• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لس آنجلس لیکرز ۱۰۲-۱۱۲ لس آنجلس کلیپرز ؛ درخشش لنارد قابل پیش‌بینی بود

لس آنجلس لیکرز ۱۰۲-۱۱۲ لس آنجلس کلیپرز ؛ درخشش لنارد قابل پیش‌بینی بود

کوای لنارد

کوای لنارد در اولین بازی خود برای لس آنجلس کلیپرز در لیگ NBA درخشان ظاهر شد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر لیکرز

ستاره جدید لس آنجلس کلیپرز وقتی در جلوی سالن استپلز سنتر در حال مصاحبه قبل از بازی با خبرنگاران بود از سوی هواداران لس آنجلس لیکرز با صدای بلند هو شد. او ۲ پرتاب اول خود را از دست داد و وقتی لس آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۳ بر ۲ در بازی پیش افتاده بود دو بار توپ را لو داد. اما مدت زیادی طول نکشید تا کوای لنارد، ارزشمندترین بازیکن فینال فصل قبل خود را در زمین بازی پیدا کند و کلیپرز در پایان کوارترهای دوم و سوم پیروز به رختکن رفت و در پایان با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۲ بر اولین حریف خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA یعنی لس آنجلس لیکرز فائق آمد. این پیروزی یک شروع افتخارآمیز برای لس آنجلس کلیپرز محسوب می‌شد که یکی پس از دیگری در این دیدار ضربه بر پیکره لس آنجلس لیکرز وارد کرد و این در حالی بود که هنوز پال جرج، ستاره آن‌ها که ۶ بار آل استار شده به دلیل مصدومیت، بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کرد. در حالی که کوای لنارد ستاره تیم خود بود، او تنها بازیکن لس آنجلس کلیپرز نبود که در این دیدار درخشان ظاهر شد.

لس آنجلس لیکرز در اولین دیدار خود قدرتمند ظاهر شد. این بازی قدرتمندانه به لطف حضور لبران جیمز و آنتونی دیویس و در حضور پرتاب‌گر قدرتمندی همچون دنی گرین رقم خورد که در پرتاب‌های از راه دور موفق ظاهر شد و با کسب ۲۸ امتیاز رکورد جدیدی را در بازی‌های افتتاحیه لس آنجلس لیکرز به ثبت رساند. اما این‌ بازی قدرتمندانه برای از میان بردن دستاوردهای کوای لنارد که با کسب عنوان MVP تورنتو را ترک کرده بود کافی نبود.

لس آنجلس کلیپرز لبران جیمز کوای لنارد

لنارد با کسب ۳۰ امتیاز در این بازی، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و شش ریباند، ۵ اسیست، ۲ توپ‌ربایی و ۱ بلاک به نام خود ثبت کرد. او شش پرتاب متوالی را در نیمه اول تبدیل به امتیاز کرد و در حالی که لس آنجلس کلیپرز با ۱۱ امتیاز اختلاف از حریف خود عقب افتاده بود آن‌ها را با نتیجه ۶۲ بر ۵۴ پیروز به رختکن فرستاد. بعد از اینکه دنی گرین در کوارتر سوم برای لیکرز ۱۸ امتیاز کسب کرد و بازی در پایان این کوارتر دو تیم در امتیاز ۸۵ برابر شدند، لنارد و همبازیانش برتری خود را بعد از این کوارتر بدست آوردند و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف پیروز بازی لقب گرفتند.

اما لنارد همه کاره میدان نبود. کوای لنارد و پال جرج به تیمی پیوسته بودند که بدون آن‌ها در فصل قبل به مرحله پلی آف رقابت‌ها رسیده بود و در راند اول پلی آف نیز در ۲ بازی مقابل تورنتو رپترز پیروز از زمین مسابقه خارج شد. بنابراین این تیم سابقاً هم راه پیروزی را می‌دانست. لو ویلیامز که از روی نیمکت بازی را آغاز کرده بود ۲۱ امتیاز و ۷ اسیست به نام خود ثبت کرد و مونترزل هارل ۱۷ امتیاز و ۷ ریباند بدست آورد. کلیپرز از دفاع قدرتمندی نیز برخوردار بود و موجب شد بازیکنان لس آنجلس لیکرز ۱۵ بار توپ را لو دهند. کوای لنارد بعد از پایان این دیدار به آلی لافورس، خبرنگار رسانه TNT درباره همبازی‌های خود در کلیپرز گفت:

شما دیدید که آن‌ها سال قبل چگونه ظاهر شدند. همبازیان جنگنده‌ای دارم. آن‌ها در هر شب از بازی‌ها سخت‌کوشانه خواهند جنگید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *