توافق نهایی ۱۹۰ میلیون دلاری کلی تامپسون با باشگاه گلدن استیت وریرز

کلی تامپسون ، ستاره ۲۹ ساله گلدن استیت وریرز در این تیم ماندنی خواهد بود و قصد دارد کار نیمه تمام فصل گذشته را در فصل بعد تکمیل نماید.

کلی تامپسون در گلدن استیت باقی خواهد ماند

کلی تامپسون فوق ستاره ای است که از سال ۲۰۱۵ تاکنون یک پای ثابت تیم منتخب (آل استار) بسکتبال NBA بوده و مشتریان دست به نقد بسیاری نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند. به همین دلیل نیز مدیران تیم نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های بسکتبال آمریکا به فکر یک قرارداد سوپرمکس با او هستند تا این گارد شوت زن را بتوانند در فصل آینده نیز در ترکیب خود داشته باشند. حال به گفته آدرین وجناروسکی، این توافق به صورت کامل صورت پذیرفته و کلی تامپسون با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۹۰ میلیون دلار در جمع طلایی پوشان باقی خواهد ماند.

این خبرنگار باسابقه شبکه ESPN دراین باره می‌گوید:

منابع ما در لیگ می گویند که به محض آغاز پنجره نقل و انتقالات بازیکنان NBA، باب مایرز از باشگاه گلدن استیت و گِرگ لارنس نماینده کلی تامپسون به سرعت با یکدیگر درباره تمدید قرارداد این ستاره ۲۹ ساله به توافق دست یابند. قراردادی که پنج ساله بوده و ارزش آن هم ۱۹۰ میلیون دلار خواهد بود.

کلی تامپسون

همچنین شمس کارانیا از خبرگزاری اتلیتک، هم گفته که تامپسون و نماینده اش با مدیرباشگاه گلدن استیت طی ۲۴ ساعت آینده ملاقاتی را با یکدیگر در لس آنجلس خواهند داشت تا زمینه حضور مجدد تامپسون را در جمع طلایی پوشان فراهم آوردند. بدون شک کلی تامپسون از مفاد این قرارداد راضی بوده و حتما آن را امضا خواهد نمود و اگر این اتفاق رخ دهد، آنگاه مدیران گلدن استیت باید بیشترین توجه خود را صرف راضی نگه داشتن دیگر ستاره مصدوم خود یعنی کوین دورانت برای ماندن در این تیم نمایند. دورانت در اوایل این هفته، بند ۳۱.۵ میلیون دلاری قرارداد خود را فعال نکرد تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد با تیم های دیگر لیگ NBA مذاکره کند. آن ها همچنین باید برای دو بازیکن دیگر خود یعنی دمارکوس کازینز و درایموند گرین نیز تصمیاتی اتخاذ نمایند. کلی تامپسون فصل فوق العاده ای را در لیگ بسکتبال آمریکا پشت سرگذاشت و به طور میانگین در هر بازی برای این تیم توانست ۲۱.۵ امتیاز، ۳.۸ ریباند و ۲.۴ پاس گل را به ثمر برساند. تامپسون استاد پرتاب های سه امتیازی نیز در NBA به حساب می‌آید و طبق آمار ۴۰.۲ پرتاب های سه امتیازی او در فصل گذشته وارد حلقه شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *