تلاش های مدیریت باشگاه گلدن استیت برای حفظ کوین دورانت در این تیم

کوین دورانت

باب مایرز، مدیرعامل باشگاه گلدن استیت وریرز آخر این هفته به نیویورک سفر خواهد کرد تا با ملاقات با کوین دورانت ، مانع ترک این ستاره شود.

باشگاه گلدن استیت برای ماندن کوین دورانت تلاش خواهد کرد

ستاره ۳۰ ساله وریرز شرایط جدید خود را اعلام کرده و قرار است در تابستان سال جاری به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات NBA حضور داشته باشد. به گفته شمس کارانیا از خبرگزاری اتلتیک، انتظار می‌رود در هفته آینده مایرز با ستاره ناراضی خود ملاقاتی داشته باشد تا زمینه حضور مجدد او در گلدن استیت را فراهم سازد.

کارانیا در این باره می‌گوید:

باب مایرز که به تازگی قرارداد جدیدی را با باشگاه گلدن استیت تنظیم کرده، در طول تعطیلات آخر هفته به نیویورک سفر خواهد کرد تا با کوین دورانت ملاقاتی داشته باشد. منابع ما در لیگ می‌گویند که دورانت پیشنهاداتی از تیم های نیویورک نیکس، لس آنجلس کلیپرز و بروکلین نتس دارد. از بین سه تیم یاد شده، نیویورک نیکس در همان شروع زمان نقل و انتقالات آزاد، پیشنهاد خود را به دورانت ارائه خواهد داد.

کوین دورانت گلدن استیت

علاوه بر مایرز، باشگاه گلدن استیت از دیگر فوق ستاره این تیم یعنی استفن کری نیز کمک خواهد خواست تا با دورانت صحبت کرده و او را راضی به ماندن در جمع طلایی پوشان کند. در همین راستا، آدرین وجناروسکی از ESPN نیز گزارش می‌دهد که دورانت تصمیم گرفته تا با نمایندگان باشگاه های نیکس، کلیپرز و نتس ملاقات کرده و از پیشنهادات آن ها مطلع گردد. یکی از مزیت های بزرگ تیم گلدن استیت این خواهد بود که آن ها توانایی پرداخت دستمزد پنج ساله به ارزش ۲۲۱.۳ میلیون دلار را به دورانت خواهند داشت. این به معنی آن خواهد بود که دورانت می‌تواند با داشتن یک قرارداد سوپرمکس، سالانه ۴۴.۳ میلیون دلار دریافت نماید که از این حیث او تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ NBA خواهد شد. مدیران گلدن استیت علاوه بر این، قصد تمدید قرارداد پنج ساله با دیگر ستاره مصدوم خود یعنی کلی تامپسون را با ۱۹۰ میلیون دلار دارند و انتظار می رود توافق بین دو طرف بدون هیچ مشکلی و در سریع ترین زمان ممکن به دست آید. گفتنی است، کوین دورانت در بازی پنجم فینال مقابل تورنتو رپترز آسیب دید و به احتمال فراوان بخش عمده فصل آینده رقابت های NBA را از دست خواهد داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *