• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کایل لاری در تاریخ رپترز جاودانه‌تر شد؛ رکورد خوزه کالدرون دوام نیاورد

کایل لاری در تاریخ رپترز جاودانه‌تر شد؛ رکورد خوزه کالدرون دوام نیاورد

کایل لاری یک رکورد دیگر در تاریخ تورنتو رپترز ثبت کرد. کایل لاری ۱۲ امتیاز و ۱۱ پاس گل کسب کرد تا طلایه‌دار پاس گل تورنتو رپترز باشد و کمک کند تا این تیم با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۱۴ مقابل آتلانتا هاکس به برتری رسیده و با هشت پیروزی متوالی بهترین نوار پیروزی متوالی فصل خود را رقم بزند.

درخشش کایل لاری

سرجی ایباکا ۲۴ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد، پاسکال سیاکم ۲۴ امتیاز و فرد ون ولیت ۱۹ امتیاز کسب کردند تا تورنتو رپترز دهمین پیروزی متوالی خود در مصاف‌های مقابل آتلانتا هاکس را بدست بیاورد. تورنتو هرگز در این بازی عقب نیفتاد و تا ۲۸ امتیاز اختلاف نیز پیش رفت و در کل طول نیمه دوم اختلاف امتیاز دو رقمی خود را با حریف حفظ کرد. وقتی کایل لاری نهمین پاس گل خود را در این بازی بدست آورد و آن را در کوارتر چهارم برای ترنس دیویس ارسال کرد از رکورد ۳۷۷۰ پاس گل خوزه کالدرون در تاریخ تیم تورنتو رپترز گذشت. کایل لاری گفت شب خاصی است که در حضور وینس کارتر، بازیکن سابق رپترز که در تیم آتلانتا هاکس حضور داشت به این رکورد دست می‌یابم. لاری در پایان بازی اظهار داشت:

زیبا است که امشب قادر بودم جلوی این هواداران خانگی و در مقابل وینس حاضر شوم. او از این سازمان کار خود را شروع نکرد اما جزوی از تاریخ این تیم است و به رشد و بالندگی رپترز کمک کرد. او همیشه برای من و تورنتو رپترز به عنوان یک فوق ستاره باقی می‌ماند.

کایل لاری و وینس کارتر که دوست و همبازی هم در گلف هستند بعد از اعلام این رکورد تقریباً نیمی از زمین یکدیگر را در آغوش گرفتند. وینس کارتر درباره کایل لاری گفت:

او بسیار باهوش و زیرک است. هوش بسکتبال او بالاتر از تصورات من است.

خوزه کالدرون نیز ویدئوی تبریکی را برای کایل لاری توئیت کرد. لاری ۸۹ ریباند در این بازی داشت و تا ثبت دومین تریپل دبل فصل خود فاصله‌ای نداشت. کالدرون درباره لاری گفت:

اگر قرار بود کسی رکورد من را بزند بسیار خوشحالم که تو این شخص بودی. از این لحظات و بسیاری از موفقیت‌های دیگرت لذت ببر.

کایل لاری

کایل لاری سابقاً در زمینه فیلدگل‌های ۳ امتیازی و توپ‌ربایی طلایه‌دار تاریخ تورنتو رپترز بود. جان کولینز ۲۸ امتیاز و ۱۲ ریباند بدست آورد و تری یانگ ۱۸ امتیاز و ۱۳ پاس گل برای آتلانتا هاکس کسب کرد. کم ردیش نیز ۱۸ امتیازی شد و دی آندره هانتر ۱۵ امتیاز و کارتر ۱۰ امتیاز برای آتلانتاهاکس بدست آوردند اما این تیم چهارمین باخت خود در ۶ دیدار اخیر را تجربه کرد. لوید پیرس، سرمربی آتلانتا هاکس پس از پایان بازی گفت:

ما باید این توانایی را داشتیم که به لحاظ دفاعی عملکردی تأثیرگذارتر در این بازی ارائه می‌دادیم. در این مورد ناتوان بودیم شاید برای این‌که پرتاب‌های ما به درون سبد نرفت و فشار آن‌ها بر روی ما بیشتر شد.

مارک گسول، سنتر تورنتو رپترز ۱۰ امتیاز بدست آورد اما بعد از مصدومیت همسترینگ و ترک بازی در ابتدای کوارتر سوم قادر نبود به بازی برگردد. گسول در فاصله ۱۸ دسامبر و ۱۲ ژانویه ۱۲ بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای چپ از دست داده بود. تورنتو رپترز همچنین اوجی آنیونوبی، مهاجم خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه سمت چپ در انتهای بازی از دست داد. نیک نرس، سرمربی این تیم پس از پایان بازی هیچ توضیحی در این باره نداد.

نکات بازی:

آتلانتا هاکس: برونو فرناندو به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبود، الکس لن نیز به علت مصدومیت دومین بازی متوالی خود را از دست داد و چهارمین بازی متوالی نیز برای دی آندره بمبری از دست رفت. تورنتو رپترز در فاصله میان کوارتر اول و کوارتر دوم از وینس کارتر ویدئوی تقدیر پخش کرد. تری یانگ ۱ پرتاب موفق از ۷ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

تورنتو رپترز: تورنتو در کوارتر دوم هیچ توپی را لو نداد و فقط ۲ توپ لو داده شده در نیمه اول داشت. راندی هولیس جفرسون به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود. هولیس جفرسون در کوارتر دوم بازی روز یکشنبه مقابل سن آنتونیو اسپرز زمین را ترک کرد و دیگر به میدان بازنگشت. پاتریک مک کاؤ سومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. رپترز در زمینه امتیازگیری بازیکنان نیمکت‌نشین ۶۱ بر ۲۶ نسبت به آتلانتا هاکس برتری داشت.

بازی بعدی:

آتلانتا هاکس: پنجشنبه شب از فیلادلفیا سونی سیکسرز پذیرایی خواهد کرد.

تورنتو رپترز: پنجشنبه شب در خانه کلیولند کاوالیرز به میدان خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *