• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • فاصله جیمز هاردن با تریپل دبل در بازی مقابل بولز؛ فقط ۱ اسیست!

فاصله جیمز هاردن با تریپل دبل در بازی مقابل بولز؛ فقط ۱ اسیست!

برای جیمز هاردن ، یک پرتاب از دست رفته حکم شانسی را دارد که او را برای یک پرتاب بهتر ترغیب می‌کند.

عملکرد جیمز هاردن برابر شیکاگو بولز

این ویژگی موجب شد تا این گارد آل استار شنبه شب بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد، جاییکه او شروع ضعیفی داشت اما در پایان مسابقه باز هم آمار خوبی را از خود نشان داد. جیمز هاردن نزدیک بود اولین تریپل دبل فصل خود را بدست آورد اما با ۴۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۹ اسیست به کار خود پایان داد تا هیوستون راکتس نیمه دوم فوق‌العاده‌ای را تجربه کند و با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۴ بر شیکاگو بولز فائق آید. بعد از اینکه جیمز هاردن در کوارتر اول فقط ۲ پرتاب از ۷ پرتاب خود را درون سبد دید، در ادامه ۱۰ پرتاب از ۲۰ پرتاب او تبدیل به امتیاز شد که شامل ۸ پرتاب از ۱۴ پرتاب ۳ امتیازی بود. هاردن در پایان بازی گفت:

این اعتماد به نفسی است که من دارم. اعتماد به نفسی که برای کار حرفه‌ای خودم آن را به وجود آوردم. بیشتر ذهنیت من اینگونه شکل گرفته است.

جیمز هاردن، امتیازآورترین بازیکن لیگ NBA با میانگین ۳۶.۵ امتیاز وارد این بازی شد. مایک دی آنتونی پس از پایان بازی درباره جیمز هاردن گفت:

گاهی اوقات احساس می‌کنم که او برای رکوردشکنی به بازی می‌آید اما او استاد کاری است که می‌خواهد آن را انجام دهد. برخی اوقات فکر می‌کنم هاردن در زمین خسته می‌شود و سبک‌های مختلفی از بازی را امتحان می‌کند.

راسل وستبروک ۲۶ امتیاز برای هیوستون راکتس کسب کرد تا سومین پیروزی متوالی این تیم رقم بخورد. وندل کارتر جی آر ۱۳ امتیاز و ۱۶ ریباند برای شیکاگو بولز بدست آورد. شیکاگو در ۶ بازی از ۸ بازی خود متحمل شکست شده است. شیکاگو بولز آمار وحشتناک ۴ پرتاب موفق از ۳۲ پرتاب ۳ امتیازی را از خود به جای گذاشت.

لاری مارککنن، فوروارد شیکاگو بولز پس از پایان بازی گفت:

می‌دانم که چه پرتاب‌های خوبی می‌توانیم انجام دهیم و امشب نتوانستیم این پرتاب‌ها را داشته باشیم.

شیکاگو بولز در ابتدای کوارتر دوم با کس ۹ امتیاز با نتیجه ۳۱ بر ۲۲ از حریف پیش افتاد اما پس از آن هیوستون راکتس ۲۴ امتیاز کسب کرد و فقط ۷ امتیاز به حریف داد تا کنترل بازی را در دست بگیرد و در چهار دقیقه مانده به پایان نیمه اول با حساب ۴۶ بر ۳۸ از حریف خود پیش بیفتد، هاردن در این میان ۹ امتیاز کسب کرد.

جیمز هاردن

شیکاگو با پرتاب ۳ امتیازی زاچ لاوین در پایان نیمه اول توانست نتیجه را به ۵۰ بر ۴۹ تغییر دهد. راکتس خیلی زود در کوارتر سوم ۳۰ بر ۹ پیش افتاد و نتیجه را ۸۰ بر ۵۸ کرد. به لطف ۷ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب ۳ امتیازی در کوارتر سوم، هیوستون راکتس با برتری ۸۶ بر ۶۷ وارد کوارتر چهارم بازی شد. شیکاگو بولز نتوانست اختلاف امتیاز در کوارتر چهارم را به کمتر از ۱۴ امتیاز برساند. زاچ لاوین در پایان بازی گفت:

فکر می‌کنم در نیمه اول خیلی عالی ظاهر شدیم. آن‌ها در کوارتر سوم کار ما را یکسره کردند. یک نیمه اول خوب و یک نیمه دوم بد را داشتیم.

جیمز هاردن که ۳۵ تریپل دبل را در فصل عادی به ثبت رسانده چندین موقعیت در کوارتر چهارم داشت که تعداد اسیست‌هایش را افزایش دهد اما تا سه دقیقه مانده به پایان بازی در انجام آن ناموفق بود. هاردن در این باره گفت:

من حتی نمی‌دانستم یک اسیست تا تریپل دبل فاصله دارم. اما خوشحالم که پیروز شدیم.

هیوستون راکتس ۱۹ پرتاب از ۴۴ پرتاب ۳ امتیازی خود را درون سبد دید (۴۳.۲ درصد) تا از این حیث کاملاً شیکاگو بولز را مقهور خود کره باشد. جیم بویلن، سرمربی شیکاگو بولز در این باره گفت:

آن‌ها ۱۹ پرتاب ۳ امتیازی داشتند و ما ۴ پرتاب! بنابراین از نظر پرتاب ۳ امتیازی ۴۵ امتیاز از آن‌ها عقب افتادیم. در چنین شرایطی سخت است که پیروز شوید.

راسل وستبروک اعتقاد دارد که هیوستون راکتس از ضعف پرتاب شیکاگو بولز نهایت استفاده را ببرد و اظهار داشت:

اگر می‌خواهید در این لیگ پیروز شوید، باید دفاع خوبی داشته باشید. در این صورت شب بی‌شکستی را خواهید ساخت.

نکات بازی

هیوستون راکتس: اریک گوردون (مصدومیت از ناحیه همسترینگ چپ) بعد از نیمکت‌نشینی در دیدار چهارشنبه با گلدن استیت واریرز به بازی برگشت. او ۹ امتیاز در این دیدار کسب کرد و ۲۱ دقیقه بر روی نیمکت نشست. هیوستون راکتس در ۷ دیدار قبلی خود مقابل شیکاگو بولز پیروز از زمین خارج شد.

شیکاگو بولز: اوتو پورتر جی آر به دلیل پیچ‌خوردگی پای چپ در این بازی حضور نداشت. هیچ زمانی برای بازگشت او معین نشده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *