مدیران نیویورک نیکس قید حضور کوای لنارد را در این تیم زده اند

به نظر می‌رسد باشگاه نیویورک نیکس نمی‌خواهد به خاطر جذب کوای لنارد ، فرصت در اختیار گرفتن دیگر بازیکنان آزاد حاضر در نقل و انتقالات NBA را از دست بدهد.

باشگاه نیویورک نیکس دیگر کوای لنارد را نمی‌خواهد

کوای لنارد که با تورنتو رپترز به مقام قهرمانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ رسیده و عنوان برترین بازیکن فینال ها (MVP) را بدست آورده این روزها در کانون اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا قرار گرفته است. حضور در لس آنجلس لیکرز و باقی ماندن در تورنتو رپترز دو گزینه و مقصد احتمالی این فوق ستاره بسکتبال آمریکا در فصل آتی به حساب می‌آید. به گزارش چندین خبرگزاری، کوای امروز جمعه به وقت آمریکا تصمیم نهایی اش را اعلام خواهد کرد. هنگامی که در ماه فوریه، نیویورک نیکس ، کریستاپس پورزینگیس را با قراردادی پنج ساله و به ارزش ۱۵۸ میلیون دلار ترید کرد، توانستند فضای خالی خوبی را برای جذب چندین ستاره در تابستان پیش رو بدست بیاورند. اما برخلاف انتظارات آن ها تیمی کم فعالیت و خنثی در نقل و انتقالات تابستانی بوده اند و اثری از حضور ستاره ای سرشناس در این تیم تاکنون دیده نشده است.

نیویورک نیکس کوای لنارد

نیویورک به دنبال بازگشتی باشکوه در فصل آینده است و با وجود چندین ملاقات با لنارد، به نظر می‌رسد که از خیر حضور این ستاره در تیم خود گذشته اند. براساس گزارش «مارک برمن» از روزنامه نیویورک پست، سران نیکس چندین بار با کوای لنارد و مدیربرنامه های او جلساتی را برگزار کرده و به گفتگو پرداخته اند. جلساتی که خروجی جالب توجهی برای نیویورکی ها نداشته و می‌توان نتیجه گرفت که آن ها قید حضور لنارد را در تیم خود زده اند. آن ها نمی‌خواهند که به خاطر صبر بیش از حد برای پیوستن کوای لنارد، شانس حضور دیگر ستارگان NBA را برای حضور در نیویورک نیکس از دست بدهند. براساس گزارشاتی، لنارد خطاب به سران نیکس گفته دیدار بعدی او تا چهارشنبه هفته آینده امکان پذیر نخواهد بود و او پس از دیدار با نمایندگان لیکرز و کلیپرز با آن ها به ملاقات خواهد پرداخت. این صحبت ها باعث شده تا مدیران نیکس قید حضور لنارد را در فصل آینده بزنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *