دمارکوس کازینز در لیکرز شماره 15 را بر تن خواهد کرد

بازیکن جدید لس آنجلس لیکرز، پیراهن شماره 15 خود که قبلا آن را می پوشید را بار دیگر در فصل جدید در تیم جدیدش بر تن می کند. این بازیکن این تصمیم را با یک پست با کپشن ساده #15 و یک عکس رسما اعلام کرد.

کازینز در سه فصل گذشته، پیراهن شماره 0 را بر تن می کرد و این کار را از زمانی که به نیوارلانز پیوست و سپس به گلدن استیت وریرز رفت، انجام می داد.

شماره 15 برای کازینز، یاد آور دوران اوج و قدرتش است که باعث می شد یکی از بهترین بازیکنان بلند لیگ باشد. وی در فصل گذشته تنها 30 بازی برای گلدن استیت انجام داد و فقط سایه ای از خودش را نشان داد.

لیکرز در فصل نقل و انتقالات آزاد به جز بوگی کازینز، آنتونی دیویس را در یک ترید پرحاشیه به خدمت گرفت و در کنار این دو ستاره، دنی گرین و آیوری بردلی، دیگر ورودی های مهم لیکرز بودند. همینطور آلکس کاروسو، راجان راندو، کانتیویس کالدول پاپ و جوال مک گی هم دیگر بازیکنانی بودند که بار دیگر پس از اتمام قراردادشان به لیکرز پیوستند تا بتوانند در این تیم، برای قهرمانی فصل بعد لیگ ملی بسکتبال آمریکا، تلاش کنند.

دمارکوس کازینز، انتخاب پنجم درفت سال 2010 توسط باشگاه ساکرامنتو کینگز است که هفت سال را در این باشگاه سپری کرد. او سپس در یک ترید به نیواورلانز منتقل شد و با هم تیمی این فصلش، آنتونی دیویس هم تیمی شد. این دو یک زوج بسیار خوب را در آن روزهای NBA  تشکیل دادند اما مصدومیت درازمدت کازینز، وی را برای یک سال از بسکتبال دور نگه داشت تا او دوباره و با پیراهن گلدن استیت وریرز به لیگ NBA بازگشت. پس از فصل تقریبا موفق در گلدن استیت، کازینز حالا به لیکرز آمده تا سطح قبلی خود را به نمایش بگذارد و در صورت امکان، اولین قهرمانی دوران بازیش را بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *