زاین ویلیامسون :قصد دارم کل دوران ورزشی‌ام را در نیواورلینز پلیکانز بمانم

وقتی آنتونی دیویس بنا به درخواست خودش ماه گذشته به لس آنجلس لیکرز پیوست، نیواورلینز پلیکانز این بازیکن فوق العاده را  از دست داد. اما آن‌ها از مراسم درفت یک بازیکن فوق‌العاده دیگر به نام زاین ویلیامسون را به تیم خود آوردند. اگر این پیک شماره ۱ راه پیشرفت خود را ادامه دهد، کل دوران ورزشی حرفه‌ای‌اش را در نیواورلینز پلیکانز باقی خواهد ماند.

زاین ویلیامسون می‌خواهد فقط برای نیواورلینز پلیکانز بازی کند

زاین ویلیامسون در یک مصاحبه تفصیلی دراین باره گفت:

همیشه گفته‌ام که می‌خواهم فقط با یک تیم دوران بسکتبال خود را سپری کنم. چندین سال قبل، من عاشق کاری شدم که کوبه و دیرک انجام دادند و فکر می‌کنم اگر کسی طرفدار مایکل جردن باشد، به یاد واشنگتون ویزارد خواهد افتاد. او هنوز هم در این تیم بسیار خوب ظاهر می‌شود، اما در آخر فکر نمی‌کنم مردم به او به عنوان یک بازیکن پول‌پرست نگاه کنند. بعضی از افراد می‌خواهند که با یک تیم دوران ورشی خود را سپری کنند، اما جا به جا می‌شوند. قصد دارم کل دوران ورزشی خود را در نیواورلینز پلیکانز بمانم، اگر موقعیت انتقال برایم پیش بیاید، من اینجا را ترک نخواهم کرد چون از تجاری شدن یک بازیکن متنفرم.

نه تنها زاین ویلیامسون آرزوی حضور بلندمدت در تیم مورد علاقه خود را دارد بلکه انتظارات بالایی نیز از پلیکانز دارد و فکر می‌کند که نیواورلینز پلیکانز جدید قابلیت این را دارد که برای عنوان قهرمانی NBA بجنگد.

ویلیامسون در این باره می‌گوید:

به هم‌تیمی‌های خود اطمینان دارم و فکر می‌کنم به سمت قهرمانی قدم خواهیم برداشت. اما باید در اینباره واقع‌گرا باشم. انتظار بالایی از خودمان دارم اما خواهید دید که چگونه این حرف را به عمل تبدیل خواهیم کرد. فکر می‌کنم در حال تدارک این کار هستیم اما بررسی هر یک از بازیکنان کاری زمان بر خواهد بود… دانستن اینکه آن‌ها مایل به انجام چه کاری هستند و اینکه گرایشات آن‌ها را بشناسیم. بنابراین تصور می‌کنم هر چه سریعتر به این شناخت برسیم، مسیر ما بسیار هموارتر خواهد شد.

نیواورلینز پلیکانز زاین ویلیامسون

در حقیقت، زاین می‌گوید نیواورلینز شاید فصل بعد نیز بتواند عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

او در این باره می‌گوید:

بله، ما می‌توانیم این عنوان از از آن خود کنیم. فکر می‌کنم این چیزی است که در ذهن همه بازیکنان ماست. به آن به عنوان یک توپ نگاه کنید. هرکسی بتواند این توپ را تعداد دفعات بیشتری از حلقه رد کند امتیاز بیشتری کسب می‌کند و برنده خواهد شد. توقف که داشته باشید باید شاهد برد دیگران باشید. سعی می‌کنم از این زاویه به آن نگاه کنم و به اینکه چه کسی به چه تیمی پیوسته است کاری ندارم. در هر یک از شب‌های کالج این نکته را آموختم که شما در هر بازی می‌توانید بازنده باشید.

مطمئناً یک آدم شکاک خواهد گفت که ویلیامسون بسیار جوان است و همه چیز را ساده می‌انگارد و ترجیح می‌دهد در مورد مسائل دیگری دوران حرفه‌ای از او سوال کند. علاوه بر این، تا ویلیامسون یک بازی در فصل عادی لیگ NBA انجام نداده نمی‌توان در این مورد اظهارنظر کرد. اما اگر زاین همانطور که گفت تا پایان دوران حرفه‌ای خود در پلیکانز بماند با استعدادی که دارد تبدیل به یکی از ستاره‌های نادری می‌شود که موفق به انجام این کار شده است. اما ابتدا باید چند بازی از او با لباس پلیکانز ببینیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *