شارلوت هورنتس قبل از جدایی کمبا واکر قصد داشت مارک گسول را جذب کند

قبل از اینکه کمبا واکر از تیم جدا شود، شارلوت هورنتس به انتقال مارک گسول نزدیک شده بود اما نهایتاً این انتقال رخ نداد.

ناکامی شارلوت در جذب مارک گسول پیش از جدایی کمبا واکر

کمبا واکر در نقل و انتقالات آزاد شارلوت هورنتس را ترک کرد. این خروج تا حدودی به واسطه مسائل مالی بود اما فقط همین مسئله در این میان دخیل نبود. اگر شارلوت هورنتس تیم بهتری را در کنار واکر می‌ساخت، شاید او درخواست پول کمتری می‌کرد. چرا شارلوت مارک گسول را جذب نکرد که برای فصل آینده قراردادی به ارزش ۲۵۷۹۵۷۰۰ دلار دارد؟

رودریک بون از The Atlantic:

می‌دانم که آن‌ها قصد داشتند این انتقال را انجام دهند اما مارک گسول تعهدی به شارلوت نداده بود که تا فصل ۱۹-۲۰۱۸ در این تیم بازی کند.

این عدم انتقال به نفع مارک گسول تمام شد. ممفیس گریزلیز او را به تورنتو رپترز منتقل کرد و او عنوان قهرمانی لیگ NBA را بدست آورد. او تصمیم گرفت در رپترز بماند. این انتقال برای هورنتس منطقی نبود.

مارک گسول کمبا واکر

اگر حالا گاسول در هورنتس بود آن‌ها تمایلی نداشتند که به اندازه واکر به یک بازیکن ۳۴ ساله چنین تعهد حقوقی داشته باشند. با حضور گاسول، حتی پرداخت مقدار منطقی به واکر با در نظر گرفتن سقف استاندارد پرداخت بسیار دشوار بود و بازیکنی مانند مایکل جردن نیز چنین پولی نگرفته بود.

شاید، شارلوت هورنتس می‌خواست گسول را متقاعد کند که برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ با میزان حقوق کمتری قرارداد خود را امضا کند. این انتقال می‌توانست شارلوت هورنتس را به مرحله پلی‌آف ۲۰۱۹ برساند و این می‌توانست کمبا واکر را تحت تأثیر قرار دهد و گاسول نیز در شارلوت کنار او بماند.

اما تعجبی ندارد که گسول جواب منفی به شارلوت هورنتس داد. او به ترونتو رپترز رفت، قهرمان شد و مبلغ هنگفتی برای فصل آینده دریافت می‌کند. شارلوت هورنتس برای جذب بازیکنان بزرگ باید برنامه‌ای بهتر اتخاذ کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *