• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پاسکال سیاکم ، فرشته نجات رپترز برای پایان دادن به باخت‌های متوالی خانگی

پاسکال سیاکم ، فرشته نجات رپترز برای پایان دادن به باخت‌های متوالی خانگی

در یک کوارتر پر از پرتاب سه امتیازی موفق تورنتتو رپترز توانست نوار باخت‌های متوالی خود را پاره کند. پاسکال سیاکم ۳۰ امتیاز کسب کرد، مارک گسول با ۱۷ امتیاز و ۱۵ ریباند بهترین مار فصل خود را رقم زد و تورنتو رپترز شنبه شب توانست با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۲ مقابل بروکلین نتس به برتری برسد.

پیروزی رپترز با درخشش پاسکال سیاکم

کایل لاری، گارد تورنتو رپترز پس از پایان بازی اظهار داشت:

آمادگی کامل خود را امشب نشان دادیم.

نرمن پاول با ۲۵ امتیاز و کایل لاری با ۱۷ امتیاز کمک کردند تا رپترز در نهمین متوالی خانگی خود مقابل بروکلین نتس پیروز شود و نتس را در ۱۶ بازی از ۱۷ بازی اخیر خود با این تیم شکست دهد. نرمن پاول پس از اتمام بازی گفت:

واقعاً فکر می‌کنم که امشب را با تکیه به مدافعین خود پیروز شدیم.

سرجی ایباکا ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند بدست آورد. رپترز از تاریخ ۱۰ نوامبر سال ۲۰۱۵ در خانه خود مقابل رقبای بخش آتلانتیک شکست نخورده است و آخرین بار به همان تاریخ در بازی مقابل نیویورک نیکس برمی‌گردد. رپترز ۹ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب سه امتیازی خود در کوارتر اول داشت که ۷ پرتاب اول همگی تبدیل به امتیاز شد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز پس از پایان بازی گفت:

این پرتاب‌ها به ما انرژی خوبی داد تا پرتاب‌های بسیار خوبی داشته باشیم.

پرتاب‌های جذاب تورنتو زیاد طول نکشید و این تیم در ادامه راه فقط ۵ پرتاب موفق از ۲۸ پرتاب از راه دور خود داشت. کایل لاری پس از پایان بازی اظهار داشت:

فقط باید به پرتاب کردن عادت کنیم، سخت‌کوش باشیم و در موقعیت پرتاب قرار گیریم.

تورنتو در شرایطی به این بازی وارد شد که در ۵ دیدار قبلی ۲۷.۲ درصد از تلاش‌های سه امتیازی این تیم تبدیل به امتیاز شده بود و ۴ دیدار با شکست پایان یافت. تورنتو رپترز دوشنبه شب و در جریان پیروزی ۹۳ بر ۹۲ مقابل شیکاگو بولز با ۷ پرتاب سه امتیازی پایین‌ترین آمار خود از این حیث را رقم زده بود. بعد از ثبت بهترین عملکرد خانگی با ۹ برد متوالی در خانه در ابتدای فصل، باخت چهارشنبه شب تورنتو رپترز مقابل بازیکن سابق کوای لنارد و لس آنجلس کلیپرز سومین باخت متوالی خانگی آن‌ها به شمار می‌‎‌رفت. پاسکال سیاکم برای اولین بار در ۶ بازی اخیر در بازی شنبه شب به امتیاز ۲۵ رسید.

پاسکال سیاکم

تورنتو رپترز زمانی که سیاکم کمتر از ۲۵ امتیاز در یک بازی به دست آورد در ۴ بازی از ۵ بازی خود شکست خورده بود.
سیاکم در پایان بازی اظهار داشت:

انرژی ما همان‌جایی مصرف شد که باید می‌شد. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم اما با انرژی خود آن‌ها را پوشش دادیم.

اسپنسر دینویدای ۲۶ امتیاز کسب کرد، گرت تمپل ۱۶ امتیاز به آن افزود و تارئون پرینس ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند برای بروکلین نتس بدست آورد. کنی اتکینسون، سرمربی بروکلین نتس حفظ توپ نامنظم و پرتاب‌های ضعیف تاوان بسیار سنگینی در مقابل مدافع عنوان قهرمانی NBA داشت. بروکلین نتس ۱۲ پرتاب موفق از ۴۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت و گرت تمپل ۱۲ پرتاب از ۱۴ پرتاب خود را از دست داد. بروکلین نتس همچنین ۲۰ بار توپ را لو داد تا تورنتو رپترز با استفاده از آن ۲۹ امتیاز بدست آورد. اتکینسون در پایان بازی اظهار داشت:

وقتی ۲۰ بار توپ را لو می‌دهید و این میزان از پرتاب‌های از دست رفته دارید یعنی واقعاً شرایط خوبی را دنبال نمی‌کنید.

گرت تمپل نتوانست بعد از لی اوپ خود در آغاز کوارتر چهارم پرتاب سه امتیازی را به سرانجام برساند و نرمن پاول ۵ امتیاز بدست آورد تا تورنتو رپترز ۹ امتیاز متوالی کسب کند و در ۸:۳۲ مانده به پایان بازی ۹۹ بر ۸۵ از حریف پیش بیفتد. ۹ پرتاب از ۱۲ فیلدگل تورنتو رپترز در کوارتر اول ۳ امتیازی بودند که یک پرتاب موفق با بهترین رکورد آن‌ها در یک کوارتر فاصله داشت. پاسکال سیاکم ۱۴ امتیاز در کوارتر اول کسب کرد.

نکات بازی:

بروکلین نتس: جارت آلن ۱۰ ریباند داشت و رکورد دوران حرفه‌ای خود با نوار ۱۰ ریباند و بالاتر در هر بازی را به ۱۰ دیدار متوالی رساند. بعد از رکورد رجی اوانز در فصل ۱۳-۲۰۱۲ با ۱۸ بازی متوالی با ۱۰ ریباند و بالاتر، رکورد آلن خودنمایی می‌کند. ۵۹ ریباند بروکلین نتس بیشترین آمار این فصل این تیم بود.

تورنتو رپترز: فرد ون ولیت (مصدومیت از ناحیه زانو) سومین دیدار متوالی خود را از دست داد. بعد از ۲۵ بازی محرومیت ویلسون چندلر به دلیل استفاده از مواد نیروزا، این بازیکن از روز یکشنبه در دسترس این تیم خواهد بود. تارئون پرینس می‌گوید این مهاجم کهنه‌کار دفاعی بسیار خوب و پرتاب‌های سه امتیازی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *