آنتونی دیویس ، ستاره تیم نیواورلینز پلیکانز به لس آنجلس لیکرز پیوست

آنتونی دیویس

پس از حرف و حدیث های فراوان، سرانجام آنتونی دیویس ستاره تیم نیواورلینز پلیکانز راهی لس آنجلس لیکرز شد تا در فصل جدید رقابت های بسکتبال حرفه ای آمریکا، NBA در این تیم به بازی مشغول شود. در نخستین ساعات روز یکشنبه (۲۶ خرداد) به وقت ایران، ستاره ۲۶ ساله بسکتبال آمریکا با موافقت مسئولان باشگاه پلیکانز به تیم لیکرز ترید شد.

تیم لس آنجلس لیکرز توانست آنتونی دیویس را جذب کند

لس آنجلس لیکرز و نیواورلینز پلیکانز بر سر انتقال آنتونی دیویس به توافق رسیدند و بر طبق این قرارداد، دیویس در ازای لانزو بال، برندن اینگرام، جاش هارت و ۴ پیک راند اول درفت لس آنجلس لیکرز که یکی از آن ها، پیک چهارم امسال این تیم است، به لیکرز منتقل شد.

آدریان وجناروفسکی، خبرنگار مشهور سایت ESPN در مورد این ترید مهم گزارش می دهد:

این ترید یک برگ برنده برای لیکرز به حساب می آید. آن ها فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشتند و دنبال تقویت خود در شروع فصل آتی مسابقات NBA هستند. آن ها توانستند هیولایی به نام دیویس را جذب کنند و سرانجام دیوید گریفین، مدیراجرایی پلیکانز راضی به این انتقال شد.

آنتونی دیویس لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز چندین ماه است که مصرانه به دنبال این ترید بزرگ و خواستار حضور دیویس در تیم شان بودند. آن ها از ماه ژانویه اقدامات خود را برای این انتقال بزرگ شروع کرده بودند و به همین دلیل نیز از سوی مقاماتِ برگزار کننده مسابقات لیگ حرفه ای آمریکا، مبلغ ۵۰ هزار دلار نیز جریمه شدند. باید این نکته را نیز یادآور شد که به غیر از لیکرز تیم های دیگری چون لس آنجلس کلیپرز، بروکلین نتس و بوستون سلتیکس نیز به دنبال آنتونی دیویس بودند ولی همگان شانس لس آنجلس لیکرز را در این زمینه بیشتر می دانستند.

آنتونی دیویس یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال ایالات متحده و یکی از چهار استعداد خالص در لیگ NBA به حساب می آید که می تواند در کنار لبران جیمز کمک شایانی به بهبود وضعیت درهم ریخته این تیم در فصل بعد نماید. از همین رو و پس از اعلام رسمی این انتقال، شاه جیمز در پستی در صفحه اینستاگرام خود به AD برای حضور در تیمش خوش آمد گفت. هواداران این تیم بسیار امیدوار هستند تا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ رقابت های بسکتبال NBA با حضور این دو ستاره سرشناس در تیم شان بتوانند موفقیت های گذشته خود را تکرار نمایند. همچنین بر طبق گزارش نیویورک تایمز، هدف بعدی لیکرز در پیش فصل، کمبا واکر ستاره شارلوت هورنتس است که مسئولان لیکرز به دنبال وی به عنوان بازیکن آزاد هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *