به دلیل فروش پال جرج ، مسئولان اوکلاهما سیتی تهدید به مرگ شدند

حداقل یکی از هواداران اوکلاهما سیتی تاندر از شرایط این تیم خوشحال نیست و بابت جدایی پال جرج ناراحت است.

مسئولان اوکلاهما سیتی به خاطر فروش پال جرج ، تهدید به مرگ شدند

براساس گزارش رسانه KOCO ۵ در شهر اوکلاهما سیتی که محل ارائه مستندات دادگاه می‌باشد، پلیس این شهر به دنبال فردی است که سم پرستی، مدیر ورزشی و بیلی دونوان، سرمربی اوکلاهما سیتی تاندر را به دلیل فروش پال جرج، بازیکن آل استار این تیم تهدید به مرگ کرده است. اوکلاهما سیتی تاندر اوایل ماه جاری در ازای شای گیلگس الکساندر، فوروارد کهنه کاری به نام دنیلو گالیناری و چندین پیک درفت راند اول آینده دار، پال جرج را به لس آنجلس کلیپرز واگذار کرد.

براساس مستندات دادگاه، مردی که ادعا می‌کند ساکن ایالت ویرجینیا است با انتشار دو پیام صوتی پرستی و دونوان و تیم مدیریتی تاندر را تهدید کرده است. همچنین برطبق گزارشات، این مرد تهدید کرده است که اگر پیام او را به دست مقامات امنیتی برسانند، خانواده پرستی را با یک بمب نابود خواهد کرد.

اوکلاهما سیتی پال جرج

طبق پیغام صوتی که رسانه KOCO۵ آن را بدست آورده وی در این پیغام می‌گوید:

شما پال جرج را فروختید اما رایموند فلتون و آندره رابرسون در تیم حفظ شده اند. آیا علاقه‌ای به راسل وستبروک نداشتید؟ امیدوارم او همه را قلع و قمع کند. من همه شما را خواهم کشت.

براساس گزارشات، پلیس سرنخی از مکان این تماس را بدست آورده و آن را مسیریابی کرده است. مسئولان تاندر همه چیز را به پلیس سپرده‌اند و طبق یک اطلاعیه رسمی اعلام کردند:

ما کارها را به مقامات امنیتی سپرده‌ایم و آن‌ها به تشخیص خود شرایط را مدیریت خواهند کرد.

لازم به ذکر است پال جرج که از سال ۲۰۱۷ در اوکلاهما سیتی تاندر عضویت داشت در طول دوران حرفه‌ایش تا اینجا موفق شده ۶ بار در لیگ NBA آل استار شود و در سال ۲۰۱۹ نیز با پیراهن تاندر در تیم منتخب آل استار قرار گرفت. وی همراه با تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک ۲۰۱۶ موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *