• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • عادت واریرز به باختن؛ گالیناری و اسچرودر کلید موفقیت تاندر برابر گلدن استیت

عادت واریرز به باختن؛ گالیناری و اسچرودر کلید موفقیت تاندر برابر گلدن استیت

علیرغم این‌که اوکلاهاما سیتی تاندر برای دومین بار موفق شد گلدن استیت واریرز نگون‌بخت را برای دومین بار در این فصل مغلوب کند، تاندر خوب می‌داند که تا چه اندازه به این ثبات موفقیت نیاز دارد.

پیروزی اوکلاهاما برابر گلدن استیت با درخشش دنیلو گالیناری

دنیلو گالیناری ۱۹ امتیاز کسب کرد و دنیس اسچرودر ۱۸ امتیاز بدست آورد تا اوکلاهاما سیتی تاندر شنبه شب بتواند با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۸ بر گلدن استیت واریرز غلبه کند. قبل از این‌که گلدن استیت واریرز در کوارتر چهارم بتواند برای به تساوی کشاندن امتیازات با حریف به خود بیاید، اوکلاهاما سیتی تاندر در کوارتر دوم ۲۳ امتیاز پیش افتاده بود. پس از آن تاندر از اواسط کوارتر چهارم ۱۴ امتیاز پیش بود و گلدن استیت واریرز یک رالی دیگر را با اختلافی بسیار اندک واگذار کرد. کریس پال، بازیکن اوکلاهاما سیتی تاندر که در این بازی موفق شد ۱۶ امتیاز و ۹ اسیست از خود به جای بگذارد در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم نشان دادیم که چه تیم بزرگی هستیم اما می‌دانید که یک تیم در همه شب‌های لیگ NBA نمی‌تواند در بهترین فرم خود باشد.

استیون آدام ۱۳ امتیاز کسب کرد و شای گیلگئوس الکساندر در این بازی ۱۲ امتیازی شد تا به اوکلاهاما سیتی تاندر کمک کند که از ۴ بازی اخیر خود ۳ پیروزی بدست آورد. دی آنجلو راسل ۱۷ امتیاز از ۳۲ امتیاز خود را در کوارتر سوم کسب کرد تا گلدن استیت واریرز را پیش بیاندازد که شامل یک پرتاب ۳ امتیازی برای به تساوی کشاندن بازی در امتیاز ۸۴ نیز بود. شب قبل از این بازی، دی آنجلو راسل با کسب ۵۲ امتیاز مقابل مینستوتا تیمبرولوز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را کسب کرده بود. الک بورکس ۲۳ امتیاز برای گلدن استیت واریرز بدست آورد و گلن رابینسون با کسب ۱۸ امتیاز به کار خود در این بازی پایان زانوی داد. اوماری اسپلمن دچار پیچ‌خوردگی زانوی چپ شد و بعد از نیمه اول دیگر به بازی برنگشت. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی گفت:

ما تیم جوانی هستیم که در حال یادگیری است اما از جایگاهی که در آن قرار داریم خوشحال نیستم. نباید فقط بگوییم سرنوشت ما این بود. نباید از خودمان ناامید شویم و بگوییم خب، ما این همه مصدوم داریم و شما می‌دانید که ما در حال بازی دادن به بازیکنانی هستیم که برای جی لیگ در نظر گرفته بودیم و این ریسک را به جان خریده‌ایم. ما باید بعضی از بازی‌ها را ببریم.

بعد از اینکه گلدن استیت واریرز با پرتاب زودهنگام ویلی کالی اشتین در کوارتر چهارم ۸۸ بر ۸۶ پیش افتاد، اوکلاهاما سیتی ۹ امتیاز متوالی کسب کرد تا بار دیگر برتری خود را به اثبات برساند و سهم کریس پال ۴ امتیاز بود. پرتاب حمیدو دیالو در ۵:۰۱ مانده به پایان بازی موجب شد تا تاندر ۱۰۶ بر ۹۲ پیش بیافتد.

گلدن استیت

دنیلو گالیناری پس از پایان بازی گفت:

می‌دانیم که با قدرت خوبی در این بازی ظاهر نشدیم و نیاز داشتیم تا با قدرت قبلی خود بازی کنیم. در کوارتر سوم نتوانستیم کاری از پیش ببریم. در دو کوارتر اول عملکرد خوبی داشتیم.

واریز در ۱۷.۷ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۱۲ بر ۱۰۸ کرد اما دیگر نتوانست کاری از پیش ببرد.

نکات بازی

گلدن استیت واریرز: این تیم توانست اختلاف ۲۳ امتیازی خود با تاندر را به لطف پرتاب‌های آزاد کاهش دهد. آن‌ها هر ۱۷ پنالتی خود را تبدیل به امتیاز کردند.

اوکلاهاما سیتی تاندر: این تیم ۳۰ اسیست را در ۴۳ پرتاب خود به سمت سبد داشت، حرکت توپ فوق‌العاده‌ای را در این بازی تجربه کرد و پرتاب‌های بی‌نقصی را انجام داد. دنیس اسچرودر با ۶ اسیست بیشترین اسیست این تیم را انجام داد. اسچرودر پس از پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم مخصوصاً در نیمه اول توپ را به طور فوق‌العاده‌ای به حرکت درآوردیم.

مایک موسکالا نیز گفت:

همه گاردهای ما مانند یک پرتاب‌کننده عالی ظاهر شدند و توپ را به خوبی به حرکت درآوردند. بازی با این شیوه بسیار جذاب است.

اوکلاهاما سیتی تاندر از پرتاب کردن نترسید و از ۳۰ پرتاب ۳ امتیازی خود توانست ۱۴ پرتاب را تبدیل به امتیاز کند (۴۶.۷ درصد). مایک موسکالا که در هشت بازی اول تاندر فقط ۳ امتیاز کسب کرده بود ۳ پرتاب از ۵ پرتاب ۳ امتیازی خود را با موفقیت به درن سبد فرستاد و داریوژ بزلی تمام پرتاب‌های ۳ امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد.

بازی‌های بعدی:

گلدن استیت واریرز: دوشنبه شب میزبان یوتا جاز خواهد بود.

اوکلاهاما سیتی تاندر: یکشنبه شب میزبان میلواکی باکس است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *