کوای لنارد با دو تیم لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز مذاکره خواهد کرد

کوای لنارد در فصل گذشته مسابقات NBA به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال ها (MVP) شناخته شد و از همین رو باشگاه های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او خواهند بود.

تیم های لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز خواهان جذب کوای لنارد هستند

براساس گزارش کریس هاینس از Yahoo Sports لنارد می‌تواند با صرف نظر کردن از بندی از قراردادش به ارزش ۲۱.۳ میلیون دلار در فصل آخر حضورش در تورنتو، به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. پنجره رسمی نقل و انتقال بازیکنان آزاد از روز یکشنبه (۳۰ ژوئن) باز خواهد شد و بازیکنانی که به عنوان free agency شناخته می‌شوند می‌توانند آزادانه و بدون قرارداد خاصی به هر تیمی در لیگ NBA بپیوندند. از این رو لنارد نیز با صرفنظر کردن از مبلغ یاد شده می‌تواند در این روز با دو باشگاه لیکرز و کلیپرز که خواهان به خدمت گرفتن او هستند، مذاکره نماید. بسیاری شانس لس آنجلس لیکرز را برای پیوستن لنارد به این تیم مساعدتر می دانند. لیکرز پس از ترید آنتونی دیویس، مبلغ ۲۳.۷ میلیون دلار را صرف بازیکنان آزاد خواهد نمود که از این رو شانس آن ها برای تصاحب ارزشمندترین بازیکن فینال ها بیشتر خواهد بود. همچنین مارک استین از نیویورک تایمز گزارش می دهد که مدیران لیکرز درصدد به خدمت گرفتن بازیکنی بزرگ در تابستان پیش رو هستند و او کسی جز عنوان دار MVP ۲۰۱۹ کوای لنارد نخواهد بود.

کوای لنارد

مارک استین در گزارش خود می‌گوید:

مدیران لیکرز حتی پس از به خدمت گرفتن آنتونی دیویس، خواستار حضور لنارد در تیم شان بوده اند. این یک مسابقه سه جانبه بین تورنتو رپترز، لس انجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز خواهد بود که لیکرز شانس بیشتری برای پیوستن این فوق ستاره به تیمش دارد.

کوای لنارد پس از قهرمانی با تورنتو رپترز و تصاحب عنوان MVP هیچ کم و کسری بابت پیوستن به یک تیم بزرگ و همچنین یک قرارداد سوپرمکس نخواهد داشت. با این حال انتظار می‌رود که تنها تیم لیکرز شرایط مساعدی برای حضور این بازیکن در تیمش داشته باشد تا دو تیم رپترز و کلیپرز.

کریس هاینس از یاهو اسپورت می‌گوید:

جذابیت بازگشت به خانه و کالیفرنیا سبب شده تا ستاره ای که دوبار عنوان MVP را به دست آورده تیم آینده خود را انتخاب نماید. او با کلیپرز و لیکرز به مذاکره خواهد نشست و باید دید که در روز یکشنبه چه چیزی انتظار این فوق ستاره NBA را خواهد کشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *