• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بروکلین نتس چگونه با محو کردن دی آنجلو راسل مقابل واریرز به برتری رسید؟

بروکلین نتس چگونه با محو کردن دی آنجلو راسل مقابل واریرز به برتری رسید؟

بسکتبال NBA

بروکلین نتس در یک دیدار قاطع توانست گلدن استیت را شکست دهد.

برتری بروکلین نتس برابر واریرز

گلن رابینسون و الک برکس در تیم کلدن استیت فعلی بازیکنان کهنه‌کار قابل احترامی محسوب می‌شوند، بازیکنانی که کمک کردند واریرز اخیراً مانند همان تیم فصل قبل باشد. و وقتی صحبت از انتقال آن‌ها به تیم‌های دیگر به میان می‌آید بقیه بازیکنان تیم نمی‌توانند از کسی الهام بگیرند و خلأ حضور آن‌ها را هضم بکنند. بروکلین نتس همه بازیکنان گلدن استیت را از جریان بازی خارج کرد و در استقبال از دی آنجلو راسل به ورود دوباره به بروکلین تیمش را با شکست ۱۲۹ بر ۸۸ بدرقه کرد. دی آنجلو راسل در پایان بازی اظهار داشت:

تیمی آشفته نشان دادیم. این بازیکنان از زمان آغاز کمپ تمرینی با ما هستند. شما یک پیوند با این لیگ برقرار می‌کنید و وقتی شرایط این‌گونه پیش می‌رود سخت است که به میدان بروید و خود را از این مهلکه نجات دهید.

گلدن استیت واریرز با توجه به ددلاین نقل و انتقالاتی گلن رابینسون و الک برکس را از لیست تیم خارج کرد. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز در پایان بازی اظهار داشت:

برای تیمی که می‌خواهد با انتقال این دو بازیکن کنار بیاید شرایط سخت می‌شود. بنابراین همه ما به این نتیجه رسیدیم که قبل از بازی با این موضوع کنار بیاییم. اما راه خوبی برای مقابله با این اتفاق نبود و نمود آن را در بازی مشاهده کردیم.

بازیکنانی که برای گلدن استیت واریرز به میدان رفتند ۲۰ پرتاب از ۲۲ پرتاب سه امتیازی خود را در نیمه اول از دست دادند و با ۴۴ امتیاز اختلاف از بروکلین نتس عقب افتادند. کریس لورت ۲۳ امتیاز بدست ورد، جو هریس ۱۷ امتیاز و گرت تمپل ۱۶ امتیاز برای بروکلین نتس بدست آوردند. نتس برای اولین بار در تقریباً ۵ سال گذشته موفق به شکست گلدن استیت واریرز شد. لورت که در بازی قبلی با ۲۹ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورده بود در این بازی ۸ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد. دی آنجلو راسل به گرمی مورد تشویق هواداران قرار گرفت، نتس یک ویدئو خوش‌آگویی برای او پخش کرد و او هیچ چیز دیگری به غیر از این در این شب به یاد نخواهد آورد. راسل ۱۷ امتیاز کسب کرد و نتوانست هیچ‌یک از ۸ پرتاب سه امتیازی خود را به درون سبد بفرستد و گلدن استیت واریرز در ۱۸ دقیقه اول بازی با ۲۹ امتیاز از حریف عقب افتاد.

بروکلین نتس دی آنجلو راسل

کنی اتکینسون، سرمربی بروکلین نتس پس از پایان بازی درباره راسل اظهار داشت:

او نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. خوشحالم که توانستیم روند حرکتی او را تا حدودی کند کنیم اما همین که این بازیکن را داشته باشید یک مزیت به حساب می‌آید.

گلدن استیت واریرز ۵ پرتاب موفق از ۳۹ پرتاب سه امتیازی خود داشت (۱۳ درصد). راسل ۲ فصل خوب را در بروکلین نتس داشت و برای اولین بار در فصل قبل آل‌استار شد. اما وقتی بروکلین نتس کایری اروینگ را به خدمت گرفت او آزاد شد و به گلدن استیت واریرز منتقل شد و در ازای آن کوین دورانت به بروکلین نتس آمد. نام دی آنجلو راسل نیز در میان گزارش‌های نقل و انتقالاتی این فصل دیده شده است و در حالی که او دوشنبه شب به دلیل مصدومیت قادر به بازی نبود در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفت. هواداران در پاسخ به تلاش راسل برای رساندن بروکلین نتس به مرحله پلی‌آف فصل قبل فریاد می‌زدند «متشکریم دی لو، متشکریم دی لو». گلدن استیت واریرز از بازی می‌آمد که برای اولین بار در این فصل موفق به کسب ۱۲۰ امتیاز در آن شده بود. گلن رابینسون برای اولین بار در دوران بازیگری و در جریان پیروزی‌های تیمش برای دومین شب متوالی توانست ۲۰ امتیاز و بیشتر بدست آورد و برکس روز دوشنبه در واشنگتن ۳۰ امتیاز کسب کرد. بروکلین نتس در کوارتر اول ۴۰ امتیاز بدست آورد و بعد از کوارتر سوم با نتیجه ۹۵ بر ۶۴ پیش بود، از سال ۲۰۱۲ و انتقال این تیم به بروکلین این بیشترین میزان اختلاف امتیاز با تیم حریف بعد از کوارتر سوم بود.

نکات بازی:

گلدن استیت واریرز: گلدن استیت واریرز در جریان سفر خود به شرق آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را بر جای گذاشت. استیو کر گفت برای دسنیارش مایک براؤن در واریرز خوشحال است که سرمربی تیم ملی نیجریه در المپیک خواهد بود.

بروکلین نتس: کوین دورانت بعد از بازی استفن کری، هم‌بازی سابق خود را در آغوش گرفت و بین آن‌ها مکالمه‌ای رد و بدل شد. بروکلین ۴ پیروزی متوالی خانگی را کسب کرده است. از ۷ فوریه ۲۰۰۹ و دیدار مقابل دنور ناگتس، اختلاف ۳۱ امتیازی این بازی بیشترین میزان اختلاف امتیاز این تیم بعد از کوارتر سوم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *