دوین وید : هیچ بازیکن بزرگی را مجبور نکردم که به میامی هیت بیاید

دوین وید اکنون بازنشسته شده است و مشغول تفریح و تفرج است. دوین وید اخیراً کتابی به نام «سه بعدی» نوشته است که در فصل پاییز منتشر خواهد شد.

صحبت های دوین وید در خصوص حضورش در میامی

از هر بعد که به قضیه بنگرید، دوین وید پادشاه همیشگی و پسر موردعلاقه میامی هیت خواهد بود. وید با شکلی اونیل و لبران جیمز و کریس بوش همبازی بود و سه عنوان قهرمانی لیگ NBA را بدست آورد. بنابراین دوین وید چگونه دوران بازی خود را با دیگر بزرگان پایان داد؟ سوث بیچ یک منطقه بسیار جذاب برای بازیکنان بسکتبال بوده است – نه فقط برای سبک زندگی‌شان در این منطقه بلکه این علاقه به لطف کم بودن میزان مالیات بر درآمد در فلوریدا است. براساس گفته‌های دوین، عوامل دیگری برای جذب بزرگان بسکتبال در میامی هیت موثر بوده‌اند و او دلیل این علاقه نبوده است. دوین وید در گفتگو با Sports Illustrated می‌گوید که هیچ گاه به دیگر بازیکنان نگفته که به میامی هیت بیاند.

من هرگز بازیکنی را مجبور نکردم که به میامی هیت بیاید. من به شکیل اونیل چیزی نگفتم او خودش تصمیم گرفت که بیاید. همینطور در آمدن لبران و کریس نقشی نداشتم. این امر بیشتر به کارهایی مربوط می‌شود که کنار یکدیگر می‌توانیم انجام دهیم و لزوماً به جایی که در آن قرار داریم وابسته نیست.

دوین وید

وی ادامه داد:

اگر کسی از من در مورد میامی هیت و اینکه چه فکری درباره آن دارم سوال کند آنجاست که از این تیم خواهم گفت. اما هرگز بازیکنی را مجبور نکردم که به میامی هیت بیاید. فکر می‌کنم این فقط گمانه‌زنی رسانه‌هاست. یک شخصی فقط می‌خواست چیزی بنویسد. این مسئله برای من خنده‌دار است.

میامی هیت جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما همانطور که در این تابستان دیدی این جذابیت‌ها آنقدری نیست که به خاطرش بزرگان بسکتبال به این تیم بیایند. وید در طول دوران حضورش در میامی هیت بخشی از این جذابیت بود اما باورش سخت است که وید در دوران حرفه‌ایش لابی نکرده باشد. رت ریلی یک مغز متفکر محسوب می‌شود اما عجیب است که باور کنیم وید هیچ کمکی به جذب بازیکنان بزرگ در میامی هیت انجام نداده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *