توضیحات کایری اروینگ درباره ترک بوستون و ملحق شدنش به تیم بروکلین نتس

کایری اروینگ که به تازگی از تیم بوستون سلتیکس جدا شده و به بروکلین نتس پیوسته است، می‌گوید از اینکه در بروکلین به سر می برد، خوشحال و راضی است.

کایری اروینگ در خصوص جدایی از بوستون صحبت کرد

با اتفاقاتی که بین کایری اروینگ ، مدیریت و سرمربی تیم بوستون شکل گرفت، کمتر کسی شک و تردیدی به خود راه می‌داد که این بازیکن دیگر در جمع سبزقامتانِ سلتیکس باقی بماند. او در اولین ساعات نقل و انتقالات بازیکنان لیگ NBA، با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۴۱ میلیون دلار به بروکلین نتس پیوست تا ادامه مسیر ورزشی خود را در این تیم بگذراند. اروینگ که در تیم منتخب فصل گذشته NBA نیز قرارد داشته در ویدیویی که توسط نماینده او شرکت Roc Nation Sports به اشتراک گذاشته شده است، توضیح داده که چرا او تیم بوستون سلتیکس را به مقصد بروکلین ترک گفته است. همان طور که قبلا گفته بودیم، حضور در نیوجرسی و بازگشت به خانه یکی از انگیزه های مهم کایری اروینگ برای حضور در تیم جدیدش، بروکلین نتس بوده است.

اروینگ در این ویدیو می‌گوید:

در قلبم، همیشه می دانستم که می خواهم در خانه بازی کنم. خانه، جایی است که قلبم در آن قرار داشته و در آرامش است. این (احساسم) همیشگی است. دلیل آن عشق و علاقه ای است که از خانواده و جایی که در آن بزرگ شده ام، نشات می‌گیرد. این خانه من است، میراث من است و خوشحالم که در خانه ام هستم و می توانم برای بروکلین نتس بازی کنم.
هرچند که از این پس شاهد حضور اروینگ در نتس هستیم، اما صحبت هایی وجود داشت که قبل از پیوستن به بروکلین او قصد

کایری اروینگ

داشت تا قراردادی را نیز با نیویورک نیکس به امضا برساند. وی دراین باره می‌گوید:

من شرایط چندین تیم را مورد بررسی قرار دادم. حضور در شهر نیویورک به وضوح برای من مناسب بود. من یک جلسه با مدیران این تیم به بحث و گفت و گو پرداختم و پس از آن تصمیم گرفتم که به نتس بپیوندم.

کایری اروینگ همیشه علاقه مند بود تا برای تیمی از نیویورک بازی کند. او از شرایط زندگی در بوستون ناراضی بود و این را به عینه چندین بار به اطرافیانش نیز گفته بود. این بسکتبالیست قطعا حق انجام تغییراتی در ادامه مسیر خود و آینده ورزشی اش را داشت، هرچند این تغییر باعث خواهد شد او تا مدت ها در نزد هواداران بوستون، شخصیت محبوبی به حساب نیاید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *