• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جوئل امبید ، فرشته نجات لحظه آخری سونی سیکسرز مقابل دنور ناگتس

جوئل امبید ، فرشته نجات لحظه آخری سونی سیکسرز مقابل دنور ناگتس

جوئل امبید توپ را بر بالای شانه خود پرتاب کرد و به ثمر رسیدن یک پرتاب موفق اما چشم بسته را جشن گرفت و جمعیت را منفجر کرد. این امبید واقعی و مثمرثمر است و بازی است که سنتر سونی سیکسرز می‌خواهد آن را بیشتر انجام دهد.

درخشش جوئل امبید برابر دنور ناگتس

بله، سونی سیکسرز در حال پیروز شدن است. اما بازیکن ستاره درشت هیکل این تیم می‌خواهد در متن این پیروزی‌ها باشد. جوئل امبید ۲۲ امتیاز بدست آورد که شامل دو پرتاب آزاد کلیدی در ۱۵.۳ ثانیه مانده به پایان بازی بود و توبیاس هریس ۲۰ امتیاز کسب کرد تا فیلادلفیا سونی سیکسرز سه شنبه شب با نتیجه ۹۷ بر ۹۲ مقابل دنور ناگتس به برتری برسد و در خانه همچنان فوق‌العاده باشد. ماتیس سایبوله ۱۳ امتیاز برای سیکسرز بدست آورد تا فیلادلفیا در خانه با ۱۳ پیروزی همچنان شکست‌ناپذیر باشد. آن‌ها ۳ دیدار متوالی است که پیروز می‌شوند و در ۷ دیدار از ۸ دیدار اخیر خود طعم برد را چشیده‌اند. جوئل امبید ۱۰ ریباند بدست آورد. بعد از اینکه روز یکشنبه و در جریان پیروزی ۱۱۰ بر ۱۰۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز مقابل تورنتو رپترز ۳ بار متوالی توپ را لو داد و روی نیمکت نشست، او در این بازی هم قبل از اینکه آن دو پرتاب حیاتی موفق را انجام دهد، یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد و یک بار هم توپ را لو داد. خوشبختانه دفاع فیلادلفیا سونی سیکسرز اجازه عرض اندام به دنور ناگتس را نداد. جوئل امبید در پایان بازی اظهار داشت:

نیاز دارم تا خودم باشم. وقتی سرگرمی‌های خودم را در بازی دارم برتری هم به سراغم می‌آید.

امبید گفت که او فعالیت‌های مجازی خود را بعد از آن قضیه درگیری با کارل آنتونی تاؤنز کاهش داده است. او که دو بار آل استار شده است با میانگین ۲۱.۹ امتیاز و ۱۲.۵ ریباند در هر بازی پای به این میدان گذاشت و فصل قبل نیز میانگین ۲۷.۵ امتیاز را به خود اختصاص داده بود. ویل بارتون ۲۶ امتیاز کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس باشد. ناگتس سه بازی متوالی را با باخت پشت سر گذاشته و در ۵ بازی از ۶ بازی خود شکست خورده است. جمال مورای، امتیازآورترین بازیکن این فصل ناگتس در کوارتر اول و طی برخورد با بن سیمونز مصدوم شد و دیگر به بازی برنگشت. دنور ناگتس در تاریخ ۸ نوامبر و پیروزی ۱۰۰ بر ۹۷ مقابل فیلادلفیا سونسی سیکسرز رکورد بزرگترین کامبک تاریخ خود در کوارتر چهارم را به ثبت رساند، جاییکه آن‌ها ۱۹ امتیاز قبل از آغاز این کوارتر از حریف عقب بودند و در پایان پیروز شدند.

جوئل امبید

آن‌ها در این بازی هم تلاش خود را کردند اما نتوانستند تمام امتیازات را بازگردانند. سونی سیکسرز با پرتاب ۳ امتیازی جوش ریچاردسون در ۸:۵۴ مانده به پایان بازی نتیجه را ۸۸ بر ۷۸ به نفع خود کرد و با ۱۰ امتیاز اختلاف پیش افتاد. ناگتس ۸ امتیاز بعدی بازی را از آن خود کرد که پرتاب سه امتیازی ویل بارتون نیز جزئی از آن بود و نتیجه ۸۸ بر ۸۶ شد. اما پس از آن سایبوله یک پرتاب سه امتیازی حیاتی موفق انجام داد و یک ریباند هجومی فوق‌العاده را در موقعیت بعدی فیلادلفیا به دست آورد که با پرتاب آل هورفورد همراه بود و سونی سیکسرز در ۴:۳۶ مانده به پایان بازی با نتیجه ۹۳ بر ۸۶ پیش افتاد. برت براؤن، سرمربی فیلادلفیا سونی سیکسرز درباره تأثیر سایبوله بر این بازی اظهار داشت:

می‌توانید احساس کنید که یک ساختمان روشن شده است. او به بازیکنان انرژی تزریق می‌کند.

دنور ناگتس برای کسب امتیاز موقعیت داشت اما آن‌ها نتوانستند پرتاب خوبی از فیلد داشته باشند و فقط یک فیلدگل به ثبت رساندند تا این که پرتاب نیکولا یوکیچ در ۱۸.۹ ثانیه مانده به پایان بازی کار را ۹۵ بر ۹۲ کرد. ناگتس در ۷ دقیقه پایانی فقط ۶ امتیاز به دست آورد و ۷ پرتاب از ۹ پرتاب آنان تبدیل به امتیاز نشد. میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس برگشت‌پذیری تیم خود را دوست داشت اما از عدم اجرای دستورات هجومی تیمش گفت. وی در پایان بازی اظهار داشت:

دفاع ما، ما را رو به عقب برده است و امشب مثال دیگری برای آن بود. باید راهی بابیم که ثبات بیشتری داشته باشیم.

نکات بازی

دنور ناگتس: ویل بارتون ۱۳ امتیاز اول دنور را به دست آورد. نیکولا یوکیچ ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس گل به نام خود ثبت کرد. جمال مورای در این دیدار موفق به کسب امتیاز نشد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: ریچاردسون بعد از ۶ بازی غیبت در این بازی حاضر شد. او ۳ امتیاز بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *