تلاش لبران جیمز و آنتونی دیویس برای حضور کوای لنارد در لس آنجلس لیکرز

لبران جیمز و آنتونی دیویس به طور ضمنی به پیوستن کوای لنارد به لیکرز کمک خواهند کرد. کسی که به غیر از لس آنجلس لیکرز، دو تیم تورنتو رپترز و لس آنجلس کلیپرز نیز خواهان به خدمت گرفتن عنوان دار MVP فصل پیش NBA خواهند بود.

لبران جیمز و آنتونی دیویس تلاش می‌کنند تا کوای لنارد به لس آنجلس لیکرز بپیوندد

لیکرز اهداف بلند بالایی در تابستان پیش رو خواهد داشت و پس از باقی ماندن شاه جیمز و حضور دیویس در این تیم، آن ها حال به دنبال جذب فوق ستاره دیگری هستند؛ کوای لنارد. پس از آن که لیکرز از شر سه قرارداد خود با بازیکنانِ جوانی چون مو واگنر، جمریو جونز و آیزاک بونگا خلاص شد و توانست شرایط یک قرارداد مکس را برای خود فراهم آورد، حال بیشترین تلاش خود را بکار بسته تا نظر بهترین بازیکن دیدارهای فینال ۲۰۱۹ لیگ بسکتبال آمریکا را برای حضور در تیم جلب نماید. بیل ریتر از خبرگزاری CBS Sports می گوید که لیکرز اطمینان دارد که می تواند کوای لنارد را به عنوان بازیکن آزاد برای فصل آینده در اختیار داشته باشد. همچنین مارک استین از نیویورک تایمز هم در گزارشی یادآور شده که تورنتو رپترز، تیم لیکرز را بزرگترین تهدید برای امضای مجدد قرارداد با کوای لنارد ، ستاره فصل پیش خود می‌بیند.

کوای لنارد لبران جیمز آنتونی دیویس در لس آنجلس لیکرز

تلاش لبران جیمز و آنتونی دیویس برای حضور کوای لنارد در لس آنجلس لیکرز

از سوی دیگر کریس هاینس از یاهو اسپرتس درمورد شرایط کوای لنارد گفته که او و نماینده اش (مجیک جانسون) از روز یکشنبه که نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان آزاد NBA آغاز خواهد شد، نشست سه جانبه ای را با نمایندگان باشگاه های تورنتو رپترز، لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز برقرار خواهند کرد و شرایط خود را ارائه می‌دهند. «سم آمیک» از خبرگزاری اتلتیک، در گزارشی جالب توجه از تلاش همزمان آنتونی دیویس و لبران جیمز برای حضور لنارد در لیکرز خبر می‌دهد. هاینس از یاهو اسپورتس همچنین از تلاش های تیمی چون نیویورک نیکس، علاوه بر سه تیم یاد شده برای به خدمت گرفتن لنارد یاد می‌کند، هرچند این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده و مشخص نیست که مدیران نیکس تا چه حدی درمورد حضور این فوق ستاره در تیم شان جدی هستند. کوای لنارد در تابستان سال جاری به عنوان بازیکن آزاد شناخته شده و با توجه به اینکه او بهترین فصل دوران ورزشی خود را با قهرمانی رپترز در سال ۲۰۱۹ به پایان برد، بی جهت نخواهد بود که بسیاری از تیم های سرشناس NBA خواستار جذب او باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *