دستیار سابق تورنتو رپتورز، به لس آنجلس لیکرز پیوست

فیل هندی، دستیار سابق تورنتو رپتورز، برای فصل بعد به عنوان کمک مربی باشگاه لس آنجلس لیکرز، با این تیم به توافق رسید.

هندی در لس آنجلس، در کنار فرانک ووگل بر روی نیمکت این تیم در بازی ها خواهد نشست و از نزدیک، بازی های این تیم را دنبال می کند. وی در فصل گذشته، به عنوان کمک مربی در تورنتو رپتورز فعالیت داشت و از فصل 2013 تا 2018 نیز به عنوان کمک مربی در کلیولند کاوالیرز فعالیت می کرد. همچنین هندی از 2011 تا 2013 نیز مسئول آموزش به جوانان در تیم لس آنجلسی بود.

این گارد سابق هاوایی، در 5 سال اخیر به عنوان کمک مربی در فینال لیگ حضور داشته است و دو بار توانسته که در تیم هایی که مربیگری می کند، به قهرمانی NBA برسد. وی تاکنون با بازیکنانی همچون لبران جیمز، کوای لنارد، کوبی براینت و کایری اروینگ برای بهبود عملکرد فردیشان، تمریناتی داشته است.

این اولین باری است که هندی، مستقیما بر روی نیمکت یک تیم در بازی ها می نشیند و تمامی پست های قبلی وی، معمولا به دور از نیمکت تیم بوده است و وی از دور بر تیم مربیگری کرده است.

به خدمت گرفتن هندی، یک گام دیگر در تیم لس آنجلس لیکرز برای تقویت تیم در زمین و بیرون از آن در راه رسیدن به قهرمانی است. لیکرزی که بازیکنانی همچون آنتونی دیویس، دمارکوس کازینز، دنی گرین و آیوری بردلی را نگه داشته و با آمدن فرانک ووگل در تیم مربیگری خود نیز تغییر ایجاد کرده است.

حالا لبران جیمز با ماندن ستاره هایی همچون راجان راندو و کالدول پاپ و از همه مهم تر کایل کوزما، به همراه بازیکنان جدید ذکر شده و همچنین تیم مربیگری جدید، به دنبال گرفتن چهارمین قهرمانی خود به عنوان بازیکن با تیم لس آنجلس لیکرز است.

گفتنی است که هندی، پیشنهادی از جانب دیگر تیم لس آنجلسی، یعنی کلیپرز نیز داشته است که در نهایت تصمیم به پیوستن به لیکرز را اتخاذ کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *