جباری پارکر به آتلانتا هاکس پیوست

جباری پارکر، مهاجم سابق تیم های شیکاگو بولز و واشنگتون ویزاردز، با قراردادی دو ساله و 13 میلیون دلاری به آتلانتا هاکس پیوست.

ویزاردز در قرارداد جباری پارکر، بند تیمی 20 میلیون دلاری داشتند که تا روز 29 ژوئن می توانستند آن را فعال کنند اما این کار را نکردند تا این بازیکن تبدیل به بازیکن آزاد شود.

این ستاره سابق دوک که دومین انتخاب درفت در سال 2014 بود، فبریه گذشته به ویزاردز پیوست و در هر 25 بازی اش برای ویزاردز از روی نیمکت به زمین آمد و میانگین 15 امتیاز را داشته و 7.2 ریباند و 2.7 پاس منجر به گل نسبت به هر بازی را به نام خود ثبت کرد.

پارکر فصل گذشته هم قراردادی دو ساله و 40 میلیون دلاری با شیکاگو بولز به امضا رسانده بود اما پس از ترید به واشنگتن، از زمان بازی و مبلغ قرارداد وی کم شد.

گفتنی است که جباری پارکر 4 فصل اول حضورش در nba را در میلواکی بود و سپس راهی شیکاگو شد. او انتخاب دوم درفت 2014 است که آمار 15.1 امتیاز، 2.1 پاس منجر به گل و 5.7 ریباند را در طول دوران بازی اش ثبت کرده است.

پارکر، حالا به لیست آتلانتا که شامل ستارگانی همچون تری یانگ، الکس لن، الن کرب، چندلر پارسونز و ایوان ترنر است اضافه شد. آتلانتا البته در فصل بعد هم احتمالا همانند چند سال اخیر، نتایج بدی را به ثبت برساند و نتواند به پلی آف برسد اما این تیم، در حال بازسازی است و در سال های اخیر چند بازیکن جوان خوب را به خود اضافه کرده است.

به هرحال امسال هدف این تیم نیز جنگیدن برای پلی آف است و جباری پارکر نیز در جلوی زمین می تواند کمک شایانی به این تیم در این راه انجام دهد. پارکر حالا آماده است رکورد خود را بهتر کند و به عنوان دومین ستاره آتلانتا در کنار تری یانگ، معرفی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *