• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • نیویورک نیکس بعد از خبر پیوستن کوین دورانت و اروینگ به بروکلین شوکه شد

نیویورک نیکس بعد از خبر پیوستن کوین دورانت و اروینگ به بروکلین شوکه شد

نیویورک نیکس در حالی به تابستان فصل آینده پای می‌گذارد که به دنبال جذب فوق‌ستاره‌ها خواهد بود. وقتی‌که آن‌ها به دنبال چندین نام بزرگ در نقل و انتقالات مانند کوین دورانت و کایری اروینگ رفتند و کریستاپس پورزینگیس را ترید کردند، هدف اصلی این تیم در فصل نقل و انتقالات سال ۲۰۱۹ هم همین بود.

پیوستن کوین دورانت و اروینگ به بروکلین نتس

البته هم کوین دورانت و هم کایری اروینگ بروکلین نتس را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود برگزیدند و بنابراین نیویورک نیکس باید ارتقای تیمی رقیب همشهری خود را در کنفرانس شرق به تماشا بنشیند. در این میان، یک منبع آگاه گفت هنگامیکه کوین دورانت و کایری اروینگ بروکلین نتس را برگزیدند سازمان نیویورک نیکس شوکه شده بود. فرانک ایزولا در توئیتر خود نوشت:

در حالی که نیویورک نیکس گفته بود که هیچ تصمیمی برای ملاقات با هیچ یک از این بازیکنان و به علاوه کوای لنارد نداشت، یک منبع آگاه از نیکس فاش کرد که تیم مدیریتی نیکس از زمانی که دریافت کایری اروینگ و کوین دورانت به دیگر تیم شهر رفته‌اند شوکه و افسرده شد.

کوین دورانت کایری اروینگ

این یک اقدام سورپرایزکننده بود یا شاید هم نه. نیویورک مدتی است سازمان خوبی ندارد و چرا باید در برهه کنونی یک ورزشکار نیکس را برگزیند. «نام‌های بزرگ به بازارهای بزرگ می‌روند» تفکری است که حداقل یک دهه قدمت دارد. ستاره‌ها هنوز هم به بازار‌های بزرگ تمایل دارند اما معمولاً به تیمی می‌روند که مدیریت شابسته‌ای داشته باشد. چه کسی می‌داند، اگر نیویورک نیکس ستاره‌های بزرگی را تا به حال به خدمت گرفته بود آن‌ها به بازار آزاد راه پیدا می‌کردند. در عین حال، آن‌ها مجبورند بر روی بازیکنانی مانند آر جی بارت، بازیکن فصل اولی خود تکیه کنند که پتانسیل بهترین شدن را دارد. لازم به ذکر است آر جی بارت در پیک سوم راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۹ توسط نیویورک نیکس انتخاب شد و در سوم جولای با این تیم قرارداد به امضا رساند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *