• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دوین بوکر: محرومیت دی آندره آیتون موجب می‌شود که اتحاد ما بیشتر شود

دوین بوکر: محرومیت دی آندره آیتون موجب می‌شود که اتحاد ما بیشتر شود

بعد از این‌که حکم ۲۵ جلسه محرومیت دی آندره آیتون سه شنبه شب اعلام شد، فینیکس سانز به شوک فرو رفت و این برای سنتر ستاره این تیم بسیار سخت بود.

محرومیت دی آندره آیتون

مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز روز جمعه در مصاحبه با Arizona Republic اظهار داشت:

او دائماً با خود کلنجار می‌رود. تا حدی پشیمان است که گمان می‌کند مردم او را رها می‌کنند و این واکنش طبیعی برای هر شخصی است که در این موقعیت دارد.

تست دوپینگ دی آندره آیتون مثبت درآمد و مشخص شد از مواد ممنوعه دیورتیک استفاده کرده است. انجمن بازیکنان ملی بسکتبال در حال آماده کردن یک دعوی برای این محرومیت است که از جمعه شب و بازی با دنور ناگتس شروع شد. آدریان وجناروفسکی، خبرنگار ESPN گزارش داد که تست‌های بعدی مواد ممنوعه دیگری را نشان نداد.

دی آندره آیتون

آیتون پنجشنبه در بیانیه‌ای اظهار داشت:

این یک اشتباه سهوی بود و متأسفانه چیزی خوردم که اصلاً از ماهیت آن آگاه نبودم. از ضرر و زیانی که به بسیاری از افراد دیگر وارد آوردم آگاه هستم و واقعاً متأسفم. واقعاً ناراحتم که اجازه دادم تیمم در سراشیبی بیفتد.

این بازیکن ۲۱ ساله یک شروع فوق‌العاده در این فصل داشت و چهارشنبه شب در پیروزی ۱۲۴ بر ۹۵ فینیکس سانز مقابل ساکرامنتو کینگز ۱۸ امتیاز کسب کرد و ۱۰ ریباند بدست آورد. پیک شماره ۱ سابق مراسم درفت فصل قبل میانگین ۱۶.۳ امتیاز و ۱۰.۳ ریباند را کسب کرد و تقریباً ۵۹ درصد از فیلد پرتاب داشت. اگرچه فینیکس سانز در غیاب دی آندره آیتون، آرون بیرنس را در ترکیب اصلی قرار داد، دوین بوکر می‌داند که غیبت او برای فینیکس بسیار سخت خواهد بود. بوکر به Arizona Republic گفت:

واقعاً بدشانس بودیم که بازیکنی مانند او را از دست دادیم اما مجبوریم با این موضوع کنار بیاییم. این موضوع حتی باعث می‌شود که اتحاد ما از قبل بیشتر باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *