نیک نرس : اگر کوای لنارد به کلیپرز برود، نمی‌توانم او را سرزنش کنم

نیک نرس سرمربی تورنتو رپترز می‌داند که چرا کوای لنارد می‌خواهد تا پس از قهرمانی در NBA رپترز را ترک کند اما از اینکه نمی‌تواند کوای را در تیمش داشته باشد تا برای قهرمانی در فصل بعد NBA بجنگد، ابراز تاسف کرد.

سخنان نیک نرس سرمربی تورنتو رپترز در مورد جدایی کوای لنارد

کوای لنارد با قراردادی چهارساله به ارزش 141 میلیون دلار به کلیپرز می‌پیوندد. نیک نرس در این باره گفت:

فکر می‌کنم شما نمی‌توانید فردی را از بازگشت به خانه‌اش سرزنش کنید. این چیزی است که او امروز به من گفت: من می‌خواهم تا به خانه بروم و من فقط به او گفتم: تو زندگی بسیاری از زنان و مردان تورنتو را با کاری که انجام دادی تغییر دادی؛ علی‌الخصوص من و از او بابت کارهایی که کرد تشکر کردم. ما به آینده نگاه می‌کنیم و می خواهیم بار دیگر کاری که امسال کردیم را تکرار کنیم.

نیک نرس همچنین گفت احتمال جدایی لنادر از تورنتو را از همان لحظه‌ای که فصل قبل او را از سن آنتونیو اسپرز به خدمت گرفتند پیش خودشان داشتند:

پیام او را دریافت کردم و فورا خبرهای جدایی او از تیم را دیدم. من در کل از جدایی کوای لنارد شگفت زده نشدم چراکه احتمال بوجود آمدن این وضعیت وجود داشت. او در زمان مهمی با قلبش برایمان بازی کرد. ما قطعا دوست داریم تا برای مدت طولانی‌ای از این قهرمانی لذت ببریم اما جشن گرفتن را بزودی متوقف خواهیم کرد و به کار برخواهیم گشت. چالش سختی را در پیش رو داریم اما همواره معتقدم چالش های ما مانند بنزینی هستند که یک تانک را به حرکت در می آورند. ما قطعا تغییراتی در تیم داریم و به وظایف برخی از بچه‌ها گسترده تر هم شده است‌.

نیک نرس همچنین می داند که خروج لنارد باعث ناراحتی برخی از بازیکنان تیم شده است:

این قطعا ناراحت کننده است. در وهله اول فکر می‌کنم او انسان بزرگی بود. او به طرز غیرقابل ‌باور و جالبی یک رهبر بود و همواره آماده انجام هرکاری برای تیم بود. مردم از من می پرسند که مربیگری کردن در تیمی که او حضور دارد چگونه است و من همیشه می‌گویم بهترین چیز دیدن کار کردن آنها از کنار زمین است. این چیزی است که هرگز فراموش نمی‌کنم.

نیک نرس کوای لنارد

در پایان نرس گفت که رپترز از هیچ کاری برای نگه داشتن او دریغ نکرده است:

فکر می‌کنم در ابتدا سوالات زیادی در این باره ذهنم را درگیر کرد. برای نگه داشتن او چیکار می کنی؟ و ما گفتیم قلب او را بدست می‌آوریم. ما کار فوق العاده ای را انجام دادیم. ما برای داشتن تیمی خوب تلاش کردیم و در پایان موفق شدیم آن را داشته باشیم. علاوه بر آن کاری که هوادارانمان کردند فوق العاده بود و کل کشور را تحت تاثیر قرارداد.

نرس همچنین گفت که با ماسای اوجیری رئیس رپترز پس از تصمیم لنارد صحبت کرده است و از ادامه تلاش تیم برای کسب موفقیت به او خبر داده است:

ما به آینده نگاه می کنیم و تلاش می کنیم تا آن را دوباره در سال بعد به دست آوریم. در حال حاضر نمی دانم که چگونه می توانیم آن را انجام دهیم. ولی این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم به پلی آف برویم تنها این معنا را دارد که الآن برنامه ای برای فصل پیش رو نداریم. هرچند می توانم به شما بگویم که چگونه این کار ممکن است؛ ما باید توپ را درست حرکت دهیم، تمام انرژی خود را بگذاریم و برای مردم بسیاری که هوادار ما هستند رقابت دهیم و باید عملکرد بازیکنانمان را توسعه دهیم. ماسای و بابی نیز باید نگاهشان به جوانان را حفظ کنند و من نیز آنها را هدایت کنم و از بیشترین توانایی خودم مایه بگذارم.

او همچنین درباره اینکه کلیپرز در تصمیم لنارد نقش داشته یا تنها انگیزه او بازگشت به خانه بوده گفت:

من اینطور حس نمی کنم که کلیپرز نقشی در آن داشته است. من بازهم می گویم او تنها می خواهد به خانه برگردد. اگر شما در جایی بازی می کردید و شانس آن را داشتید تا به خانه برگردید و پول بسیاری هم در بیاورید چه چیزی را انتخاب می کردید؟ بازهم برای او تا زمانی که در مقابل ما قرار نگرفته است، آرزوی موفقیت دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *