• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • شکیل اونیل: دریل موری حق داشت تا از آزادی بیان مردم جهان دفاع کند

شکیل اونیل: دریل موری حق داشت تا از آزادی بیان مردم جهان دفاع کند

دریل موری، مدیر ورزشی هیوستون راکتس در حمایت از معترضان هنگ کنگی توئیتی منتشر کرد و تلاش کرد تا از آزادی آن‌ها حمایت کند. شکیل اونیل از موری بابت اظهاراتش حمایت کرد.

حمایت شکیل اونیل از دریل موری

اقتصاد چین نماینده زیادی در لیگ NBA دارد و این قضیه موجب شد تا لیگ متضرر شود. حتی خود موری نیز وارد ضرر و زیان مالی شد. تنها فردی که در قضیه مجادله چین و لیگ NBA از معترضان هنگ کنگی حمایت کرد، داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز بود که گفت موری حق داشت که آن نوشته را بنویسد. اما شکیل اونیل ، بزرگترین بازیکن دوران NBA از دریل موری حمایت کرد و در مصاحبه با TNT گفت:

ما مردم ایالات متحده آمریکا هستیم، کارهای تجاری زیادی در کشور چین داریم. آن‌ها از این مسئله آگاه هستند و ارزش ما را می‌دانند. ما هم متقابلاً می‌دانیم که آن‌ها چه ارزشی دارند. یکی از بهترین مشخصه‌های آمریکا آزادی بیان در این کشور است. اجازه داریم که هر چیزی را که می‌خواهیم بگوییم و اجازه داریم که درباره بی‌عدالتی با صدای بلند صحبت کنیم و اگر مردم این مسئله را درک نکنند، مجبورند که با آن دست و پنجه نرم کنند.

شکیل اونیل

شکیل اونیل ادامه داد:

اما فکر می‌کنم هر دو سمت دعوا از این مسئله ناراضی هستند و به همین خاطر شما مردمی را می‌بینید که چیزهای غلطی در این باره می‌گویند. شما باید حق حرف زدن داشته باشید. اما بار دیگر می‌گویم که وقتی پای مسائل تجاری وسط می‌آید شما مجبورید در این مورد محتاط باشید.

آدام سیلور، کمیسیونر لیگ NBA تلاش کرد تا تنش با چینی‌ها را کاهش دهد. بسیاری از مرتبطین با لیگ NBA از دنیل موری، مدیر ورزشی هیوستون راکتس به خاطر شرایط دشواری که به وجود آورده خشمگین هستند.مهم‌ترین چیز را شکیل اونیل به زبان آورد. اما باز هم شایان توجه هست که این سؤال را از خود بپرسیم: تا چه زمان این جدال ادامه خواهد داشت؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *