• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جیمز هاردن چگونه اولین تریپل دبل فصل خود را بدست آورد؟

جیمز هاردن چگونه اولین تریپل دبل فصل خود را بدست آورد؟

مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس مطمئن است که جیمز هاردن سطح بازی متفاوتی از دیگر بازیکنان ارائه می‌دهد، مخصوصاً پس از نمایش خیره‌کننده در این بازی!

درخشش جیمز هاردن برابر فیلادلفیا

جیمز هاردن ۴۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس گل بدست آورد تا هوستون راکتس جمعه شب با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو بردارد. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس درباره جیمز هاردن گفت:

او کاملاً بازی را می‌فهمد، میدان را می‌بیند و می‌داند که در زمین چه می‌خواهد. او در هر شرایطی پرتاب می‌کند. از هر جای زمین پرتاب‌های سه امتیازی خود را انجام می‌دهد. او یکی از بهترین بسکتبالیست‌های تاریخ است.

فیلادلفیا سونی سیکسرز در دقایق پایانی خطرناک ظاهر شد اما جیمز هاردن یک پرتاب سه امتیازی را در ۱:۱۷ مانده به پایان بازی روی سر جوش ریچاردسون انجام داد تا هیوستون راکتس را با ۱۰ امتیاز اختلاف پیش بیاندازد. در موقعیت بعدی، او با یک الی اوپ کلینت کاپلا را پیدا کرد تا این بازیکن یک دانک فوق‌العاده را به نمایش بگذارد. تریپل دبل جیمز هاردن اولین تریپل دبل فصل و چهل و سومین تریپل دبل دوران بازیگری‌اش بود. کلینت کاپلا فقط یک امتیاز کمتر از رکورد دوران بازیگری خود به دست آورد و با ۳۰ امتیاز (بهترین امتیاز فصل) و ۱۴ ریباند به کار خود پایان داد. برت براؤن، سرمربی فیلادلفیا سونی سیکسرز در پایان بازی اظهار داشت:

شما هرگز مقابل او احساس آرامش نخواهید کرد. او در میدان دو فوت را دریبل می‌زند و شما حتی احساس نزدیکی به او نمی‌کنید. سپس تلاش می‌کنید تا نزدیک شوید و او به اندازه کافی قدرتمند و خوب است که از سد شما بگذرد. شکست دادن آن‌ها کار سختی است.

فیلادلفیا سونی سیکسرز چهار بازی متوالی خود را با شکست پشت سرگذاشت و از دسامبر ۲۰۱۷ که پنج باخت متوالی را تجربه کرده بود، نوار باخت امسال بیشترین باخت متوالی این تیم محسوب می‌شود. بن سیمونز با ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱۱ پاس گل و ۴ بلاک بهترین بازیکن فیلادلفیا سونی سیکسرز بود. این بیست و پنجمین تریپل دبل دوران بازیگری و سومین تریپل دبل این فصل او بود. جوئل امبید بعد از غیبت در باخت ۱۱۵ بر ۹۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز در روز سه شنبه، وی در این بازی ۲۰ امتیاز و ۱۲ ریباند به دست آورد. امبید در پایان بازی گفت:

باید راهی برای این موقعیت‌ها پیدا کنی. باید جنگیدن را ادامه دهیم.

جیمز هاردن

براؤن اصرار می‌کند که تیمش از این موقعیت سخت عبور خواهد کرد. براؤن در پایان بازی اظهار داشت:

شما به راه خود ادامه می‌دهید. مجبورید بر مواردی تمرکز کنید که بر روی آن کار می‌کنید. امشب عملکردمان در پرتاب خود نبود. بازیکنان را در همین قایق نگه می‌داریم و عروسی به کوچه ما نیز خواهد آمد.

هیوستون راکتس در این فصل آمار خانگی خود را به ۱۳ پیروزی و ۴ شکست ارتقا داد و توانسته ۴ بازی قبلی خود در تویوتا سنتر را با پیروزی پشت سر بگذارد. فیلادلفیا سونی سیکسرز بعد از کوارتر اول ۲۷ بر ۲۰ از حریف پیش بود. در اوایل کوارتر دوم، راسل وستبروک به دلیل اعتراض به داور خطای فنی دریافت کرد. پرتاب‌های هیوستون راکتس بعد از کوارتر اول بهتر شد و راکتس در نیمه اول ۶۰ بر ۵۳ از حریف پیش افتاد. راسل وستبروک در کوارتر سوم ضعیف عمل کرد، یک موقعیت عالی در کنار سبد را از دست داد، یک دانک دو دست را نتوانست تبدیل به امتیاز کند و پس از آن دوباره یک لی اوپ را به هدر داد. وستبروک با ۹ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب فیلد خود ۲۰ امتیاز کسب کرد و ۷ ریباند و ۴ پاس گل بدست آورد. هیوستون راکتس با برتری ۹۶ بر ۸۴۷ پای به کوارتر چهارم گذاشت. هیوستون راکتس قبل از تقابل با آتلانتا هاکس در روز چهارشنبه ۴ روز استراحت خواهند داشت و پس از آن در ۷ روز باید ۵ بازی انجام دهند.

نکات بازی:

فیلادلفیا سونی سیکسرز: تروی بارک در اواخر کوارتر دوم خطای فنی دریافت کرد. جیمز انیس به دلیل بیماری بازی را از دست داد.

هیوستون راکتس: اریک گوردون، در سومین بازی بعد از بازگشت از مصدومیت هفت هفته‌ای خود ۱۲ امتیاز کسب کرد و ۳ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب خود داشت که شامل ۲ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب سه امتیازی بود (هیوستون راکتس ۱۲ پرتاب موفق از ۳۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت (۳۷.۵ درصد).

بازی بعدی:

فیلادفیا سونی سیکسرز: دوشنبه شب میزبان اوکلاهاما سیتی تاندر خواهند بود.

هیوستون راکتس: چهارشنبه شب به مصاف آتلانتا هاکس خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *