پیش به سوی NBA؛ جذاب ترین سفر تفریحی میلیاردرها

مسابقات NBA با مقرراتی عجیب و منحصر به فرد برای اعضای تیم ها باز خواهد گشت.

در آستانه بازگشت و از سر گیری رقابت های بسکتبال NBA، کتابی از قوانین و مقررات جدید این مسابقات برای بازیکنان و تیم ها به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلای افراد به کرونا منتشر شده است؛ این کتاب راهنما مسائلی بسیار جزئی را شامل می شود و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است.

بنابر این قوانین، بازیکنان در دیزنی ورلد فلوریدا حضور خواهند داشت تا ادامه رقابت های این فصل را پیگیری کنند. با وجود همه تدابیر، نگرانی های زیادی در ارتباط با شیوع کرونا وجود دارد چرا که نرخ ابتلا به این ویروس در اورلاندو، در هفته اخیر بیش از 2 برابر شده است.

بازیکنان NBA که در دیزنی ورلد فلوریدا حاضر می شوند، اجازه حضور در اتاق های بازی، زمین های گلف، کلبه ها برای خنک شدن و فرار از گرما، محوطه های ماهیگیری، بولینگ و سرویس های سالنی را خواهند داشت. شاید در این تابستان، ستاره های NBA چیزی شبیه یک سفر تفریحی را تجربه کنند.

اتحادیه بسکتبال آمریکا نقشه های خود را به شکلی کاملا جزئی و خاص برای بازیکان توضیح داده و کتاب آن را در اختیار آنها قرار داده است.

طبق مقررات، بازیکنان باید یک مجیک بند دیزنی را به مچ دست خود ببندند؛ وسیله ای که نقش کلید اتاق و کنترل کننده برای تست کرونا را برایشان ایفا خواهد کرد. آنها برای رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در زمان بیش از 5 ثانیه هم زنگ هشدار خواهند داشت.

 

ستارگان ان بی ای برای برگزاری این رقابت ها در شرایط کرونا، قرار است در دیزنی ورلد فلوریدا اسکان پیدا کنند.

بازیکنان اگر به هر دلیلی کمپ را ترک کنند، در بازگشت ملزم به قرنطینه کردن خود هستند. همچنین آنها باید قبل از بازی در هتل لباس های خود را تعویض کنند و پس از دیدار هم برای دوش گرفتن به اتاق های شخصی خود بروند.

ستاره های NBA باید مبالغ دریافتی خود را محفوظ نگه دارند. به آنها این اطمینان داده شده که همچنان از تیم های خود حقوق کامل را دریافت خواهند کرد.

مطابق انتظار، تست های کرونا به صورت منظم از بازیکنان گرفته خواهد شد اما نه با سواب های عمیق بینی. آنها باید خود نیز فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند و از ماسک استفاده کنند.

علاوه بر امکانات تفریحی گفته شده، رستوران های خصوصی نیز در اختیار تیم های بسکتبال خواهد بود. تیم ها آشپز اختصاصی دارند تا منوهای مدنظر خودشان را طبخ کند و رژیم های نفرات را در نظر بگیرد تا سلامتی همه اعضا تامین شود. هر بازیکن در روزهای عادی 3 وعده غذای تازه و در روزهای مسابقه 4 وعده غذایی خواهد داشت.

یکی از تفریحات آزاد هم پینگ پنگ است اما بازی دو نفره تنیس روی میز همچنان به دلیل قوانین فاصله گذاری اجتماعی ممنوع است. برگزاری جلسات یوگا و سلامت روان مجازی و بقیه خدمات مربوط به روان درمانی نیز کاملا برای اعضای تیم ها ممکن است. علاوه بر این، طبق مقررات هیچ کسی حق ندارد به اتاق خواب فرد دیگری برود.

اکثر تیم ها در روزهای هفتم، هشتم یا نهم ماه جولای وارد فلوریدا خواهند شد. یکی از منابع آگاه گزارش داده که مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم تورنتو رپترز که تنها تیم خارج آمریکای NBA است، قبل از فرا رسیدن تاریخ ورود به فلوریدا اجازه کارهای پیش از حضور در کمپ را با رعایت مقررات سفت و سختی که بقیه تیم ها در شهرهای خود دارند، خواهد داشت. رپترز احتمالا در منطقه ای از فلوریدا به تمرین می پردازد. مشکل بزرگی که این تیم دارد، حضور برخی از بازیکنان در آمریکا و برخی دیگر در تورنتو است. دولت کانادا مقرر کرده همه کسانی که به این کشور برمی گردند، باید 14 روز در قرنطینه باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *