• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مینسوتا تیمبرولوز به دنبال انتقال دی آنجلو راسل از واریرز است

مینسوتا تیمبرولوز به دنبال انتقال دی آنجلو راسل از واریرز است

براساس گزارشات مینسوتا تیمبرولوز علاقه بسیار بسیار زیادی به جذب دی آنجلو راسل دارد.

علاقه مینسوتا به دی آنجلو راسل

آن‌ها تابستان سال گذشته تلاش کردند تا با او قرارداد امضا کنند. وارد فرآیند مذاکرات نقل و انتقالاتی با گلدن استیت واریرز شدند. تلاش کردند تا خواسته‌های گلدن استیت واریرز را فراهم آورند و چهار نقل و انتقال خود را بر این اساس ترتیب دادند. اما مینسوتا تیمبرولوز در لحظات پایانی نتوانست این هدف خود را عملی کند. شمس کارانیا، خبرنگار The Athletic در حساب توئیتری خود نوشت:

گلدن استیت واریرز پیشنهاد مینسوتا تیمبرولوز را برای جذب دی آنجلو راسل دریافت کرد. واریرز پاسخ مالی شفافی به مینستوتا تیمبرولوز داد و مینسوتا در این زمان تمایلی برای پرداخت این مبلغ ندارد.

این می‌تواند یک تاکتیک مذاکراتی از طرف گلدن استیت واریرز باشد، آشکارا نشان دهند که از پیشنهاد مینسوتا رضایت ندارند و تیمبرولوز را مجاب کنند که مبلغ بیشتری پیشنهاد دهد.

دی آنجلو راسل

این دو تیم هنوز هم می‌توانند این پیشنهاد را به سرانجام برسانند چراکه پنجشنبه پایان ددلاین نقل و انتقالاتی خواهد بود. اما این نشانه‌ای است که گویای تفاوت فاحش دو تیم در خواسته‌های مذاکرات می‌باشد. کارانیا درباره میزان جدیت مینسوتا در جذب دی آنجلو راسل، یکی از دوستان کارل آنتونی تاؤنز سؤال کرد یکی از افراد با این انتقال ناراضی بود. انتقال جف تیگ و آلن کربه کار را برای انتقال دی آنجلو راسل سخت‌تر کرده است.

مینسوتا تیمبرولوز هنوز هم می‌تواند تا قبل از ددلاین نقل و انتقالات فعال باشد. هیوستون راکتس به دنبال رابرت کوینگتون، مهاجم مینسوتا تیمبرولوز است و می‌تواند کلینت کاپلا را از لیست خود خارج کند. کلینت کاپلا مورد توجه تیم آتلانتا هاکس است. اما اگر آن‌ها نتوانند دی آنجلو راسل را به خدمت بگیرند چه دستاوردی در بازگشت رابرت کوینگتون مینسوتا تیمبرولوز را راضی خواهد کرد؟ لازم به ذکر است گلدن استیت واریرز شدیداً با مشکل مصدومیت بازیکنان کلیدی خود روبروست و بعید است با انتقال راسل موافقت کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *