی است و روزانه هزاران نفر به این ویروس مبتلا می‌شود.

پیش از این قرار بود مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از روز 15 آبان یعنی شنبه آغاز به کار کند و تیم‌ها در قالب دو گروه هشت تیمی با یکدیگر به رقابت بپردازند که قرعه کشی انجام شده به شرح زیر است:

بسکتبال ایران آفتاب زاگرس

بیشتر بخوانید: نگاهی اجمالی به قوانین ورزش بسکتبال

تیم‌های حاضر در گروه A:

شهرداری گرگان، نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و مس رفسنجان

تیم‌های حاضر در گروه B:

شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، جوانان ۲۰۲۰، آینده‌سازان و نیروی زمینی

با این وجود بعد از تیم اکسون تهران، شب گذشته اعلام شد مجتبی پیرعباسی، رئیس هیات بسکتبال خوزستان اعلام کرد که از همه اعضای تیم آفتاب زاگرس تست کرونا گرفته شده است و بعد از آماده شدن نتایج پنج بازیکن تیم آفتاب زاگرس نیز تست کرونا آنها مثبت شده است و با اعلام این خبر داستان جدیدی برای برگزاری رقابت‌های لیگ بوجود آماده است.

این خبر در حالی به گوش رسید که سه روز پیش نیز تست کرونا ۸ بازیکن تیم اکسون تهران، ۶ بازیکن و ۲ عضو کادر فنی مثبت اعلام شد و همگی این افراد و کسانی که با آنها در ارتباط بودند، فعلا در قرنطینه هستند و بعد از این موضوع شایعاتی مبنی بر احتمال لغو دیدارهای لیگ برتر به گوش خورد.

حال باتوجه به موارد جدید ابتلایان به کووید 19 ، باید دید مسئولان برگزاری مسابقات چه تدابیری را برای مهار آن خواهند اندیشید و آیا این مسابقات با داشتن چنین موارد ابتلایی برگزار می‌شود؟!

بیشتر بخوانید: ۹ اصل تبدیل شدن به یک بازیکن همه کاره در بسکتبال

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *