کازینز مقصد بعدی خود را با احتیاط انتخاب می کند

از روز سه شنبه، تیم های حاضر در NBA مهلتی یک هفته ای خواهند داشت تا برخی انتقالات از جمله جذب بازیکنان آزاد را انجام بدهند. تیم ها همچنین اجازه دارند 17 بازیکن در لیست خود قرار بدهند. این عدد در فصول گذشته، همواره 15 بازیکن بوده است. همین افزایش سهمیه باعث می شود فعالیت های بیشتری را در حوزه بازیکنان آزاد شاهد باشیم. دمارکوس کازینز هم که یکی از بازیکنان آزاد موجود در بازار است، گزینه جذابی برای مشتریان احتمالی خواهد بود.

او تابستان سال گذشته قراردادی یک ساله با لیکرز امضا کرد اما با بدشانسی محض روبرو شد و پارگی رباط صلیبی اجازه حضور در ترکیب این تیم را به وی نداد.

خبرنگار ESPN گزارش داده که دمارکوس کازینز در حال پشت سر گذاشتن مصدومیت زانویی است که در پیش فصل گریبانگیر او شده بود. این خبرنگار همچنین درباره پلن های آینده کازینز اینطور می گوید:
«شنیده ام که کازینز به همراه مدیر برنامه هایش جف شوارتز، کاملا مراقب اتفاقات آتی هستند. تیم هایی هستند که این بازیکن را زیر نظر دارند اما آنها به دنبال یافتن مناسب ترین موقعیت برای کازینز خواهند بود. با توجه به مصدومیت پیش آمده، کازینز نیاز دارد که با دقت تیم آینده خود را انتخاب کند تا بیش از حد از مسابقات دور نماند و البته در موقعیت اشتباهی قرار نگیرد.»

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *