• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش دنیلو گالیناری در ترکیب تاندر؛ راسل وستبروک در عین ناکامی خوشحال شد

درخشش دنیلو گالیناری در ترکیب تاندر؛ راسل وستبروک در عین ناکامی خوشحال شد

اوکلاهاما سیتی تاندر بازگشت راسل وستبروک را بی‌نتیجه گذاشت. دنیلو گالیناری در این دیدار نقش مهمی داشت.

پیروزی تاندر برابر راکتس در شب حضور راسل وستبروک

راسل وستبروک ۳۴ امتیاز کسب کرد اما اوکلاهاما سیتی تاندر پنجشنبه شب با نتیجه ۱۱۳ بر ۹۲ مقابل هیوستون راکتس پیروز شد. وستبروک قبل از این‌که در تابستان گذشته در ازای انتقال کریس پال و چند پیک درفت به هیوستون راکتس منتقل شده باشد MVP بسکتبال NBA را بدست آورده بود. هواداران او را به عنوان ستاره‌ای به یاد می‌آورند که با رفتن کوین دورانت به گلدن استیت واریرز در سال ۲۰۱۶، وستبروک جای او را گرفت و قبل از این بازی به تشویق او پرداختند. ابتدا ویدئویی از او به نمایش درآمد و سپس فریاد شادی هواداران بلند شد و او مانند یک بازیکن کنونی اوکلاهاما سیتی تاندر مورد تشویق قرار گرفت. تماشاگران روی پای خود ایستادند، به شدت تشویق‌ها ادامه یافت و حتی فریاد MVP برای او سردادند. حتی وستبروک به گوشه زمین رفت و مانند زمان حضورش در تاندر آن‌ها را تشویق کرد. راسل وستبروک در پایان بازی اظهار داشت:

زبان از وصف این لحظات قاصر است. من برای مدت طولانی اینجا بودم و خاطرات به یادماندنی زیادی از مردم فوق‌العاده این شهر دارم. آن‌ها واقعاً بهترین هواداران دنیا هستند و امشب این موضوع را ثابت کردند.

این جو فوق‌العاده برای اوکلاهاما سیتی تاندر نیز وجود داشت. پال جرج در پایان بازی اظهار داشت:

انرژی شگفت‌انگیزی در سالن وجود داشت. این اولین بازی ما بود که از تلویزیون ملی پخش می‌شد و وستبروک برگشته بود و می‌دانستیم که جمعیت زیادی به سالن می‌آید. منظورم این است که آن‌ها همیشه فوق‌العاده هستند اما می‌دانستیم امشب انرژی متفاوتی با اولین بازگشت راسل وستبروک خواهند داشت و در حین معرفی بازیکنان هیجان‌زده بودیم.

روز عجیبی برای راسل وستبروک رقم خورد. او گفت حتی تاکنون اتاق رختکن تیم مهمان را در ۱۱ سال حضورش در اوکلاهاما سیتی تاندر ندیده است. وستبروک ۱۸ امتیاز در نیمه اول بدست آورد اما اوکلاهاما سیتی تاندر بعد از ثبت ۵۳.۸ درصد پرتاب موفق از فیلد با نتیجه ۶۰ بر ۴۸ پیروز به رختکن رفت. تاندر در طول برگزاری نیمه دوم این اختلاف را بیشتر کرد. وستبروک در ۷:۱۸ مانده به پایان بای تعویض شد.

راسل وستبروک

دنیلو گالیناری با ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند بهترین بازیکن اوکلاهاما سیتی تاندر بود و شای گیلگوئوس الکساندر ۲۰ امتیاز بدست آورد. جیمز هاردن که با میانگین ۳۸.۵ امتیاز در هر بازی به این میدان وارد شده بود فقط ۱۷ امتیاز کسب کرد و ۵ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب خود داشت. بعد از بازی، وستبروک چندین بازیکن تاندر را در آغوش گرفت و سپس کلی بنت، مالک اوکلاهاما سیتی تاندر را به سینه‌های خود فشرد. راسل وستبروک آخرین بازمانده از تیمی است که در سال ۲۰۰۸ و با تغییر مکان از سیاتل به اوکلاهاما سیتی در این تیم بازی کرده است. او در این باره گفت:

از این که روزی در اوکلاهاما سیتی بودم پشیمان نمی‌شوم. از ماندن در این شهر پشیمان نمی‌شوم. از هر کاری که در اینجا انجام دادم پشیمان نمی‌شوم.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: جیمز هاردن کفشی از آدیداس را پوشیده بود. هیوستون راکتس تنها ۱۱ پرتاب موفق از ۴۰ پرتاب سه امتیازی خود داشت. سابو سفولوشا، دیگر بازیکن سابق تاندر در کوارتر چهارم وارد بازی شد. امتیاز کلی هیوستون راکتس در این بازی کمترین امتیاز کسب شده در طول فصل بود.

اوکلاهاما سیتی تاندر: اوکلاهاما سیتی ۵۳.۸ درصد پرتاب موفق در کوارتر اول داشت تا با نتیجه ۳۷ بر ۲۱ از حریف پیش بیفتد. این بالاترین امتیاز تاندر در کوارترهای اول این فصل بود. کریس پال ۱۸ امتیاز و دنیس اسچرودر ۱۶ امتیاز در این بازی بدست آوردند. حمیدو دیالو در کوراتر چهارم با اخطار فنی مواجه شد.

اوکلاهاما سیتی تاندر یونیفرم‌های مخصوص خاسکستری و طلایی پوشیده بود. این لباس‌ها با همکاری موزه ملی اوکلاهاما برای بزرگداشت سالگرد انفجار بمب در اوکلاهاما سیتی تاندر طراحی شده بودند. راسل وستبروک در پایان بازی گفت:

هواداران اینجا هستند، آن‌ها هرگز من را به اشتباه نمی‌اندازند. من هیچ‌چیز ندارم. هیچ کینه‌ای از هیچ‌یک از هواداران این شهر و هیچ‌یک از اعضای سازمان اوکلاهاما سیتی ندارم زیرا آنها هر آنچه را که داشتند برای من در طبق اخلاص گذاشتند و من نیز هر آنچه را که در توانم بود برای آن‌ها ارائه دادم.

بازیکنان ترکیب اصلی هیوستون راکتس بجز راسل وستبروک و جیمز هاردن مجموعاً ۱۴ امتیاز کسب کردند و ۵ پرتاب موفق از ۱۶ پرتاب خود داشتند.

بازی بعدی:

هیوستون راکتس: شنبه شب میزبان مینسوتا تیمبرولوز خواهند بود.

اوکلاهاما سیتی تاندر: شنبه شب از لس آنجلس لیکرز میزبانی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *