کوای لنارد : پرتاب لحظه آخرم یک معجزه بود و همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند

همان طور که دیدید روز یکشنبه در چهارچوب مسابقات بسکتبال حرفه ای NBA در بازی هفتمی که بین تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونی سیکسرز برگزار شد، در نیمه نهایی کنفرانس شرق، تورنتو رپترز توانست در ثانیه‌های پایانی و با پرتاب کوای لنارد با نتیجه ۹۲ بر ۹۰ به پیروزی برسد و مسابقات فینال صعود کند.
این دو تیم در مجموع ۷ بازی انجام دادند که تورنتو توانست با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود و به مسابقات فینال اعزام شود و این بازیکن سهم بسیار بزرگی را در این صعود داشت به صورتی که بارها یک تنه این تیم را نجات داد و امتیازات بسیار مهم تری را کسب کرد. بزرگان بسکتبال حرفه ای NBA در حال حاضر او را پدیده این مسابقات می نامند و معتقدند آینده بسیار درخشان تری در انتظار این بازیکن است زیرا بازی این بازیکن از کیفیت بسیار زیادی بر خوردار است.

درخشش ادامه دار کوای لنارد در بسکتبال حرفه ای NBA 

درخشش کوای لنارد در دیدار بین تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونی سیکسرز بسکتبال حرفه ای NBA

او در مصاحبه با ESPN در خصوص این بازی گفت:

تصمیم گیری سختی در آن لحظه کردم منتظر یک فضای باز بودم که بتوانم پرتاب نهایی را بزنم فقط ۴ ثانیه به انتهای مسابقه مانده بود و همگی استرس داشتیم دفاع‌های تیم فیلادلفیا از من قد بلند تر بودند و این کار را برای من سخت کرده بود تصمیم گرفتم که پرتابم را بزنم. احساس خوبی بود ولی تصمیم بسیار سختی بود قبلا هرگز این حس را تجربه نکرده بودم. آن تصمیم در آن لحظه نعمت بزرگی بود که در زندگی هر کسی کمتر اتفاق می‌افتد. من همیشه این صحنه را در خاطرم خواهم سپرد زیرا تصمیم سختی در این باره گرفتم و خدا به من کمک کرد و توانستم به هدفی که داشتیم برسیم و با ضربه ی من باعث شد که تیم به فینال کنفرانس شرق صعود کند.این لحظه همانند معجزه ای بود.

بردن این بازی در حالی که ما ۳-۳ در بازی‌های کلی با تیم فیلادلفیا مساوی بودیم بسیار ارزشمند بود و ما توانستیم با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ به فینال این رقابت ها صعود کنیم.من از این بابت خیلی خوشحالم که در آن لحظه حساس که فقط ۲ تا ۳ ثانیه به اتمام مسابقه مانده بود توانستم یک پرتاب کوبنده و در عین حال امتیاز آور را کسب کنم و با نتیجه ۹۲ بر ۹۰ توانستیم آنها را شکست بدهیم مطمئن هستم همیشه این لحظه در خاطر خیلی ها ثبت خواهد شد. از صعود به فینال راضی هستم و امید وارم در فینال نیز بتوانم بازی قابل قبولی را ارئه بدهم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *