بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA از نظر تماشاگران

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

بازی های NBA پر از ستارگان بزرگ، بازی های حساس و دانک های دیوانه وار است که از این همه شور و هیجان را می توان در بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA تجربه کرد. اما وقتی به تجربیات تماشاگران می نگریم، می بینیم که یک ورزشگاه عالی می تواند تغییر زیادی در تجربه افراد از تماشای بازی ایجاد کند. از این رو، Podium.com که با استفاده از نظراتی که در گوگل ثبت می شود در بخش نظر خواهی مشتریان در مورد کسب و کار های محلی انقلابی ایجاد کرده، برای یافتن بهترین ورزشگاه های حال حاظر NBA دست به کار شده است. این استارت آپ با جمع آوری نظرات در مورد تمام 29 – های NBA توسط پلتفرم خود، از این داده ها برای رده بندی ورزشگاه ها استفاده کرده است.

رده بندی بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

29. تارگت سنتر (Target Center) – مینه‌سوتا تیمبرولوز

تعداد کلی ستاره ها: 4.13

تعداد نظرات: 629

یک نکته قابل توجه: بسیاری از نظرات در مورد تارگت سنتر به این موضوع اشاره دارند که ورزشگاه قدیمی شده است اما از زمان جمع آوری این داده ها، حدود 140 میلیون دلار خرج بازسازی آن شده است. تماشاگران تغییرات عمده ای در بخش های خوش آمد گویی و لابی ها مشاهد خواهند کرد اما تد جانسون (Ted Johnson) مأمور ارشد سیاست گذاری می گوید که نوسازی ها در تمام سطوح سازه قابل رویت است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

28. بی ام او هریس بردلی سنتر (BMO Harris Bradley Center) – میلواکی باکس

تعداد کلی ستاره ها: 4.17

تعداد نظرات: 743

یک نکته قابل توجه: همانند تارگت سنتر، این ورزشگاه نیز از نظر تماشاگران در چند فصل اخیر کمی قدیمی شده است. خوش بختانه تیم میلواکی در فصل 19-2018 در ورزشگاه جدید و لوکس به میدان خواهد رفت.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

27. مودا سنتر (Moda Center) – پورتلند تریل بلیزرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.29

تعداد نظرات: 1523

یک نکته قابل توجه: تماشاگران از صندلی های فشرده با فضای کم و دید سخت در طبقات بالایی این ورزشگاه انتقاداتی داشتند. اما بعد از انتقال بیش از 70 فروشندۀ غذا شاید زمانی برای نشستن و تماشای بازی پیدا نکنند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

26. بارکلیز سنتر (Barclays Center) – بروکلین نتس

تعداد کلی ستاره ها: 4.31

تعداد نظرات: 3573

یک نکته قابل توجه: ورزشگاهی پر زرق و برق و مدرن که در سال 2012 توسط یکی از صاحبانش به نام جی زی (Jay-Z) با فروش تمام بلیط ها برای 8 اجرا افتتاح شد. بر خلاف بسیاری از ورزشگاه های دیگر، تنها فروشندگان محلی غذا اجازه سرویس دهی در این ورزشگاه را دارند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

25. اوراکل آرنا (Oracle Arena) – گلدن استیت واریرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.34

تعداد نظرات: 2054

یک نکته قابل توجه: با توجه به موفقیت های اخیر تیم واریرز، رده پایین این ورزشگاه عجیب است اما هواداران از طی کردن مسافت طولانی تا اوکلند (Oakland) و پرداخت 40 دلار حق پارکینگ ناراضی هستند. خوشبختانه ورزشگاه جدید این تیم در حوالی میشن بی (Mission Bay) در سان فرانسیسکو آغاز شده است. این ورزشگاه که چیس سنتر (Chase Center) نام دارد قرار است قبل از فصل 20-2019 به بهره برداری برسد.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

24. ولز فارگو سنتر (Wells Fargo Center) – فیلادلفیا سونی سیکسرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.384

تعداد نظرات: 1962

یک نکته قابل توجه: همانند این تیمش، این ورزشگاه نیز چند سال است که در حال نوسازی است. بعد از اتمام، این ورزشگاه از سیستم جدید نورپردازی و صدای ارتقاء یافته پشتیبانی خواهد کرد. همچنین صندلی های پیشرفته، لابی ارتقاء یافته، محیط استراحت رو باز و نمای پهناورتری از افق شهر نمونه هایی از این تغییرات خواهد بود.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

23. کپیتال وان آرنا (Capital One Arena) – واشنگتن ویزاردز

تعداد کلی ستاره ها: 4.387

تعداد نظرات: 2174

یک نکته قابل توجه: مثل اکثر ورزشگاه هایی که به آن ها اشاره کرده ایم، این ورزشگاه نیز در سال های آینده نوسازی خواهد شد. صاحب آن حدود 40 میلیون دلار برای سیستم صدای جدید، بار ها و کلاب های ارتقاء یافته و فضاهای انحصاری فروش در نظر گرفته است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

22. ویوینت اسمارت هوم آرنا (Vivint Smart Home Arena) – یوتا جاز

تعداد کلی ستاره ها: 4.434

تعداد نظرات: 583

یک نکته قابل توجه: برای بازسازی این ورزشگاه در فصل قبل حدود 125 میلیون دلار خرج شده و همانند تیم جوانش، نظرات ابتدائی در موردش مثبت بوده است و اکنون از صندلی های راحت تر، فضا های اجتماعی بازتر و نمایشگری جدید با نشانگر امتیازات و آمار بهره می برد.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

21. گلدن 1 سنتر (Golden 1 Center) – ساکرامنتو کینگر

تعداد کلی ستاره ها: 4.434

تعداد نظرات: 1643

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه که در قلب شهر ساکرامنتو قرار دارد در پاییز سال 2016 بازگشایی شده است. تماشاگران از نمای جدید ورزشگاه و تیم جدیدشان خوش حال اند اغلب در نظرات به فضای کم تعبیه شده برای پاها اشاره شده است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

20. پپسی سنتر (Pepsi Center) – دنور ناگتس

تعداد کلی ستاره ها: 4.43993

تعداد نظرات: 1748

یک نکته قابل توجه: هواداران از سهولت رفت آمد به این ورزشگاه با خودرو و یا وسایل نقلیه عمومی راضی هستند. با این که اکثر نظرات سیستم صوتی مخصوص کنسرت ها در ورزشگاه را بهترین ویژگی آن می دانند اما مردم برای دیدن بازی دنور ناگتس در آن لحظه شماری می کنند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

19. ایر کانادا سنتر (Air Canada Center) – تورنتو رپترز

تعداد کلی ستاره ها: 4.43995

تعداد نظرات: 3464

یک نکته قابل توجه: دریک، رپر اهل تورنتو که از طرفداران اصلی تیم رپترز است اغلب در صندلی های کنار زمین بازی های این تیم در این ورزشگاه را تماشا می کند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

18. کینگ اسموتی سنتر (Smoothie King Center) – نیو اورلینز پلیکانز

تعداد کلی ستاره ها: 4.4681

تعداد نظرات: 566

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه در قلب منطقۀ مرکزی کسب و کار شهر نیو اورلینز واقع شده است و با دو پیاده رو به ورزشگاه مرسدس بنز سوپردوم (Mercedes-Benz Superdome) که ورزشگاه خانگی نیو اورلینز سینتس (New Orleans Saints) است متصل می شود. هواداران آن را برای دیدن بازی های بسکتبال و کنسرت ها بسیار دوست دارند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

17. چسپیک انرژی آرنا (Chesapeake Energy Arena) – اوکلاهاما سیتی تاندرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.4689

تعداد نظرات: 951

یک نکته قابل توجه: با این که شبهه هایی در مورد جایگزینی اوکلاهاما سیتی به جای سیاتل سوپرسونیک (Seattle Supersonics) وجود داشت اما افراد محلی از این جابجایی بسیار خوش حال اند. هواداران معتقدند جو این ورزشگاه در بازی های خانگی بی مانند است و آن را به بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA تبدیل کرده است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

16. تاکینگ استیک ریزورت آرنا (Talking Stick Resort Arena) – فینکس سانز

تعداد کلی ستاره ها: 4.4689

تعداد نظرات: 951

یک نکته قابل توجه: با این که شاید بازی های این تیم چندان تماشایی نباشد اما این ورزشگاه میزبان رویداد های کشتی کج WWE است که از آن ها می توان به اسمک داون (SmackDown)، را (Raw)، الیمینیشن چمبر (Elimination Chamber) و رویال رامبل (Royale Rumble) اشاره کرد.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

15. اسپکتروم سنتر (Spectrum Center) – شارلوت هورنتس

تعداد کلی ستاره ها: 4.481

تعداد نظرات: 849

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه در قلب شهر شارلوت واقع شده و مایکل جردن در دوران بازیگری خود در هورنتس در آن به میدان رفته است. با این که به دلیل اختلاف نظر NBA در مورد قانون امنیت و حریم خصوصی در تجهیزات تجهیزات عمومی ایالت کرولاینا شمالی، این ورزشگاه در سال 2017 نتوانست میزبان بازی های آل استار شود. اما میزبانی بسیاری از رقابت های مهم NCAA شامل پیروزی تاریخی تیم سید شانزدهم یو ام بی سی ریتریورز(UMBC Retrievers) مقابل تیم سید اول یعنی ویرجینیا کاوالیرز (Virginia Cavaliers) را بر عهده داشته است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

14. ای تی اند تی سنتر (AT&T Center) – سن آنتونیو اسپرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.489

تعداد نظرات: 1290

یک نکته قابل توجه: با اعلام پایان کار بزرگانی چون تونی پارکر (Tony Parker) و مانو جینوبلی (Manu Ginobili) در این تیم و انتقال کووای لنارد (Kawhi Leonard) به تیم پورتلند، تیم همیشه پایدار سن آنتونیو اسپرز برای اولین بار در یک دهۀ اخیر ظاهر جدیدی به خود می گیرد. هواداران می توانند از باربیکیو جنوبی لذت ببرند و با تیم سن آنتونیو جدید آشنا شوند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

13. فیلیپس آرنا (Philips Arena) – آتلانتا هاکس

تعداد کلی ستاره ها: 4.511

تعداد نظرات: 1385

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه در حال حاظر با هزینۀ 192 میلیون دلار در حال نوسازی است. ورزشگاه جدید از یک اسکوربرد میان زمین رونمایی خواهد کرد که به اندازۀ فاصلۀ بین دو خط پرتاب آزاد زمین است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

12. تویوتا سنتر (Toyota Center) – هیوستون راکتس

تعداد کلی ستاره ها: 4.513

تعداد نظرات: 1417

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه بزرگترین جایگاه تماشاگران در طبقۀ اول را به لطف زمین فرورفته اش در لیگ در اختیار دارد. زمین بازی آن 9.75 متر پایین تر از سطح خیابان قرار دارد.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

11. لیتل سیزرز آرنا (Little Caesars Arena) – دیترویت پیستونز

تعداد کلی ستاره ها: 4.53

تعداد نظرات: 707

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه در سال 2017 در مرکز شهر دیترویت افتتاح شد. طرفداران عاشق خوردن نوشیدنی در فضای باز باغ بیرون از بادویزر لانج هستند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

10. تی دی گاردن (TD Garden) – بوستون سلتیکس

تعداد کلی ستاره ها: 4.5402

تعداد نظرات: 1764

یک نکته قابل توجه: ورزشگاه خانگی تیم های بوستون سلتیکس و بوستون بروینز که به بین تاون هم معروف است، در 28 سال قدمتش 33 نام رسمی را تجربه کرده است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

9. کویکن لونز آرنا (Quicken Loans) – کلیولند کاوالیرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.5414

تعداد نظرات: 2124

یک نکته قابل توجه: بیشتر هیجانات اخیر در این ورزشگاه معطوف به حضور لبران جیمز بود. این ورزشگاه بعد از رفتن لبران جیمز به لیکرز، پرچم افسانه ای شماره 23 خود را برداشت تا عصر جدیدی را در این ورزشگاه و تیم کاوالیرز رقم بزند.

8. امریکن ایرلاین سنتر (American Airline Center) – دالاس ماوریکس

تعداد کلی ستاره ها: 4.545

تعداد نظرات: 2152

یک نکته قابل توجه: در سال 2017، بیلیورد امریکن ایرلاین سنتر که دورانی ورزشگاه خانگی تیم ماوریکسِ مارک کوبن (Mark Cuban) بود را به عنوان ششمین ورزشگاه شلوغ آمریکا و هشتمین ورزشگاه شلوغ جهان معرفی کرد.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

7. یونایتد سنتر (United Center) – شیکاگو بولز

تعداد کلی ستاره ها: 4.581

تعداد نظرات: 3045

یک نکته قابل توجه: با این که این ورزشگاه تنها 24 سال از عمرش می گذرد، تیم شیکاگو بولز خاطرات زیادی را در آن رقم زده است. این مکان میزبان سه فینال NBA بوده که در همۀ آن ها بولز به رهبری مایکل جردن پیروز شده اند. مجسمۀ جردن در بیرون درب اصلی ورودی آن قرار دارد.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

6. مدیسون اسکوئر گاردن (Madison Square Garden) – نیویورک نیکس

تعداد کلی ستاره ها: 4.584

تعداد نظرات: 4475

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه یکی از معروف ترین ها در تمام ورزش هاست. به همین دلیل، تنها دیدن این ورزشگاه و جو حاکم در آن به تحمل بازی نیویورک نیکس می ارزد. در تمام بازی های خانگی این تیم شما می توانید اسپایک لی (Spike Lee) طرفدار دو آتیشۀ این تیم را در صندلی های کنار زمین ببینید.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

5. بنکرز لایف فیلدهاوس (Bankers Life Fieldhouse) – تیم ایندیانا پیسرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.586

تعداد نظرات: 979

یک نکته قابل توجه: تجهیزات به روز در کنار حسی نوستالزیک ورزشگاه خانگی پیسرز را بسیار خاص کرده است. این ورزشگاه در کنار بارها، رستوران ها و هتل های فراوان در قلب شهر ایندیاناپولیس واقع شده است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

4. استیپلز سنتر (Staples Center) – لس آنجلس لیکرز و کلیپرز

تعداد کلی ستاره ها: 4.602

تعداد نظرات: 3787

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه که در قلب شهر لس آنجلس واقع شده، ورزشگاه خانگی چهار تیم لیکرز، کلیپرز، کینگز و اسپارکس است. همچنین هر ساله میزبان اکس گیمز (X Games) و مراسم گرمی (Grammy) است.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

3. امریکن ایرلاینز آرنا (American Airlines Arena) – میامی هیت

تعداد کلی ستاره ها: 4.608

تعداد نظرات: 2643

یک نکته قابل توجه: این ورزشگاه را با ورزشگاه خانگی ماوریکس یعنی امریکن ایرلاین سنتر اشتباه نگیرید. این ورزشگاه میزبان بازی های خانگی تیم میامی در سانشاین استیت (Sunshine State) است. همچنین کلوپ شبانه ای دارد که بعد از پیروزی تیم، هواداران می توانند در آن جشنی به پا کنند.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

2. فداکس فوروم (FedEx Forum) ورزشگاه خانگی ممفیس گریزلیز

تعداد کلی ستاره ها: 4.612

تعداد نظرات: 849

یک نکته قابل توجه: رتبۀ بالای این ورزشگاه با وجود زمزمه های ترک ممفیس توسط گریزلیز در آینده جالب توجه است. تماشاگران معنقد هستند که با نشستن در هر نقطه و هر صندلی، دید فوق العاده ای از زمین می توان داشت.

بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA

1. ام‌وی سنتر (Amway Center) – اورلاندو مجیک

تعداد کلی ستاره ها: 4.616

تعداد نظرات: 1730

یک نکته قابل توجه: با وجود این که مدت هاست تیم اورلاندو مجیک نتوانسته در میان تیم های برتر لیگ باشد، این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه های بسکتبال در لیگ NBA است و هواداران عاشق آن هستند. واقع در مرکز شهر اورلاندو، این ورزشگاه مدرن و به روز تعداد زیادی رستوران و سوئیت های لوکس و جایگاه بازی کودکان را به مشتریانش ارائه می دهد و بزرگترین اسکوربرد اچ دی در لیگ را در خود جای داده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *