جیمز هاردن ستاره تیم هیوستون راکتس به تمرینات این تیم اضافه شد

جیمز هاردن ستاره تیم هیوستون راکتس بالاخره بعد از گذشت چهار روز به اردوی این تیم اضافه شد. محل تمرینات تیم راکتس دیزنی ورلد واقع در اورلاندو بود که هاردن پس از چند روز با تاخیر به تمرینات بازگشت و با صحت سلامت او، با حضور وی تمرینات از سر گرفته خواهد شد.

جیمز هاردن ، ستاره ارزشمندی که در زمانی مناسب، به تیم بازگشت

اکثر بازیکنان تیم راکتس پیش از این به تمرینات این تیم پیوسته بودند ولی هاردن به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در آمریکا با تاخیر به هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و حالا باید سه مرحله تست کرونا و چند روز قرنطینه را سپری کند تا اجازه تمرین با سایر بازیکنان را پیدا کند زیرا قوانین بازگشت به یک تیم در لیگ برای همه تیم‌ها پابرجا است و مهم نیست که یک بازیکن به چه دلیل دیرتر به اردو ملحق می‌شود؛ در هر صورت باید مراحل و تست‌های چند روزه کرونا را پشت سر بگذارند تا دیگر بازیکنانی که سالم هستند، دچار مشکل نشوند. لازم به ذکر است هاردن که همیشه یکی از کاندیدهای دریافت عنوان با ارزش‌ترین بازیکن لیگ، MVP است در این فصل و پیش از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا به طور متوسط در هر بازی، ۳۴.۴ امتیاز که بیشترین در لیگ امسال محسوب می‌شود، ۷.۴ پاس گل و ۶.۴ ریباند به نام خود ثبت کرده است و از این حیث او برتری بیشتری نسبت به سایر هم‌ تیمی‌های خود دارد و یکی از بازیکنان ارزشمند محسوب می‌شود که می‌تواند به تیم کمک شایانی را انجام دهد.

جیمز هاردن
بد نیست بدانید راسل وستبروک، دیگر ستاره هیوستون راکتس در NBA به دلیل ابتلا به کرونا باید در قرنطینه و تحت درمان باقی بماند. هنوز زمانی برای بازگشت وستبروک به تیم، اعلام نشده است زیرا در تست‌های بازگشت به تیم تست او مثبت شد و باید صبر کرد تا طول درمان وی تمام شود و دوباره تمامی تست‌ها پس از مدتی طولانی از او گرفته شود و در صورت بهبودی کامل او می‌تواند به تیم اضافه شود. فعلا که خبر تازه‌ای از او در دسترس نیست و باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. پیش از این نیز طبق اعلام رسانه‌های آمریکایی میشل بیسلی، فوروارد تیم بروکلین نتز تست کرونایش مثبت شده است و وضعیت او نیز در دست بررسی است.
لازم به ذکر است ادامه فصل جاری مسابقات لیگ بسکتبال NBA قرار است از نهم مرداد به صورت متمرکز در شهر اورلاندو برگزار شود و بازی‌ها از سرگرفته شود. به گفته برخی خبرگذاری‌ها با این آمار مبتلایان، برگزاری ادامه بازی‌ها تا حدودی همچنان در دست بررسی است.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *